Ela ve İlahi Eser

6.6K 617 6
                                    

Sır Şehrinde,

'Rudi Usta'nın Ela'ı hayata döndüreceğini söylemiştin ama çoktan 24 saat oldu ?'

Rudi gün içinde onlarca defa Büyük babasına seslenmişti fakat cevap alamamıştı. Şehre döndükten sonra da büyü çemberine gitmişti ama Büyük babası tamamen izole bir durumdaydı ve görüşme fırsatı olmamıştı.

Dakikalar aktıkça endişelerde yükseliyordu ve Rudi ilk defa büyük babasının başarısız olma ihtimalini korkuyla içinde hissetti. Her defasında başarısızlık ihtimalini aklından def etmiş olsa da yeniden ortaya çıktığında daha baskın hale geliyordu.

'Ustam bana yapabileceğini söyledi. Başaracaktır.'

Rudi babasının yanından ayrıldı ve bir süre sarayın içinde dolaşıp aklındaki kötü ihimalleri def etti. Saray sanki ona hapishane gibi geliyordu bu yüzden odasına gidip bir süre iksir ve hap yapımıyla uğraştı. 

Bir kaç saat bu şekilde geçti ama yine bir değişiklik yoktu. Rudi hızla şehirden çıkıp tekrar büyü çemberinin olduğu alana gitti.

33 Saat geçmişti ve Rudi artık bir cevap duymak zorundaydı aksi halde kendi içindeki çelişki ruhunu yiyip tüketecekti.

Rudi son ağacıda geçtikten sonra Büyü Çemberinin olduğu alana girdi.

'Büyük Baba Wor bir kere daha bir kere daha lütfen.'

'Hahahaha, Tamam ama son bir defa daha sonra eve gideceğiz.'

'Tamam bir defa daha pericik görmek istiyorum.'

Wor elini açtı ve,

'IŞIK PERİSİ.'

Wor'un elinde bir ışık demeti oluştu ve şekillendi ardından narin bir peri ortaya çıktı ve sarı ve beyaz ışıklar saçarak Ela'a doğru uçtu.

Ela periyi kovalıyor ve onunla oynuyordu. 

Rudi gözlerinin önünde gerçekleşen bu sahne karşısında mutluluktan göz yaşlarını tutamamıştı.

Kardeşinin hayat enerjisi tamamen bedeninden ayrılmıştı ve bedeni soğuktu ama şimdi bir ateş gibi parlıyor ve etrafına neşe saçıyordu.

Rudi bir kaç adım yürüyüp Ela'ı yakaladı ve kucağına çektip sarıldı.

Ela peri'nin kaçmasına sinirlenmişti ve,

'Abi pericik gidiyor lütfen bırak.'

Rudi gülümsedi ve kardeşinin pembeleşmiş yanağına bir öpücük kondurduktan sonra bıraktı.

Ela sertbest kaldığı anda tekrar periyi kovalamaya başladı. Rudi ayağa kalkıp Wor'un önüne gitti ve diz çöküp eğildi.

'Büyük baba teşekkür ederim.'

Wor gülümsedi ve,

'Onu kendi torunum gibi görüyorum. Bu yüzden yaptığım şey sadece torunumu kurtarmaktı ama bilmen gereken bir kaç şey var.'

Rudi endişeli bir şekilde Wor'a baktı ve,

'Ölümden geri getirilmek doğal bir süreç değildir. Her ne kadar benim yaptığım doğal bir süreç olsa da Doğa her zaman alınan bir şeyin karşısında bir şey vermeni ister.

Ela'nın hayatı karşılığında 100 Milyon İblisin hayatını verdim.

Onların hepsi azgın ve sapık İblislerdi bu yüzden kayıpları sadece dünya'ya iyilik olur asıl konu ise Ela artık hayatı boyunca acı  ve üzüntü duygusunu kaybetmiş olacak.'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin