SAVAŞ BAŞLADI!

6.3K 630 15
                                    

Sır sarayında uzun süredir sukünet hakimdi. Klanda işler yolunda gidiyordu fakat Klan Lideri aşırı mutsuzdu ve çevresindeki herkes bu mutsuzluktan payını alıyordu.

Taht odasının dışında Kırmızı cübbeli bir ulak nefes nefese  koşuyordu. 

Taht odasının kapısı açıldı ve ulak hızla içeriye girerek Korn'un önünde diz çöktü.

'Klan Liderim . Kral Bart'tan acil mesaj getirdim.'

Korn Tahtından fırladığı gibi mektubu kaptı ve okumaya başladı.

Bir süre mektubu okuduktan sonra buruşturdu ve yanında duran subaya,

'KIDEMLİLERİ HEMEN TOPLANTIYA ÇAĞIRIN!'

Subay bir ok gibi taht odasından ayrıldı.

Korn avuçlarında mektubu sıkıyordu ve kendi kendine söyleniyordu.

'DEMEK SONUNDA ZAMANI GELDİ.!'

20 dakika sonra Korn Toplantı odasının içine girdi ve formaliteleri geçip toplantıyı başlattı.

Kıdemliler acil toplantı çağrısından ve Klan Lideri'nin halinden durumun ciddiyetini anlamıştı.

'Beklediğimiz gün geldi. Ares İmparatorluğu ve Ay İmparatorluğu karşılıklı savaş ilan etmişler.

Buz İmparatorluğu ve Demon İmparatorluğu birbirine savaş açmış ve Kar İmparatorluğu bu savaşta Buz İmparatorluğunun yanında yer almayı seçmiş.

Diğer 3 İmparatorluk ise Ay İmparatorluğunun yanında saf tutmuş ve 2 İmparatorluk Ares İmparatorluğunu desteklemeye karar vermiş.

İmparatorluk şehirlerinde iş savaş 1 yıl önce başlamış fakat bizim Krallığımıza sıçraması bilinmeyen sebeplerden dolayı zaman almış.

Bart'ın söylediğine göre komşu krallıklar Safir Krallığı ve Kan Krallığı bize karşı savaş hazırlığı içerisindeymiş. 9 Hain şehirde bu krallıklara katılıp bize karşı savaş hazırlıklarına başlamışlar.'

Kıdemliler bir savaş çıkmasını bekliyordu fakat onlarda Korn gibi öncesinde bir halk isyanı bekliyordu. 2 Yıl önce çıkan isyanın bastırılmasından sonra ve Krallığın SIr Klanı tarafından ele geçirilmesinden sonra hiç kimsenin Sır Klanına ve Sır Krallığına ayaklanmaya cesareti kalmamıştı.

Bir buçuk yıl önce halk gruplarının oluşturduğu haydutlar ve terör örgütleri daha güçlenmeden Sır Klanı'nın erken müdahalesi sayesinde bastırılmıştı. 

Bütün bu faktörler bir araya gelince bir halk isyanı ortaya çıkmamıştı fakat düşman sayısı anlaşılmaz bir şekilde artmıştı. Sır Şehri'nin etrafında bir kaç hain şehir vardı ve daha da önemlisi Sır Krallığının iki yanında 2 krallık vardı. Bu krallıkların gücü hemen hemen Sır Krallığı ile aynıydı fakat bu eşitlik Sır Klanı Krallığı ele geçirdiği zaman tam anlamıyla bozulmuştu.

Bu yüzden de iki krallık güçlerini birleştirmişti. Eğer Bart'ın casus ağı yeterince iyi olmasaydı Sır Klanı asla bu durumdan haberdar olamazdı ve olası bir savaşta yenilebilirlerdi.

'Klan Liderim, Savaş için bütün hazırlıklarımız tamam. Tahıl Ambarlarımız ağzına kadar dolu ve şehrin sınırlarında bir çok kale ve karakol inşa ettik. Halkın desteği tamamen arkamızda.'

'İyi, orduyu konuştuğumuz gibi konuşlandırın ve Süvari birliklerini hazırlayın.'

'Emredersiniz Klan Liderim.'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin