Rudi her gözünü kapattığında olduğu gibi yine o lanet güne dönmüştü.
...
Bedeninden yükselen çılgınca Aurası ve kalbinde ki karanlıkla sertçe ayağa kalktı ve bir an bile düşünmeden ileriye atıldı.
Milyonlarca insanın gelişi güzel yerde yattığı şehir meydanına geldiğinde bir süre anlamsız şekilde etrafınını izledi.
Sanki bir şeyler arıyor gibiyidi . Hızlıca eczaneciler sokağına girerken elini çoktan çantasının içerisine sokmuştu bile.
İlk dükkanın içine girdiğinde kasa da duran yaşlı adam yerde baygın halde yatıyordu. Rudi onu umursamadan bir kaç defa ortamı kokladı ve ihtiyacı olan bitkileri almak üzere hızlıca kokuyu takip etti.
Kısa süre içinde her şeyi toparladıktan sonra masanın üzerine 1 Siyah altın bıraktı ve hızlıca bir sonra ki dükkana geçti.
Ardı ardına onlarca dükkanı gezdikten sonra ihtiyacı olan her şeyi almıştı.
Eczaneler sokağından ayrılırken hızla şehrin dışına kurulmuş olan kendi askerlerinin bulunduğu karargaha gitti.
Yolda çantasından çıkarttığı iki tane iksiri hızlıca daha büyük bir kaba boşaltırken boş şişeleri bıraktı.
Elinde ki büyük şişeyi bir kaç defa salladıktan sonra iksirler iyice karışmıştı.
Kısa süre içinde karargaha ulaştığında burada ki durumunda şehrin merkezinde kinden farklı olmadığını gördü.
Hızla karargahın merkezine gitti ve elindeki şişenin altında aynı bir ocakmış gibi yüksek sıcaklıkta Alev Elementi kullandı.
Bir kaç saniye içerisinde şişe erirken iksir tamamen buharlaşmıştı.
Rudi fırsatını yakalamış gibi boşta kalan elini hızlıca salladı ve oluşan rüzgar, buharı karargahın dört bir yanına taşıdı.
İksirin buharını soluyan askerler,kurmaylar ve 2 general yavaşça gözlerini açarken .
Zihinlerine hücüm eden ve gökyüzünü kaplayan Rudi'nin baskın sesini duydu.
'KARARGAH MERKEZİNE TOPLANIN. HEMEN!!!'
Sesin emreden etkisi hepsinin asker iç güdülerini ortaya çıkartmıştı. Sersemlemiş olsalar da ve neden bayıldıklarını tam anlayamamış olsalarda hızlıca şehir merkezine harekete geçtiler.
Sadece 20 dakika içinde olağan üstü bir hızla bir araya gelen ordu karşılarında duran kişiye baktılar ve yüzünde ki ifadeden durumun vehametini anladılar.
Rudi'nin kaybedecek zamanı yok gibiydi herkese bir defa gelişi güzel baktıktan sonra hızlıca yüksek bir platform oluşturmak için toprak büyüsünü kullandı ve konuşmaya başladı.
'BUGÜN BİR KATLİAM BAŞLATACAĞIM!!! BANA VERDİĞİNİZ YEMİNE HALA SADIKSANIZ BENİ TAKİP EDİN . DEĞİLSENİZ DERHAL BURADAN AYRILIN!!!'
Ordu ne olduğunu anlayamamıştı. Zaten yeni ayılmışlardı ve akılları karma karışıktı.
Şimdide Rudi'nin bir katliam başlatma sözünün arkasını doldurmaya çalışırken binlerce soru zihinlerinde oluşmuştu ama sözlerinden dönmeye asla niyetli değildi.
'HER ZAMAN SİZİNLEYİZ.'
'O ZAMAN 1 SAAT SONRA HAZIR HALDE ŞEHRİN DOĞU KAPISINDA SİZİ BEKLİYOR OLACAĞIM!!!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...