Saru odanın kapısını açtı ve içeri girip saygıyla Korn'un önünde eğildi.
Korn kıdemlilerine ve kardeşine bakarak.
'Saru Sır Klanı'nın yeni üyesidir. Öncelikle tanışın ardından fikirlerimi sizlerle paylaşayacağım.'
Kıdemliler bu ani olayın karşısında biraz şaşırmışlardı fakat Korn'un emrine karşı gelecekte değillerdi.
Tanışma faslı bir süre daha devam etti ve Korn, Saru'a oturması için bir yer gösterdi.
'Saru Ölüm Ninjaları Birliğinin eski bir üyesi . Artık bizim klanımızın bir parçası ve herkesin ona hak ettiği şekilde saygı göstermesini istiyorum. Elbette sizler benim eski kıdemlilerimsiniz bu yüzden hiyerarşiniz asla bozulmayacak ama Saru artık 22.Kıdemlidir ve ona o şekilde muamele edilmesini istiyorum. Klanın içinde herkes varlığından haberdar olsun .'
21 kıdemli eğildiler ve
'Emredersiniz Klan Liderim.'
'Diğer bir konu ise Saru'nun klanda ne yapacağı. Bu konuda benim aklımda bir fikir var eğer Saru da kabul ederse onu yeni oluşturacağım Suikastçi birliğinin Ustası olarak atıyacağım.'
Saru şoke olmuştu. Eski hayatından kurtulduğunu düşünmüştü ama burada da onu Suikastçi olarak kullanacaklardı.
'Endişelenme Saru. Bu sadece Sır Klanı'nın dışarıdan gelecek tehditleri gözetlemesi ve imha etmesi için tercih ettiğim bir yol. Senden istediğim tam donanımlı Suikastçi birliği yetiştirmen değil. Duyguları ve koruma içgüdüleri olan Sır Klanına bağlı kişileri yetiştirmen. Bu görevi kabul eder misin?'
Saru'nun endişeleri henüz sona vermemişti ve kısık bir tonda,
'Tekrar gölgelerde mi olacağım ?'
Korn ciddi bir tavırla.
'Hayır sana bir söz verdim. Artık gölgelerde olmayacaksın . Özgürsün ve dilediğin gibi davranabilirsin. Bu odada bulunan hiç kimse zorlama ile bir iş yapmak zorunda değildir.'
Korn konuşmasını sert bir tonda bitirdiğinde Saru'nun yüzünde bir gülümseme oluşmuştu bile. Sonunda eski hayatından kurtulduğunu düşünürken tekrar aynı hayata döneceğini sanmıştı ama durum tahmin ettiğinden çok daha farklıydı.
'Seve seve hizmet etmek isterim efendim.'
'O zaman bir problem yok. Bart sen gerekli imkanı Saru'a sağla ve ihtiyacı olan her şeyi temin et.'
'Emredersiniz Klan Liderim.'
Korn gülümsedi ve ,
'Neredeyse unutuyordum. Saru 3.Seviye Bilge Yıldız Alemindedir.'
Bart'da dahil olmak üzere herkesin yüzünde bir şok ifadesi vardı. Bilge Alemin 3. Seviyesinde yeni bir üyeleri vardı üstelik bir suikastçiydi.
Bir Suikastçi kendisinden 2 seviye üstte olan kişileri bile öldürebilirdi ve kendisinden çok daha güçlü olanlardan kaçabilirdi. Klan için kritik bir değere sahip olan muazzam bir artıydı.
Artık klanda 4 tane Bilge Aleminde uzman vardı ve klan giderek daha da güçlü oluyordu.
Bart gülümseyerek,
'Aramızda olmana sevindim Saru.'
'Bende sevindim Efendi Bart.'
'Sır Klanında kimse efendi değildir. Ben 2.Liderim ve Diğer Kıdemlilerimizinde 1 den 21 e kadar kıdem sıraları vardır. Sende 22.Kıdemlisin. Hitap ederken bu şekilde hitap etmen daha uygun olacaktır.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...