Şehrin meydanında 21 kişi acımasızca katledilmişti. Yüzleri haricinde bedenlerinde tek bir sağlam nokta bile kalmamıştı. Bart özel olarak hepsinin yüzünün sağlam kalmasını istemişti böylece onları tanıyanlar yaptıklarının karşılığını aldıklarını bileceklerdi.
Korn Yorgi'nin malikanesinin içerisinde katliam yaparak ilerliyordu, sayısız askerin uzuvları bedenlerinden kopmuş ve koridorlara yayılmıştı. Beyaz olan Malikane rengi artık kırmızıydı ve Korn kırmızı daha koyu hale getirmek için yemin etmişti,
30 dakika boyunca malikanenin içindeki askerleri öldürmüştü fakat askerler Korn ile aralarındaki güç farkını anlamayacak kadar aptaldı bu yüzden hepsi birer fare gibi ölmüştü. Korn artık asıl hedefine gözlerini dikmişti.
Yorgi'nin odasının kapısı sert bir tekmeyle yerinden fırladı ve iki parça halinde duvara saplandı.
Korn odanın içine baktığında Siyahlar giymiş birisinin olduğunu farketti.
'YORGİ NEREDE ?'
'EFENDİ YORGİ ÇOKTAN AYRILDI,'
Korn'un yüzü öfkeyle kırıştı ve yüksek sesle,
'NEREYE GİTTİ ?'
Saru sanki bir böceğe bakıyormuşcasına Korn'a baktı ve bir anda Korn'un bakış açısından kayboldu.
Gölgelerin içinde hareket eden bir Ninja olarak görünmeden hareket etmek onun ustalığıydı ama rakini Korn'du . Klanı binlerce gizemli teknik saklıyordu ve Korn bu tekniklerin hemen hemen hepsinde uzmanlaşmıştı.
Korn gibi bir çok teknik bile bir savaşçı için kaçan bir ninjayı yakalamak fare yakalamak kadar kolaydı.
Korn Aurasını odanın içine yaydı ve 4.Seviye Bilge Alemi Aurası odayı doldurdu, Ninja bir anda kas katı kesildi ve Korn o anda yerini tespit etti . Bir ok gibi yayından fırladı Ninja'nın üzerine atıldı.
Korn yumruğunu sert bir şekilde duvardaki gölgeye vurduğunda Saru salise farkıyla Korn'dan kaçabilmişti.
Saru yaptığı aptallığın farkına kısa sürede vardı. Rakibi çok güçlüydü ve onu hafife almak ölmekle aynı şeydi ama o bir ninjaydı ve hayatı boyunca kendisinden daha güçlü kişileri öldürmek için eğitim görmüştü.
Korn farklı bir gölgeye döndü ve,
'KAÇMAKTA İYİSİN AMA SADECE KAÇARAK BENDEN KURTULAMAZSIN.'
Saru bütün konsantrasyonunu Korn'a verdi bu yüzden konuşma niyeti yoktu.
Saru tekrar gözden kayboldu ve Korn sanki hareketlerini görüyor gibi gittiği her yöne dönüyor ve gelecek olan atağı karşılamak için bekliyordu.
Yorgi'nin odası bu savaşı devam ettirmek için çok dardı ve Saru fazla dez avantajlı duruma düşüyordu. Daha geniş bir alanda daha rahat hareket edebilir ve daha fazla saldırı yapabilirdi fakat bilmediği şey Korn'nun da aynı rahatsızlığa sahip olduğuydu.
Saru pençereden dışarıya fırladı ve Korn hemen ardından gitti, Bir kaç dakika süren kovolamacanın ardından Malikane'nin bahçesindeki çevresi ağaçlarla kaplı boş bir alanda durdular.
Saru fırsat yakalamış gibi Korn'un üzerine saldırdı. Korn her yönden gelen saldırıları bloke etmeye çalışıyor aynı zamanda uygun bir anda saldırmak için fırsat kolluyordu.
Saru her yönden tekme ve yumruklar savuruyor Korn ise aynı süratle bloke ediyor ve Saru hemen geri çekilip tekrar saldırıya geçiyordu. Bir kaç dakika savaş bu şekilde sürdü ve Korn artık tekniklerini kullanmanın zamanı geldiğini hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...