MEPHİSTO'NUN İNTİKAMI

5.9K 556 112
                                    


3 Yarı Tanrı kulaklarında çınlayan aynı sesle irkildi,Sayısız yıl yaşamış olan bu 3 kişi Mehisto isminden haberdardı. Bu isim bir tabuydu ve muazzam güçleri simgeliyordu.

Onu sadece gerçek olan kullanabilirdi, Bir aptal farkında olmadan çocuğuna Mephisto ismi verirse o çocuk bu ismin ağırlığı altında ölürdü.

3 Yarı Tanrının bedenlerinde korku şiddetle yayıldı, elleri ve ayakları titredi. Gözlerinin içine bakmaya korktular ve başlarını eğdiler. Çaresizlerdi bu ismin güç göstermeye ihtiyacı yoktu. Onu tanıyan korkmak zorundaydı.

Bir anda onun önünde belirdler ve Mepshito'nun önünde eğildiler. Yaşamlarını belirleyecek olan tek şey ona katılmaktı aksi taktirde ölüm onlar için kaçınılmaz bir sondu.

'Yüce Antik Tanrım. Tanrıların Tanrısı. Doğa'nın Kardeşi ve Yıldız Enerjisinin Yaratıcısı. Biz zavallı aciz böcekleri sizin şerefli hizmetinizin altında ölmeye kabul edin. '

Mephisto önünde eğilen 3 Yarı Tanrıya duygusuz gözlerle baktı, yüzünde keyif alan bir gülümseme çıktı ve,

'Benden çalanları hizmetime mi alayım ? Siz benim yeniden doğuş sebebimi bilmeyen cahillersiniz! 

Kardeşim Doğa'nın size Lütfu olan Yıldız Enerjisini kendi amaçlarınız uğruna kullandınız. Onunla savaşlar başlattınız, her gün kardeşime olan hediyemi ondan acımasızca çaldınız. Ona zarar verdiniz. Küfür ettiniz, hor gördünüz ve onu taktir etmediniz. O size merhametli davrandı! Ona olan hediyemi sizinle paylaştı! Sizi Sevdi sizi kendi yarattığı Yıldız Diyarına kabul etti fakat siz kibirlendiniz! Kendinize Tanrı dediniz. Kendinizden olanları öldürdünüz! Size Ait olmayanlarla hırslandınız ve gücün gerçek sahibine kafa tuttunuz!

Ben bu dünya'ya sizi hizmetime almaya gelmedim. Bütün Yıldız Enerjisini söküp almaya geldim!'

Mephisto'nun yeri ve göğü titreten sesiyle 3 Yarı Tanrı ezildikçe ezildi. 

Mephisto ellerini göklere kaldırdı ve gökleri dolduran bir sesle bağırdı.

'YÜKSELİN KIYAMET ORDULARI!'

Mephisto'nun bedeninden gökyüzüne bir kırmızı ışık uçtu ve gökyüzünü delip uzaya karıştı, 

Ellerini tekrar indirdiğinde ışık bir kaç saniye içinde kesilmişti. 

'Sizlerin ölümü kolay olmayacak! Bedenini aldığım çocuğun Ailesini öldürdünüz! Onun en çok değer verdiği kişiyi,kız kardeşinin boynunu kesip başını bir gurur sembolü olarak taşıdınız. Kaderiniz herkese ibret olacak. İsimleriniz Tarihe leke olarak sürülecek. Bunu yapmak benim Rudi'e olan borcumdur!Onun intikamı benim intikamımdır!'

Mephisto elini havaya kaldırdı, Önünde duran 3 Yarı Tanrı bir anda yükselmeye başladı ve hareket dahi edemediler. Nefesleri kesilmişti, ne diyeceklerini ne yapacaklarını bilmiyorlardı.

'Ölmeden önce söyleyin! Hizmet ettiğiniz o böcekler nerede! Gizlenmişler ve onları keşfedemiyorum! Derhal yerlerini söyleyin aksi taktirde ben zihninizden söke söke alırım!'

3 Yarı Tanrı dehşetle konuşmaya başladı. Ölmek istemiyorlardı fakat Mephisto'nun elinde acısız bir ölüm ile işkence kıyaslandığında acısız ölüm bir hediyeden farklı değildi.

'Antik Tanrı Dağlarında ki Mabedde Tutsak durumdalar!'

'Tanrı Dağında ki Mabedde mi ? Kardeşim Doğa'nın tapınağında mı ? Sizler sınır tanımaz aşağılık yaratıklarsınız!!! Nasıl kardeşimin Mabedini kirletmeye cürret edersiniz!

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin