Rudi bir anda gözlerini açtı ve ruhunun derinliklerinden gelen anlaşılmaz sıkıntının sebebini anlamaya çalıştı. Bir anda ortaya çıkan bu duyguya hiç bir anlam verememişti sanki zihninde büyük babası bir şeylerden huzursuz olmuştu ve çalkantılı bir ruh halindeydi.
'Büyük Baba problem nedir ?'
Rudi endişeyle Wor'a sordu fakat Wor herhangi bir cevap vermemişti.
Rudi daha da endişelenmeye başlayarak.
'Büyük baba endişeli olduğunu hissediyorum. Senin endişen benimde huzursuzluk oluşturuyor. Kötü bir şey mi oldu?'
Rudi tekrar aynı konuyu üstelerken Wor kendi kendine düşünmeye devam ediyordu.
'Ona söylersem sonuçları çok kötü olabilir ama hala fazla saf. Düşmanlarına fazla merhamet gösteriyor bunu bilmesi gerek belki bu bilgi onun geleceğe bakışını değiştirebilir.'
Wor kendi kendine girdiği çatışmada ne yapması gerektiğine tam anlamıyla karar veremiyordu.
Ruhu sanki iki parçaya bölünmüş gibiydi. Bir yanı Rudi'nin Ela'dan sonra böyle bir baskıyı kaldıramayacağını söylüyordu diğer tarafı ise Rudi'nin bunu bilirse artık daha güçlü olabileceğine inanıyordu.
Kendi içinde ki çatışma bir süre daha devam ederken Rudi ardı ardına sorusunu tekrarlamıştı.
Wor sonunda bir karar verdi ve,
'Rudi sakin olmalısın.'
Wor'un sesi endişeli çıkmıştı.
'Sakin mi olmalıyım? Neden ?'
Meditasyona başlıyalı neredeyse 26 saat olmuştu. Bir kaç saat sonra şiddetli bir savaş başlayacaktı ve Rudi hissettiği huzursuzluk yüzünden eğitimini yarıda bırakarak ne olduğunu anlamak istemişti.
'Baban... Baban ağır yaralandı!'
Rudi duyduklarını bir kaç saniye idrak edemedi. Zihni Ela'nın haberini aldığı anda ki gibi hızlıca karanlığa gömülürken Babasının görüntüsü gözlerinin önüne geldi ve yaşadıkları az anılar teker teker gözünden geçti.
Rudi'nin ruhu karanlığa gömülürken Wor bir anda daha önce den yaptığı gibi Rudi'nin zihnine girerek daha kötü sonuçlar ortaya çıkmadan önce onu çekip çıkarttı.
Rudi'nin zihni karanlıktan kurtulmuş olsa da sanki Ruhu o karanlığın içinde hapsolmuş gibiydi.Rudi boş gözlerle etrafına bakarken Wor cisimleşerek Rudi'nin önünde belirdi ve bir elini Rudi'nin omuzuna koyarak Rudi'nin hayatında yeni bir çağ açacak cümlesini söyledi.
'Düşman acımasızdır. Sana zarar vermek isteyen önce ailene saldıracaktır bu hayatın bir gerçeğidir. Güçlü olan güçsüz olanı yok eder ve bu tabiatın kanunudur.
Sana daha önce defalarca düşmanına ve ailesine merhamet gösterme demiştim. Düşmanını öldürsen bile ailesi intikam almak isteyecektir. Sana gücü yetemeyen aile her zaman senin zayıf tarafına saldırır ki bu da senin ailen oluyor.
İyice aklına kazı ve söylediklerime inan.
Düşmanın bütün ailesini,Klanını hatta Krallığını yok etmediğin sürece asla ailen huzur içinde olamaz. Her zaman bir yerlerden bir tehdit çıkar ve ailene zarar verir.
Baban yaşıyor lakin senin verdiğin hapları kullanmış. Ayrıca savaşta çok ciddi yaralar almış ne yazık ki artık Yıldız Enerjisi kullanmayacak.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...