Kai'nin ve Zoe'nin Akıbeti 1

5.6K 556 18
                                    


'Söylesene 1.Kardeş. Kai hakkında hiç haber aldın mı ? Benim bütün denemelerime rağmen herhangi bir bilgi kırıntısı bile bulamadım. Sanki bir anda ortadan yok olmuş gibi. Yaşadığını hissedebiliyor olsam da nerede olduğunu yada ne durumda olduğunu bilemiyorum.'

Rob'un yüzü birden kasvetli bir hal aldı. Rudi'nin gözlerinin içine bakarken sanki bilmediğine şaşırmış gibi görünüyor ve damarına basılmış gibi acı çekiyordu. Rudi anında bir gariplik olduğunu hissetti ve endişeyle sordu.?

'Bir şeyler biliyorsun. Söyle 1.Kardeş Kai'e ne oldu ?'

Rob bedenini Rudi'e doğru çevirirken söyleceği haberin ağırlığına onu hazırlamak için elini dizine koydu.

'Sakin kalmalısın 3.Kardeş. '

'Söyle artık!'

'2.Kardeş iç savaş sırasında Ay İmparatorluğunun baş kentini koruyormuş. Ay İmparatorluğu İmparatoru o sıra da Ares İmparatorluğu ile savaşa gitmiş ve 2.Kardeşin abileri ve amcası da çeşitli noktalarda savaşıyormuş. Bu yüzden Ay İmparatorluğu başkentinde sadece 2.Kardeş kalmış ve 1 Milyar kişilik büyük bir isyancı ordusu BaşKenti kuşatmış. 

2.Kardeş o savaşta bir çok farklı yöntem kullanarak 1 Milyar kişiyi öldürmüş ve yeni bir ünvan kazanmış. Bu ünvanda ''Milyarların Katili'' fakat herşey sona erdikten sonra ardı ardına kötü haberler gelmeye başlamış.

Öncelikle 2.Kardeşin babası Ares İmparatorluğu ile devam eden savaşta Ares İmparatorunu öldürmüş ve kendiside ölmüş. Ardından Abileri ve amcası girdikleri savaşlarda öldürülmüş. 2.Kardeş bu haberleri aldıktan sonra en istemediği şeyi yaparak Moon Klanı'nın ve Ay İmparatorluğunun başına geçmiş fakat taç giyme töreninde Aydınlık Kilisesinden gelen kardinaller töreni engellemiş ve 2.Kardeşi bir Kardinali öldürme suçundan dolayı hapsetmiş. 

Ay İmparatorluğu böylece tamamen son bulurken Moon klanı da ikinci kuşak soya geçmiş. Sonrasında aldığım bilgiler ise benim bile hareket etmemin önüne geçen şeylerdi. 

2.Kardeş Adem Kıtasının 1.Bölgesinde ki Papalıkta tutuluyormuş. O bölge tam anlamıyla Aydınlık Kilisesinin kontrolünde olan bir yer ve Mavi Ejderha Klanından aldığım raporlara göre benim gücüm o zamanlar oraya gidip 2.Kardeşe yardım etmeye yetmiyordu. Şimdi aradan yıllar geçmiş olmasına rağmen bunu yapmaktan hala aciz durumdayım. 

Üstelik bu hikayenin bir kısmı. Diğer yandan Aydınlık Kilisesinin elinde olan tanıdıklarımız sadece 2.Kardeşle kısıtlı değil. 

6 Yıl önce Adem Kıtasının 2. Bölgesinde büyük bir felaket yaşandı. Bu felakette 10 İmparatorluk bölgesinde bulunan Buz İmparatorluğunun 2.Bölgede bulunan güçlü bir Krallığı mevcuttu. Bu krallığa Zoe gelmiş ve orada yaşamaya başlamış. İsyan 2.Bölgede hız kazandığı zaman bazı dini gruplar Aydınlık Kilisesinin desteğiyle güçlenmiş . Bu güçten güven kazanarakta çeşitli krallıklara saldırmış ne yazık ki bu saldırı alan krallıklardan biriside Zoe'nin bulunduğu Krallıkmış ve Zoe isyancılar tarafından esir edilmiş. Güzelliği göz alıcı olduğu için İsyancıların içinde bulunan Aydınlık Kilise'nin papazları Zoe'i 1.Bölgeye Papalığa yollamış. 

Yani anlayacağın Zoe bir köle olarak Papalıkta tutuluyor. Ben onları kurtarmak için elimden gelen herşeyi denediysem de malesef çoktan klandan ayrıldığım için hiç bir şey yapacak imkana sahip değildim.'

Rudi irkilmişti neredeyse bayılacak kadar şok olmuştu. Sadece Kai değil aynı zamanda Zoe'de Aydınlık Kilisesinin elindeydi. Henüz Karanlık Güce İbadet edenlerle olan savaşı bitmemişti. 10 İmparatorluk bölgesini bu tarikkattan temizlemişti fakat şuan bulunduğu yerde hala bir Karanlık Güce İbadet edenler tarikatı bulunuyordu. En başından beri planı Karanlık Güce İbadet edenleri yok ettikten sonra Zoe verdiği sözü tutmak  ve hemen ardından 1.Bölgeye giderek orada bulunan Karanlık Güce İbadet edenleride yok etmekti. Bu planı başarılı olursa bir çok açıdan faydalar sağlayacaktı öncelikle o da herkes kadar iyi biliyordu ki Adem Kıtasının 1.Bölgesi güç olarak diğer bölgelerle kıyaslanamayacak kadar güçlüydü. Bu güç o kadar fazlaydı ki 1.Bölge'nin varlığı yüzünden milyonlarca yıldır hiç bir komşu kıta Adem Kıtasına saldırmaya cürret edememişti. 

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin