5 Ay Sonra ve Wor'un Sırrı

7.1K 621 41
                                    


Rudi elindeki dört tane mücevherle Ela'nın dikkatini ona vermesini sağlamaya çalışıyordu fakat Ela yaşından beklendiği gibi kendini sadece oyuna ve eğlenceye vermişti.

'Pericik çok güzelllll. Uç pericik Uçç'

Rudi Ela'nın dikkatini çekmek için defalarca ondan yanına gelmesini rica etmişti fakat Ela hiç onunla ilgilenmemişti. Rudi artık otoritesini göstermenin zamanı geldiğini düşündü ve sert bir tonda ve biraz azarlar gibi.

'ELA YETER ARTIK HEMEN BURAYA GEL!'

Rudi'nin sesinin yükseliği Ela'nın bir anda durmasına ve Rudi'e bakmasına sebep olmuştu. Ela sinirlenmiş bir şekilde Rudi'nin karşısına geçti fakat Rudi'nin yüzü kızgın görünüyordu bu yüzden hiç bir şey söyleyemeden sadece itaat etti ve Abisinin söyleyeceklerini dinlemek için bekledi.

'Ela bir süre önce zihnindeki Klavuzu hatırlıyorsun değil mi?'

Ela bütün masumiyetiyle dudaklarını büzdü ve,

'Evet ama artık yok!'

Rudi konuşmaya devam etti.

'O abla sana Yıldız Enerjisi Geliştiricisi olmanın yollarını anlattı değil mi ?'

'Evet anlattı .'

Rudi elindeki 4 taşı kaldırdı ve Ela'nın önüne dizdi ardından Ela'a bakarak ciddi bir tonda konuşmaya başladı.

'Bu taşlara Savaşçı Taşları denilir. Bu taşların içinde çok fazla Yıldız Enerjisi vardır ve bunları meditasyon yaparken kullananların daha hızlı güçlenmesini sağlar. Sen hala Yıldız Enerjisi Geliştirici olmayı istiyorsun değil mi ?'

Ela'nın sürekli gülen yüzü bir anda ciddileşti ve yaşından beklenmeyen bir kararlıkla konuştu,

'Evet istiyorum!'

'O zaman artık sürekli meditasyon yapman gerekiyor ve meditasyonlarında bu taşlardan bir tanesini her zaman yanında tutmalısın. Bu sayede çok daha hızlı güçlene bileceksin. Her gün en azından 6 saat meditasyon yapmalısın unutma.'

Ela ciddi bir tonda konuşmaya devam etti.

'Ben her gece meditasyon yapıyorum abi. Sabah kahvaltıdan sonra da öğle yemeğine kadar meditasyonuma devam ediyorum.'

Rudi gülümsedi ve kardeşine baktı.

'O zaman yaklaşık 12 saat meditasyon yapıyorsun demektir ve bu çok iyi. Bu taşlar senin çok hızlı güçlenmene yardımcı olacak kardeşim. Ben her zaman sana inanacağım bu yüzden asla hırslarını kaybetme ve güçlenmek için elinden geleni yap!'

Ela abisinin gülümsemesine daha sıcak bir şekilde karşılık verdi ve,

'Söz veriyorum abi.'

Rudi çantasından bir hap çıkarttı ve Ela'a uzattı.

Ela hapı aldı ve hemen ağzına attı fakat Rudi şok olmuştu. Hapın içeriğini anlatacaktı fakat Ela buna fırsat bile vermemişti. Rudi kardeşinin kendisine bu kadar güvenmesine memnun bir şekilde.

'10 dakika sonra 52 meridyenin açılmış olacak. Bu gece uyu ve yarın eğitimine başla.'

Ela başıyla onayladı ve Rudi kardeşinin başını bir kaç defa okşarken Ela gözlerini kapatarak bundan keyif aldı.

...

Sabah 5'de Rudi'nin cehennem gibi süren eğitimi tekrar başlamıştı. Wor eğitimin daha zor olacağını söylediğinde Rudi biraz olsun endişelenmişti fakat Ateş Alına girdiğinde endişelenmenin yetmeyeceğini aslında dehşete kapılması gerektiğini anlamıştı.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin