Mutlu Aile ve Avaritia Tanrısı

6.8K 600 13
                                    


Rudi ormandan çıktığında zihninden Wor'a seslendi,

'Büyük baba Peri'e ilahi eseri aktadın ama Ela onun üzerine kan akıtmadı.'

'Gerek yok Peri artık canlı bir varlık ve İlahi eserle bütünleştiğinde İlahi eserde canlı bir varlık haline geldi. İlahi Peri Ela'nın elline konduğunda hafifçe başını indirerek Ela'a saygı gösterdi.Bunun anlamıda Ela artık İlahi Peri'nin tek efendisidir.'

Rudi şaşkınlıkla sordu.

'Ama sadece Kan akıtınca itaat eder demiştin ?'

'Kan akıtmak sadece standart prosedürdür. Canlı İlahi Eserlerin kan bağına ihtiyacı yoktur. Onları sahiplerini kalben severler ve kalplerinde saygı duyarlar. İlahi Peri'nin mevcut gücü ile Ölümsüz ünvanlı kişiler haricinde hiç kimse Ela'a zarar veremez.'

Rudi bir defa da Dünya'nın ne kadar derin gizemlere sahip olduğunu anladı ve içinden hayret etti. Herşeyin bir açıklaması vardı fakat o açıklamaya ulaşmak için güçlü olmak gerekiyordu. Rudi'nin içindeki güçe aç canavar ise Rudi'i herşeyi bilmeye ve güçlü olmaya itiyordu. Rudi çekingen bir tonda Wor'a sordu.

'Büyük baba ben klavuzu ilk okuduğum günden beri içimde muazzam bir güç arzusu ve bilgi isteği duyuyorum bu normal mi ?'

'Hmm biraz tanımlarmısın. Nasıl bir güç arzusu ve bilgi isteği.'

Rudi bir süre düşündü ve doğru kelimeleri bulmaya çalıştı fakat tam anlamıyla bu arzuyu anlatacak kelimelere ulaşamıyordu.

'İçimde sanki sonsuz bir boşluk var ve bu boşluk güç ile dolmak için sürekli beni ileriye gitmeye zorluyor.'

Wor bir süre sessiz kaldı ardından,

'Buna Avaritia  Tanrısının arzusu denir. Çok ama çok nadirdir ama bir lütuftan çok lanet olarak değerlendirile bilir.'

Rudi öğrenme isteğiyle sordu,

'Avaritia Tanrısı kim ? Neden bir lanet ?'

'Avaritia Tanrısı  aynı zamanda Açgözülük Tanrısıdır. Lanet olmasının sebebide söylediğin gibi sonsuz bir istek duyulmasından dolayıdır. Bilgi ve Güç sonsuzdur ve canlılar içgüdüsel olarak bu gerçeği bilir fakat bazı kişiler bu gerçeği hisseder ve ona içgüdüsel olarak ulaşmak isterler. Herşeyin hakimi olmayı ve herşeyi bilmeyi isterler ama bir amaçları olmadığı için bu Bilgilere ve Güce ulaşamazlar bu yüzden de içerindeki açlık hissi onları tüketir.'

Rudi bir süre düşündü ardından.

'Güç ve Bilgiyi arzulamak zaten bir amaç değilmidir ?'

'Hahaha, İşte benim çırağımın söylemesi gereken şeyde buydu. Haklısın ama senden önce sadece 2 kişi bu gerçeği farketti ve nihai güce ulaşma yolunda bu arzuyu doğru şekilde kullanabildi.'

'2 Kişi mi ?'

'Evet birisi bizzat Avaritia'nın kendisiydi ve diğeri ise tamda senin zihninde konuşan kişi.'

Rudi şaşkınlıkla sordu,

'Yani sendemi Avaritia Tanrısının arzularına sahipsin?'

'Evet bende Avaritia Tanrısının arzularına sahibim. Bu arzu şuan senin bedeninde çok şiddetli görünsede aslında gelecekte yaşayacakların yanında sadece ufak bir damla olarak görülebilir. Güçlendikçe daha fazla güç arzularsın ve güçlenmek için daha fazla bilgiye ihtiyaç duyarsın. Bu kuramda seni daha ileriye gitmeye zorlayan bir kamçı gibi sürekli bedenini zorlar. Bu sayede daha hırslı ve istekli olursun ve güçlenmek için nitelikli olabilirsin. Bir amaç aramak yerine zaten sahip olduğun amaca tutunmak Avaritia Tanrısının yolunun en temel adımıdır.'

MephistoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin