Cure su otišle na sprat, a nas petorica sedimo i igramo FIFU."Nego Nemanja, je l' ti gradivo išta jasnije?", pitam ga, pokušavajući nekako da započnem priču o Iskri. Pogleda me zbunjeno i klimne glavom.
"Rekao sam ti da je Iskra pametnica.", pokušam ponovo, ovaj put malo direktnije, ali on i dalje ne kapira.
"Inače malo je stidljiva. Nadam se da nije bila previše ukočena.", još jedan pokušaj, ne bih li saznao detalje. I konačno se osmehne.
"Primetio sam. Kao kad sam otišao da donesem piće, a ona se ukipila jer sam je zatekao kako gleda moju sliku. Imao sam utisak da se plaši kao da ću je pojesti.", kaže dok na ekranu gleda savršeno kretanje i gol Messia.
"Joj, mogu misliti tu situaciju. Još neki blam?", počnem da se smejem, a on odmahne glavom.
"Rekao sam joj da se opusti i mislim da me poslušala. Kad smo počeli da učimo, delovala je opuštenije.", kaže ne previše zainteresovano, a ja odlučim da je dosta pitanja o Iskri. Ne smem mu biti sumnjiv.
"Nego, kako je tebi prošlo sa Irinom?", sad on mene zainteresovano pita, a ja uzdahnem.
"Ne baš sjajno."
Ako uzmemo u obzir poljubac - savršeno, ali ako uzmemo u obzir to da mi ništa nije rekla - očajno.
"Što to?", pogleda me iznenađeno, a ja slegnem ramenima.
"Izgleda da sam ja pomoć dobijao samo prijateljski."
"Ma daj, Sergej, ne kukaj više. Nije ti lupila šamar kad si je poljubio. Došla je ovde kad si je pozvao. Šta još treba pa da ti shvatiš da nije ravnodušna?", Vukašin me smoreno pogleda, a ja se blago osmehnem.
"Opa brate, ne hvališ se da si je poljubio.", Nemanja me posmatra uzbuđeno, a meni osmeh samo raste.
"Da mi njih zovnemo dole?", upitam ih, a oni pristanu.
"Ja ću.", Maks se javi dobrovoljno i ode uz stepenice. Mislim da mu Lena već sad fali, pa zato tako trči gore.
"Zašto mi stalno pričamo o mom ljubavnom životu? Šta je s vama trojicom?", preletim pogledom po njima, a zauzvrat dobijem samo mrštenje.
"Već sam ti rekao. Kod mene to ne postoji.", Nemanja slegne ramenima, a ja ga pogledam ozbiljno.
"Niko da ti se bar malo sviđa?"
"Ala si ti zapeo, jebote. Apsolutno niko.", prevrne očima, a ja se okrenem ka Vukašinu.
"Ne gledaj mene. Da ima šta ti bi prvi znao."
"Mislio sam da sam ti ja najbolji prijatelj.", Veljko se pobuni, a Vukašin prevrne očima.
"Ni ti meni ne pričaš o tim stvarima."
"Zato što ni kod mene nema ništa. Kad bi bilo, prvo bih tebi rekao."
Na stepenicama se pojavi Maks sa curama, pa naša priča prestane. Maks i Lena sednu na kraj kauča, a ona se namesti u njegovom zagrljaju. Iskra se smesti u fotelju, malo dalje od nas, i jedino prazno mesto ostane između mene i Nemanje, pa Irina stidljivo sedne tu.
Odmerim je ponovo, kao i kad je došla, pa vratim pogled na tv, da ne bih buljio u nju. Nerealno je koliko mi se zapravo sviđa ova devojka.
"I šta ćemo da radimo?", Nemanja upita, pa krene rasprava. Na kraju jednoglasno odaberemo istinu/izazov.
"Ko će prvi da pita?", pitam ih, a oni svi pogledaju u mene.
"Ti si organizator. Ti prvi.", Lena mi namigne, pa se zamislim.
"Maks, istina/izazov?", okrenem se ka njemu, a on izabere istinu. Uvek je više bio tip za istinu, nego izazov.
"Prvi poljubac? S kim, gde, kad?"
Lena me prostreli pogledom jer sam postavio ovo pitanje, ali šta da radim kad mi ništa bolje nije palo na pamet.
"Što bi ona vaša pesma rekla - davno zaboravljen. Sve pre Lene se ne računa.", šmekerski odgovori, pa joj se osmehnem. Upravo prisustvujem topljenju moje sestre, koja zaljubljeno gleda u Maksa.
"Irina, istina/izazov?", pogleda u nju,pa i ona izabere istinu.
"Je l' da da ovaj moj drug zna da bude jako naporan?", pita je uz smeh, dok ga ja streljam pogledom. Sad mi vraća, jer sam ga stavio u nezgodnu situaciju pred mojom sestrom. Pa druže, ako hoćeš da mi budeš zet, moraćeš da se namučiš malo.
"A nemoj tako, dobar je.", Irina mi uputi jedan od njenih osmeha, a osmeh zablista i na mom licu.
"Dobro, golupčići, dosta. Sad si ti na redu.", malo spusti pogled pa se okrene ka Nemanji.
"Istina/izazov?"
"Izazov.", Nemanja bude prvi koji je izabrao izazov.
"Poljubi Iskru."
Joj, Irina ljubavi, pa ni ja ne bih bolje izabrao.
Primetim da je Iskri jako neprijatno, a ni Nemanja ne deluje ništa bolje dok nervozno prolazi rukom kroz kosu.
"U obraz. Opustite se malo.", doda kad uoči tu tenziju između njih.
Nemanja joj priđe i sagne se pa spusti svoje usne na njen obraz. Vrati se nazad na svoje mesto, a Iskra se crveni. Mislim da joj srce sad lupa kao ludo.
"Vukašine, istina/izazov?"
"Lenj sam trenutno, tako da daj istinu."
"Kad ti još nisi lenj.", Iskra kaže uz prevrtanje očima, na šta joj se Vukašin isplazi, a mi ostali počnemo da se smejemo.
"Ko ti je najdraži u porodici?", Nemanja mu postavi pitanje i pritom pokaže na nas troje ovde.
"Moja sestra...", bez razmišljanja, a Iskra se nasmeši. Onda je Vukašin pokopa nastavkom.
"...Lena.", i dok se mi smejemo, Iskra prevrće očima.
"Hoćeš ti mene da zajebavaš.", isplazi joj se, pa se okrene ka Veljku.
"Veljko, brate moj, istina/izazov?"
"Izazov."
"Pomiri se sa Lenom. Nervira me to vaše streljanje pogledima, kako u školi, tako i van nje."
"To nije do mene. Ja sam predložio da počnemo ispočetka, ali je ona odbila.", Veljko nezainteresovano slegne ramenima, pa primetim kako je Lena pogledala Vukašina.
" 'Ajde bre, niste smrtni neprijatelji. Je l' da, Makse, da ti ne bi imao ništa protiv da se Lena pomiri s njim?", Maks odmahne glavom, pa značajno pogleda Lenu. Ona uzdahne pa se okrene ka Veljku.
"Uredu. Ali ako se budeš ponašao kao kreten, završili smo.", pruži mu ruku u znak pomirenja, a ovaj je prihvati uz prevrtanje očima.
"Sergej, istina/izazov?", okrene se ka meni i ja izaberem izazov.
"Poljubi Irinu. Ali onako pravo, ne obraz.", osmehne mi se, a ja primetim da se Irina zacrvenela. Iako bih to jako želeo, neću da forsiram stvari.
"Ne bih ja imao ništa protiv, ali Irina bi. Smisli nešto drugo."
"A dobro, onda obraz.", prevrne očima, pa ja klimnem glavom. Priđem joj i spustim svoje usne na njen obraz. Odvojim se od nje, ali ostanem blizu još par trenutaka upijajući njen miris.
"Bićeš ti moja kad-tad. To ti obećavam.", prošapćem, pa primetim kako se naježila.
Ja svoja obećanja ispunjavam.
Srećna Nova, narode! 💙
YOU ARE READING
𝑇ℎ𝑒 𝑊𝑎𝑦 𝐿𝑖𝑓𝑒 𝐺𝑜𝑒𝑠 ✅
Fanfiction#𝑓𝑜𝑜𝑡𝑏𝑎𝑙𝑙_𝑟𝑜𝑚𝑎𝑛𝑐𝑒 𝐶𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑏𝑦 @𝑑𝑎𝑛𝑖𝑐𝑎𝑠𝑖𝑑𝑒𝑟𝑒𝑢𝑚 ❤ °𝑆𝑒𝑧𝑜𝑛𝑎 1° 𝐹𝑢𝑑𝑏𝑎𝑙𝑠𝑘𝑎 𝑧𝑣𝑒𝑧𝑑𝑎 𝑢 𝑢𝑠𝑝𝑜𝑛𝑢, 𝐿𝑢𝑘𝑎, 𝑘𝑜𝑗𝑖 𝑚𝑒𝑛𝑗𝑎 𝑑𝑒𝑣𝑜𝑗𝑘𝑒 𝑠𝑣𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑒𝑑𝑚𝑖𝑐𝑒, 𝑗𝑒𝑟 𝑧𝑎 𝑛𝑗𝑒𝑔𝑎 𝑠𝑣𝑎�...