Mavi Ejderha Klanı'nın Temelleri 3

5.8K 553 41
                                    


Küçük İvan yıllardır ilk defa yarın neler olacağını düşünerek kirli ve küçük minderden yatağına yatmıştı. Barakasının derme çatma çatısının boşluklarından gökyüzünü dolduran yıldızları izliyor ve gülümsüyordu. Hayat ona doğduğu andan beri hiç iyi davranmamıştı. Bilgisiz ve tecrübesizdi. Hayatında ki herşey orman ve ormanda bulunan şeylerle ilgiliydi. Orman haricinde hiç bir şey bilmiyordu. 

Bazı zamanlar İmparatorluk askerlerinin konuşmalarını dinliyor ve kendi aralarında bahsettikleri Yıldız Enerjisi Alemlerinin anlamaya çalışıyordu fakat askerler o kadar karmaşık anlatıyordu ki İvan için onları anlamak neredeyse imkansız gibiydi. İmparatorluklar Mavi Ejderha Köyüne saldırana kadar hiç bir zaman köy tehdit altında olmamıştı. Her zaman barış içinde yaşamışlardı bu yüzden köyde ki hiç kimse Yıldız Enerjisi geliştiricisi olmaya ilgi duymamıştı fakat köyden sayısız simyacı çıkmıştı fakat onlarda Simya Bilgisi engin fakat Yıldız Enerjisi düşük kimselerdi yine de bu durum Simyacı olmak için büyük bir engel değildi sonuçta Simyacılar iyi şartlar altında ve iyi kaynaklarla yaşayan güçlü olması kesin kimselerdi. Mavi Ejderha Köyünde bu yüzden en yüksek hayal her zaman Simyacı olmak olmuştu .

İmparatorluklar işgal etmeye başladıktan sonra köylüler tam bir travma yaşamıştı. Kimileri bu süreçte daha çok tanrıya yönelmiş ve bu şekilde bir kurtuluş aramıştı. Kimileri gizlice isyancı oluşumlar kurmayı hedeflemişti fakat bu yönde daha hareket etmeye fırsat bile bulamadan isyan edilecek İmparatorluk askerleri yerine yenisi gelmişti. Bu durumda isyan anlamsız kalıyordu çünkü her zaman yeni düşmanlar akın akın gelecekti ve Mavi Ejderha Köyünde isyana katılmaya gönüllü sayısı çok ama çok azdı. 

Ama işgalden sonra ortaya çıkan İvan gibi düşüncelere sahip bir kaç çocukta vardı. Özellikle onlarda ivan gibi öksüz veya yetimdi. Bunlar kayıp nesil olarak isimlendirilen ve artık umutlarını tamamen yitirmiş kimselerdi. Savaş en çok onları etkilemişti. Hayalleri ellerinden alınmıştı,aileleri ellerinden alınmıştı. Henüz oyun oynayacakları çağda ölümle ve vahşetle tanışmışlardı. Çocuk aynı bir sünger gibiydi. Onu nereye koyarsanız onu çekerdi ve bu çocuklar savaş ve vahşet içinde büyümüştü. Acımasızlığı ve zalimliği görmüşlerdi. Artık onlardan aksi bir hayat yaşamaları istenemezdi. 

Mavi Ejderha Köyünde6 yıl önce doğan. 1 Yaşlarındayken işgalle karşılaşan ve 6 yaşlarına girdiklerinde işgalden kurtulan o çocuklar gelecekte Adem Kıtasının en büyük noktalarında olacak hatta bir kaçı dünya'nın çehresini değiştirecek işler yapacak olan kişilerdi. 

İşte onlardan birisi de İvandı. 

Gökyüzünü izlerken hem hiç görmediği annesinin babasını hatırladı ve onları grurlandırmak için elinden geleni yapacağına bir defa daha yemin etti. Hemde Wor'dan öğreneceklerinin hevesiyle heyecandan uyuyamıyor ve kendi kendine hayaller kuruyordu. 

Küçük bedeni uykuya dirense de daha fazla dayanamamış ve uykuya dalmıştı. 

Bu sıra da ormanın içinde tam bir mutluluk ortamı vardı. Wor hazırladığı enfes kokulu çok besleyici yiyeceği Minilere dağıtmıştı. Hepsi iştahla yemeklerini yerken keyifli çığlıklar atıyor ve kurtuluşlarını ilan ediyorlardı. 

Hayat onlar içinde zordu özellikle böyle adaletsiz bir bedende dünya'a geldikleri için herşey onlara düşman gibiydi fakat artık bu durum değişebilirdi. Bir koruma büyüsü ve hizmetçiler alacaklardı. Bu sayade ömürlerini korkmadan ve çalışmaya ihtiyaç duymadan yaşabileceklerdi. Bunun karşılığında ise bir bedel ödemeleri gerekiyordu. 

Tanrı Mezarının girişini bilen sadece onlardı üstelik daha önce derinliklerine kadar inmiş ve bazı noktaları keşfetmişlerdi. Eğer önlerine gardiyan yaratıklar çıkmasaydı şüphesiz daha da ileri noktaları keşfedebilirlerdi fakat ölmektense meraklarına son vermeyi tercih etmişlerdi. 

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin