Part 7

2.3K 102 18
                                    

Staša's pow

"Ma daj, nije fer!"

Filip počne iznervirano da se dere, nakon što je sudija svirao kraj.

"A izvini šta tačno nije fer? Pustila sam te da igraš s' Barsom, a ja sam izabrala City. Koji je izgovor ovaj put?"

Iznervirano me pogleda pa ponovo sedne na pod.

"Igramo još jednu."

"Ma daj. Samo ćeš džaba još više da se nerviraš, kad te opet pobedim."

Prostreli me pogledom, pa pokrene novu igru, te se opet vratimo na biranje klubova.

Vujadin ga pogleda pa počne da se smeje, na šta se Filip iznervira pa počne da galami na njega.

"Čemu se ti smeješ?!"

"Smejem se tome što si takvo dete. Devojka igra FIFU kao pravi profesionalac, a ti se vadiš na tim. Mislim da bi te sa nekim deset puta gorim timom pobedila."

"Nema šanse da bi me pobedila."

Izaberem Southampton, te ga nasmejano pogledam.

"Postoji samo jedan način da saznamo."

•••

"I Tadić za 4-0! Gotov si, Filipe!"

"A daj, da l' je moguće? A nije fer, povredila si mi Lea, a sudija nije svirao crveni. To je neoprostivo."

Pogledam ga u fazonu "da li si ti normalan?" pa krenem da se raspravljam s' njim.

"Nisam ni dotakla Lea. Kako sam onda mogla da ga povredim?"

"Ma daj, Staša, Hoedt ga je udario nogom i povredio ga."

"Kako možeš da lažeš? Hoedt je udario loptu, a Leo je nezgodno pao preko njegove noge i povredio se, jer si ti smotan."

"Znaš šta? Neću više da igram FIFU s' tobom, stalno varaš!"

Počnemo da se smejemo njegovoj reakciji.

"Brate, rasturaš FIFU! Otkud to da tako dobro igraš? Mislim, i Gobelja i Žule igraju poprilično dobro, ali nikad nisam video nekoga ko je sa Southampton-om uspeo da pobedi Barsu tolikom razlikom."

Nasmejem se na Vujadinovo divljenje, pa dam džojstik Marku.

E kad bi samo znao koliko sam prakse imala u tih par paklenih meseci.

"Zapravo sam naučila da igram FIFU zbog brata. Nikad nije imao s' kim da igra FIFU i onda sam ja naučila da bi on imao društvo. U početku mi uopšte nije bilo lako, jer me pobeđivao bukvalno u svakoj utakmici, ali sam ja igrala po ceo dan i celu noć, dok ga prvi put nisam pobedila. Od tad, ne prestajem da ga dobijam."

Marko se samo nasmeje, pa me zagrli.

"Ni meni nije bilo lako kad sam skontao da si za deset klasa bolja od mene. Ali ne mogu da se ljutim na sestru, zar ne?"

𝑇ℎ𝑒 𝑊𝑎𝑦 𝐿𝑖𝑓𝑒 𝐺𝑜𝑒𝑠 ✅Where stories live. Discover now