Kan Krallığı söylediğim gibi büyücü bir klanın yönetimindedir.
Bizim klanımız gibi nesiller boyunca sayısız büyücüler yetiştirmiştir ve en önemli özellikleri dahi sayılabilecek Simyacıları muazzam kaynaklar sağlayarak Klanların bağlamalarıdır.
Bu Simyacılar Kar İmparatorluğundaki en iyi simyacılar olarak bilinir . Hazırladıkları İksirler ve haplar sadece Kan Klanı üyelerine verilir . Bu yüzden de Klandaki kişiler gelişim yolunda çok büyük ilerlemeler gösterirler.
Ayrıca Kan Krallığının bünyesinde özel Paralı Asker grupları bulunur. Bu paralı asker grubuna üye olanlar ise sadece Kan Klanından gelen kişilerdi ve hepsi büyücüdür. Muazzam zor görevleri başarabildikleri içinde müşterilerden muazzam ödemeler alırlar bu sayede de Büyücü yetiştirmek için gereken parayı temin ederler.
Ayrıca kaynağını bilmesemde aldığım istihbarata göre Klanın eğitim alanında muazzam boyutlarda bir Amesist taşı varmış söylenene göre bu taşın içinden Yıldız Enerjisi yayılıyormuş.
Bu Yıldız Enerjisi sayesinde de büyücüler daha hızlı seviye atlıyorlarmış.
Tabi bu sadece bir söylenti fakat senin Ela'a verdiğin 4 tane taşı gördükten sonra bu söylentinin doğru olabileceğine daha çok inanmaya başladım.'
Rudi Bart'ın anlatıklarını hayranlıkla dinlemişti. Kan Klanı kesinlikle ne yapacağını iyi biliyordu. Bir büyücünün yetişimi için en önemli iki şeyide rahatlıkla temin edebiliyorlardı ayrıca sürekli Yıldız Enerjisi sağlayan bir Amesis taşına sahiplerdi.
Rudi'nin tahminine göre bu taş bir Ünvanlı Savaşçının mezarından gelmişti çünkü boyutları büyüktü ve Rudi daha önce İmparator mezarlarında böyle büyük taşların olmayacağını büyük babasından duymuştu.
Bütün faktörler bir araya geldiğinde önlerinde aşırı derecede güçlü iki düşman vardı.
Bu iki düşman karşısında ise Sır Krallığı kesinlikle basit kalıyordu.
'Düşmanlarımız fazlasıyla güçlü amca. Onları yenmek çok zor olacak.'
'Evet şüphesiz düşmanlarımız çok güçlü ama bizimde kendimize göre güçlü noktalarımız var.
Öncelikle elimizdeki Toprak Askeri Ordusu rakip ordulardan çok daha kuvvetli. Ayrıca Ağaç Ordusu ve Taş Canavarları bu savaşın gidişatını değiştirecek en önemli faktörler.
Fakat bu savaşın kadirini belirleyecek olan kişi sensin !'
'Ben mi?'
'Evet sensin. Kan Krallığının Kralı bizim için en büyük tehlike çünkü hangi seviyede olduğunu bilmiyoruz fakat emin olduğumuz bir şey varsa o da Bilge Alemi'nin zirvesinde olduğu hatta Gök Alemine bile geçmiş olabilir.'
Rudi hemen itiraz etti.
'Hayır imkansız. Büyücü olmak aşırı derecede zordur ve gelişim süreci çok yavaştır. 6.Bin yaşında bile olsa maksimum 7.Seviye Bilge Aleminde olmalı.'
'Evet ama o bir Karanlık Element Kullanıcısı.'
'Yinede sadece gücünü bir seviye arttırabilir. '
Bart gülümsedi ve Rudi'e baktı.
'Rudi herkes senin gibi 17 yaşında 1.Seviye Bilge Alemine ulaşmadı. Onun gücü Ares İmparatorluğunda bilge saygı görmesi için yeterince fazla. Bir Krallığı yönetiyor olsada İmparatorluk bile onu kızdırmak istemiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...