Sümer Klanı 2

5.4K 606 132
                                    


Rudi bakışlarını 10 kişinin üzerinden kaldırdı ve onların arkasında duran kapılara baktı. Bir şeylerin geldiğini seziyordu ve ona hazırlıklı olması gerektiğinin farkındaydı. Bir mücadele olma olasılığı çok düşük olsa da dost da düşmanda Rudi'nin her zaman savaşa hazır olduğunu bilmeliydi. 

Rudi'nin bakışları altında Dünyanın en güçlü 9.Klanı olan Sümer Klanı'nın ünvanıyla hiç uyuşmayan küçük kapıları açıldı ve kapıların ardında kalan gölgelerde arka arkaya dizilmiş 5 kişi yürüdü. 

Bu kişilerin hepsinin üzerinde Alev Kırmızısı uzun kuyruklu cübbeler vardı. Cübbeler birer konum göstergesi olarak İmparatorların cübbelerinin ihtişamından pekte uzak değildi. Cübbeleri giyen 5 kişi ise sadece duruşlarından bile anlaşılan inanılmaz bir Aura'a sahipti. Auraları bedenlerinden ufak bir çatlaktan sızıyor gibi olsa bile uzakta ki Henry bile Auranın sertliği karşısında bir süre zor zaman yaşamak zorunda kalmıştı. 

Rudi ise sanki denkleri yada kendisine göz hizasında hitap edebilecek kadar güce sahip olan birileriyle karşılaşmış gibi keyifli görünüyordu.

10 kişiye tekrar baktı ve alaycı bir dille konuştu.

'İşte Kutsal Anahtarın gücünü anlayabilecek birileri geliyor. Hahahaha.'

Henry uzaktan gelen Rudi'nin sesiyle biraz şaşırmıştı. Henry Rudi ile uzun zamandır birlikteydi ve neredeyse uyku haricinde bir saniye bile yanından ayrılmazdı fakat bu süre boyunca sadece öldürürken yada iyi bir gelişme olduğunda güldüğünü görmüştü fakat şuan ki gülümsemesi tamamen farklıydı. Henry bu gülümsemenin eskisinden çok daha farklı olduğunu biliyordu çünkü aynı gülümsemeyi daha önce sadece bir defa görmüştü. O gün hayatı baştan sona değişirken kendisi bile Rudi'e tapınacak derecede saygı duymuştu. 

O gün Henüz Ejderha Ordusuna katıldığı ilk gündü ve o gün Karanlık Güce İbadet edenler sığınağını tek başına Rudi yok etmişti ve bunu savaş çılgınlığı moduna girerek başarmıştı. Şimdiyse yüzünde yine aynı öldürmeye aç canavarımsı gülümseme vardı. Fakat bu seferki biraz daha farklıydı çünkü bu sefer Henry iyi tanıdığı baş komutanın gözlerinde biraz alaycılık seziyordu.

'Genç Adam ! Sümer Klanı kucaklayıcılığı ve cömertliği ile bilinen antik bir dost klanıdır. Bizim saygıdeğer üyelerimize yaptığınız bu tarz çirkin eylemler bu sınırlar içinde hiç hoş karşılanmaz. '

Rudi'nin gözleri acımasızlıkla eğildi ve 5 kişinin ruhunun derinliklerini görür gibi gözlerinin içine baktı.

'Gerçek gücünüzden haberdarım Sümer Klanı. Ben Ejderha Ordusunun Baş Komutanı Rudi. Bugün buraya sizlerle iyi dost ilişkileri kurmak için geldim fakat bu 10 kişi beni bir dilenci gibi görerek uzaklaştırmak istedi. 

Sümer Klanı benim duyduğumdan tamamen başkaymış oysa ki ben Sümer Klanı'nın yabancılara dostlukle ve güzel sözle muamele eden. Herkesin gönlünü kazanmayı öncelik sayan bir klan olarak bilirdim fakat kapınızda duran kişiler bile bu kadar kibirliyse içerdekiler daha kibirlidir. Sanırım Sümer Klanı güç budalası olmuş bir Klandan farklı değil! '

Rudi acımasızca onları proveke etmişti öyle ki az önce sakinlikten dünya yıkılsa umursamayacak olan 5 kişi'nin istemsiz olarak ayakları titriyor öfkeden yumruklarını patlatırcasına sıkıyorlardı. 

Bunların hepsinin sorumlusu Rudi olsa da onlarda az önce yayılan güç dalgasını derinden hissetmişti ve bu 5 uzman çok iyi biliyordu ki bu güç Rudi'nin gerçek gücünün sadece bir toz kadarlık kısmıydı. Bir savaş çıkarsa kazanırlarmıydı emin değillerdi fakat emin oldukları tek şey vardı kazansalar bile çok ağır kayıplar verirlerdi. Yıllardır korktukları başlarına gelmiş gibi dehşet dolu yüzlerle birbirlerine bile bakmaktan çekinirken arkalarından ince bir ses duyuldu.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin