Aile

6.9K 648 24
                                    

Lord için 1 saat sürecek olan yolu yavaşça kat etmişti ve 6 saatte gelmişti yine de bu yol normalde 1 yıl sürüyordu ve bu bile ne kadar muazzam bir hıza sahip olduğunu gösteriyordu.

Lord, Rudi'i ormanın derinliklerine bıraktığında endişeli bir sesle.

'Rudi bu savaş çok vahşi olacak eğer kendine dikkat et.'

'Endişelenme Ailemle birlikte olacağım ve onları korumak için elimden gelen her şeyi yaparım. Ayrıca çok zor durumda olursam seni çağırırsam bana yardım edersin di mi?'

'Hahahahaha, Ben yardım ederim ama Wor buna izin vermez. O yüzden zor durumda olmamaya çalış.'

'Yine de şansımı denemekten zarar gelmez.'

'Görüşmek üzere  İnsan Çocuğu.'

'Görüşürüz Ejderha Kralı Lord.'

Lord gülümseyerek ormanın içinden uçarak çıktı. Rudi Lord'un ayrılmasıyla birlikte Rudi ormanın içinde yürümeye başladı.

8 Yıldır klanından ve ailesinden uzaktı. Bu 8 yılda kendisi çok değişmişti ve klanıda bir o kadar değişmiş olmalıydı. 7 yıl önce Şehir Lordunu öldürmüşler ve şehri ele geçirmişlerdi. Mutlak bir zafer kazanılmıştı ve ne Krallık ne de İmparatorluk Sır Klanına karşı hamle yapmamış aksine onları tanıdığına dair elçiler göndermişlerdi.

 Bir İmparator şehrin yer değiştirmesiyle ilgilenmezdi fakat Krallık bu konularla aşırı derecede ilgiliydi çünkü Krallığın gücü şehirlerin toplam gücüyle ölçülürdü ve İmparatorluğun gücü de Krallıkların toplam gücüyle ölçülürdü fakat İmparatorluk direkt olarak Şehirlerle asla iletişim kurmazdı bunun yerine Krallık konuyla ilgilenirdi ve çok büyük bir problem varsa İmparatorluğa bilgi verirdi.Bu durumda bile İmparatorluk sadece dolaylı yoldan müdahale ederek problemi çözerdi. Bu sayede de Krallığın şehirler üzerindeki otoritesi korunmuş olurdu ve İmparatorluk Krallığın otoritesini zayıflatmaz ve saygı göstermiş olurdu. Bu bir kazan kazan sistemiydi fakat Sır Klanı Şehri ele geçirdikten sonra daha önce hiç yaşanmamış bir şekilde . Krallık elçi göndermiş ve onları tanımıştı ve hemen ardından şaşırtıcı bir olay gerçekleşmişti. İmparator önemli konuma sahip bir elçi göndermiş ve bizzat İmparatorun tebriklerini iletmiş ve onları tanıdığını göstermişti. Bu tavır da, Krallığın nefretini Sır Şehrine yönlendirmişti çünkü İmparatorun direkt iletişime geçmesi Sır Şehri'nin gelecekte Krallığın konumunu alacağı olarak düşünülmüştü.

Bu yüzden de, Sır Klanı daha önce planladığı gibi Krallığa saldıramamıştı çünkü artık düşman tetikteydi ve her an bir saldırı bekliyordu bu da Sır Klanının istemediği bir şeydi.

Rudi 2 saat boyunca ormanın içinde yürümüştü ve binlerce Yıldız Canavarı sanki ölüme açmış gibi ona saldırmışlardı fakat Rudi sadece bir ateş mermisiyle hepsini anında öldürmüştü . Bu bölgedeki Yıldız Canavalarının seviyesi başlangıç alemindeydi ve o kadar güçsüzlerdi ki Rudi Çekirdelerini alma zahmetine bile girmek istememişti. Yine de bu bölgede Başlangıç Alemi çekirdeleri 10 Gümüş ediyordu ve bu para gerçekten çok değerliydi. 

Rudi babasına savaştan bahsetmeliydi fakat ona bunu nasıl anlatacağını bilmiyordu. Öncelikle bir strateji belirlemeliydi ve ailesine mantıklı bir açıklama yapmalıydı aksi taktirde sadece boş laftan öteye gitmezdi söyledikleri.

Rudi 6 saat boyunca düşüne düşüne yürüdü normalde bu yolu 1 saatte rahatlıkla gitmesi gerekiyordu fakat yavaş adımlarla ve düşünceli bir halde 6 saat sürmüştü. Şehir Kapılarına geldiğinde üstünde ki Ares Büyücü Okulu üniformasını atmış ve Siyah bir cübbe giyerek sırtında ki Yay ve Kısa kılıçları Belindeki Yeşim Hançerini ve kuşağında ki 10 santimlik suikast bıçaklarını saklamıştı. Çantasında onlarca hap vardı ve Ejderha Pençesi Depolama yüzüğünün içindeyse on binlerce Hap,İksir,Merhem bulunuyordu sayısız bitki ve bir çoğu aşırı nadirdi. Bazı malzemelerde bitkilerle birlikte depolanmıştı. Paranın alabileceği her şey Depolama Yüzüğü'nün içinde bulunuyordu bu sayede de Rudi Hap ve İksir yapmak için ihtiyaç duyacağı her şeye sahipti.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin