2 Yıllık Eğitim 2

6.8K 592 5
                                    


Rudi savaşı kaybettiğini o anda anlamıştı. Herşey Wor'un istediği gibi gitmişti ama bu sefer dünki gibi bir hezimet yaşanmamıştı. 

Wor dün sadece 250 Bin askerle Rudi'i yenmişti şimdiyse 750 Bin asker kullanmıştı ve 250 Bin askeri ölmüştü yine de 1 Milyon askeri yenmişti fakat Rudi 250 Bin askeri öldürdüğü için sanki dün yaşanan hezimetin intikamını almış gibi sevinmişti.

2 gün içinde muazzam iki savaş vermişti ve ömrü boyunca orduları izlese kazanamayacağı kadar deneyim kazanmıştı.

Bu sefer savaş tam 11 saat sürmüştü. Gece saat 1 civarı Rudi kafasını yatağına koyduğunda istemsiz bir şekilde gülüyordu. Daha önce hiç hissetmediği kadar güçlü hissediyordu fakat bedeni öğleden sonra hiç güçlenmemişti bu tamamen zihninin daha güçlü olduğu için hissettiği bir duyguydu.

Bir savaş alanında olmanın ne demek olduğunu anlıyordu. Savaşın, dövüşün herşeyin ne derece iyi olduğunu ilk defa tatmıştı.

Yarın yapacağı strateji hakkında uzun uzun düşünmeye ihtiyaç duymamıştı çünkü bu iki günde kazandığı deneyim ona savaş esnasında bile fikir vermişti.

...

Rudi yeni bir yöntem deneyecekti fakat büyük babasına sorması gerekiyordu,

'Büyük baba bu askerlere farklı şeyler öğretebilirmiyiz? Öğretirsem kalıcı olur mu ?'

'Onlar normal askerler gibidir. Eğer sen bir askere bir şey öğretirsen ve o asker ölürse ben bir sonraki savaşta aynı tecrübesiyle tekrar onu oluşturabilirim. Bu yüzden istediğini öğretmekde özgürsün sınırın yok .'

Rudi gülümsedi ve savaş alanı 3.defa kara bulutla kapandı, Rudi atlı askerlerine emir verdi,

'ATLARINIZDAN İNİN!'

Bütün süvariler aynı anda atlarından indi ve ardından okçularına dönerek,

'Süvarilere okçuluk öğretin. Boşta kalan okçularada at binmeyi öğretin!'

Rudi bir General gibi emirlerini net ve anlaşılır veriyordu, nasıl yapılacağını anlatma ihtiyacı hiç duymamıştı. Rudi'nin emirlerini askerler harfiyen tarif etmişti her şey dakikalar içinde oluşmuştu, Rudi askerlerini daha donanımlı hale getirebilirse bu savaşı kesinlikle kazanabilirdi.

Okçular bu kadar geniş bir alanda çok önemli bir faktördü bu yüzden aktif kullanılmalılardı fakat Süvariler aynı odun biçer gibi onları kesiyordu bu yüzden okçular ata binmeliydi. Piyade savaşı olursa okçular etkili olabilirdi fakat piyadeler yaklaşırsa okçuların yine şansı kalmazdı.

Piyadelerin bir kısmına emir verdi ve piyadeler hızlı bir şekilde bir kale oluşturmaya başladılar. Lağımcılar ise bu kalenin etrafına 30 santim genişliğinde ve 30 santim derinliğinde hendekler kazmaya başladılar.

Rudi savaşı kazanmak istemiyordu artık sadece atlı okçu birlikleri oluşturmak istiyordu bu sayede çok daha güçlü olabilirdi,

Aradan 6 saat geçti herşey tamamlanmak üzereydi, Askerler bir kale inşa etmişlerdi ve çevresinde 30 santim boyunda hendek vardı.

Rudi mızraklı askerlerini hendeğin önüne yerleştirmişti ve onların arkasında piyadeler bulunuyordu. Bu sayede içerde eğitim gören askerler biraz daha korunabilirdi.

8 saat geçti ve Rudi'nin gözlerinin önünde dehşet verici bir olay yaşandı.

At kullanmayı emrettiği okçuların her birisi'nin altında birer at vardı ve yay kullanmayı emrettiği süvarilerin sırtlarında oklar vardı. Bu muazzam bir değişimdi, Rudi sadece Süvarilerine ok kullanmayı öğretmek istemişti bu sırada boş kalan okçularda at kullansın demişti fakat asla onların at sahibi olacağını düşünmemişti.

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin