Taht odasında az önce yaşanan gerginlikten sonra kimse konuşmaya cesaret edemiyordu. Bir kaç saat önce sınırdaki Generalin gönderdiği ulak Kan ve Yeşim Krallığının 2 günlük uzaklıkta olduğunu iletmişti. Bart bunun için son hazırlıkları teftiş etmek istemiş ve bütün Generalleri ile Vezirlerini Taht odasına toplamıştı . Hazine bakanı kendi fikrinin uygulanmasını o kadar çok istiyordu ki başarısızlık ihtimali aklının bir köşesinde en kötü düşünce olarak kalmıştı.
Henüz 1 hafta geçmiş olsa da bu ihtimal onu falzasıyla kemirmişti ve elinde olmadan Krala bu soruyu sormuştu.
Bu soruda onun en büyük hatasıyıdı. Onun gibi tecrübeli birisinin Kralın en değer verdiği kişi ile ilgili daha olumlu konuşması gerekirdi. Sadece Rudi ile ilgili başarısız olacak kelimelerinin kullanılması belki büyük bir suç sayılmazdı ama Krallığın hatta Klanın kaderini değiştirecek bu görevde başarısızlık ihtimali tam anlamıyla herşeyin sonu demek olurdu.
Gece saat 2 olmuştu ve toplantı hala devam ediyordu.
Bart az önce yaşanan olayı görmezden gelerek konuşmasına devam etti.
'7 Gün geçti. Rudi yakında geri dönmüş olur. Sır Klanının konuyla ilgili bir an önce bilgilendirilmesi gerkiyor. Ulaklar bilgiyi götürmek konusunda fazla yavaş kalıyor.
8.General sen orduda en hızlı kişi olarak biliniyorsun. Bu görevi sana veriyorum. Klan Lideri Korn'u konuyla ilgili bilgilendir.'
'Emdersiniz Majesteleri. Müsadenizle hemen ayrılıyorum.'
'Sana güveniyorum.'
8. General eğilerek selam verdi ve taht odasından bir şimşek gibi çıktı.
Bart kalanlara baktı ve konuşmasına devam etti.
'Bu savaşta bir çok şaşırtıcı unsur kullanacağız. Şehrin içindeki casusları temizlemiş olsak ta Kan Klanı'nın yada Yeşim Klanı'nın yenileri yollamış olması çok muhtemel. İstihbarat Bakanı'nın bu konuyla ilgilenmesini istiyorum. Halkın içinde ikilik çıkartan yada dedikodu yayanların hepsi kimliklerine bakılmak sızın idam edilecek. Ayrıca sokaklarda daha fazla göze ihtiyacımız var.
Yer Altı Kralı Dilenci Markus'a 100.000 Altın gönderin ve bize çalışması için gereken tembihleri yapın .'
İstihbarat Bakanı eğilerek,
'Emredersiniz Majesteleri.'
'Arthur şaşırtma faktörünü hazırlayan kişi sensin. Baş Komutan ile görüşüp makamına senin vekalet etmeni isteyeceğim.
Bu sorumluluğu taşıyabileceğine olan inancım tam. Rudi ile gerekli istişareleri yaparak planını daha olgun hale getirmeni istiyorum. Onun onayını aldıktan sonra Kurmay başkanı olarak Baş Komutanlığa vekalet edeceksin. '
'Emredersiniz 2.Klan Liderim ve Kralım.'
Bart emirlerini teker teker verdi ve artık savaşın son safhasına hazırdı.
Bütün Generallerine ve Vezirlerine baktıktan sonra son konuşmasını yaptı.
'Sizlerin üstün çabaları Krallığımızın ve Klanımızın geleceğini belirleyecek. Burası bizim son kalemiz. Eğer burayı savunamazsak ne ailelerimiz ne de halkımız hayatta kalamaz. Elinizden gelen her şeyi yapın.
Savaşın sonunda yapacağım ziyafette hepiniz daha şerefli ve onurlu olarak hak ettiğiniz yerleri alacaksınız.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...