Antik Mezara Yolculuk 2

7.6K 641 42
                                    


Ares İmparatorluğu şehri sınırlarından çıktıklarında çoktan 7 gün olmuştu bile. Artık tehlike her yerde karşılarına çıkabilirdi. Sayısız Yıldız Canavarı Cam şehrine giden yolun iki tarafında ki ormanda yaşıyordu ve bir insanı öldürmekten zevk alırlardı.

Ayrıca Orman'nın bitiminde dağlık yola gireceklerdi ve burası Yıldız Canavarlarından daha tehlikeli olan Haydutların eviydi. 

...

Dıgıdık Dıgıdık :)

Nal sesleri ormanın içinden geçen yolda yankılanıyordu ve davetkar bir şekilde Yıldız Canavarlarını çekiyordu. Yıldız Atları ise çok hızlıydı bu yüzden de Nal seslerine gelen Yıldız Canavarları geldiğinde çokdan o alandan uzaklamış oluyorlardı fakat Nal sesleri Yıldız Canavarlarının atları takip etmesini sağlıyordu. Eğer bir dakika bile mola verecek olursalar Yıldız Canavarları Rudi ve arkadaşlarına yaklaşırdı ve kaçınılmaz bir ölüm onların olurdu. 

Ormanın derinliklerine girdikçe Yıldız Canavarları sayısı azalıyordu fakat güçleri bir o kadar artıyordu.

Rudi çevresini tekrar kontrol etti,

'Biraz daha hızlanın. Kök Aleminde Yıldız Canavarları geliyor.'

'Daha fazla hızlanamayız.'

Zoe Yıldız Atını zorlayabileceği en yüksek seviyede zorluyordu. Yıldız Atı sürekli bedenlerinden Yıldız Enerjisi çekiyordu ve en az Yıldız Enerjisi Zoe'deydi bu yüzden de gittikçe zorlanıyordu.

Rudi atını yavaşlattı ve çantasından çıkarttığı hapı Zoe'e uzattı. 

'Bunu hemen yut.'

Zoe hapı aldı ve yuttu. Bir kaç saniye içinde bedenine Yıldız Enerjisi bir şelale gibi akmaya başladı ve Yıldız Atı bir anda hızlanarak Rudi'nin hemen arkasına geldi.

5 arkadaş aralıksız 2 hafta daha at sürdüler ve dağlık alan geldiklerinde sonunda biraz dinlenebileceklerdi. Dağlık alan Yıldız Canavarları'nın girmeyi red ettiği bir bölgeydi, hiç kimse sebebini bilmiyordu fakat Yıldız Canavarları dağlık bölgeden deli gibi korkuyordu. İç güdüleri onlara bu alanın çok tehlikeli olduğunu söylüyordu.

Rudi ve 4 kişi atlardan indi ve bir süre çevrelerine baktındıktan sonra kamp kurmaya karar verdiler.

'Burası Kamp kurmak için iyi biraz dinlenelim ve kendimizi toplayalım.'

...

1 Gün boyunca dağlık alanda dinlendikten ve güçlerini topladıktan sonra artık yola çıkmak için hazırlardı. Rudi çantasından bir kaç tane hap çıkarttı ve,

'Bu haplar Yıldız Enerji üretiminizi artıracaktır. 7 Gün boyunca etkili olacağı için 1 tane kullanmanız yeterli. Şimiden kullanın ilerde karşımıza ne çıkacağını bilmiyoruz.'

Rudi hapları dağattıktan sonra kendiside bir tane yuttu ve atlarını sürmeye başladılar . 

...

'Patron 5 tane çocuk az önce dağa girdi. Hepsi'nin altında Yıldız Atları var ve birisi 9.Seviye Temel Yıldız Aleminde.'

Kurt derisiyle kaplanmış bir sedirde oturan 2 metre uzunluğunda  ve gözünün üzerinde büyük bir yara izi taşıyan Haydutların Lideri gülümsedi,

'Hahaha, Bugün şanslı günümüzdeyiz. Ölüm kayalıklarında pusu kurmak için hazırlanın yarın oraya ulaşmış olurlar.'

...

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin