•Luka's pow•
Uđem u našu sobu nakon poprilično dugog i napornog putovanja i ugledam Stašu kako mirno spava. Spustim torbu pored vrata i odem na tuširanje. Nakon što se spremim za spavanje, poslednjim atomima snage legnem pored nje i odmah zatim i zaspim.
•••
Probudi me buka koja dolazi iz dnevne sobe, pa umorno otvorim oči.
"Ne deri se, Luka spava.", začujem Stašin iznervirani glas, a odmah zatim i najnepoželjniji glas.
"Pa šta ako princezica spava? Je l' niko ne sme da progovori zbog njega?"
Odlučim da ustanem iz kreveta i kažem par stvari tom kretenu. U prolazu pogledam u ogledalo i ugledam podočnjake na svom licu, koji nikad nisu bili veći. Otvorim vrata i naslonim se na njih, a njihovi pogledi se usmere na mene.
"Ljubavi, ima li kakvih problema?"
Priđe mi i ostavi lagan poljubac na moje usne.
"Nema nikakvih problema. Kako si spavao?"
"Pored tebe savršeno."
Nasmeje se, dok primetim kako nas Damjan smoreno gleda.
"Aman, Staša, hoćeš li sesti više da gledamo Barsu?"
Okrene se da mu odgovori, ali je ja prekinem.
"Zapravo sam mislio da idemo do grada. Nisam nikad ranije bio, pa bih voleo da vidim Koloseum i ostale istorijske znamenitosti dok sam tu. Šta misliš?"
Već znam da ću se užasno smarati, jer i nisam baš neki ljubitelj istorije, ali sam spreman i na to, samo da on ne provodi vreme s' njom.
Okrene se ka meni i oduševljeno kaže da je to sjajna ideja. Za mene - 1, za Damjana - 0.
"Doručkovaćemo u gradu ili da nam sad spremim nešto?"
"U gradu. Ipak ne mogu da dopustim da se moja ljubav muči."
Uđem u sobu da se spremim za grad, ostavljajući Damjana da se nervira.
•Staša's pow•
Hodamo po gradu i razgledamo građevine, a Luka mi izigrava fotografa. Konačno dođemo do Koloseuma, koji me svaki put ponovo oduševi i po prvi put od jutros primetim Lukin zainteresovan pogled. Koliko god se on celo jutro trudio da deluje kao da ga ovo sve zanima, dovoljno ga poznajem da znam da mu je istorija dosadna i da sve ovo radi zbog mene.
"Sad mi je tek jasno što si ti toliko oduševljena Koloseumom. Neverovatan je."
Nasmejem se činjenici da sam konačno pronašla nešto što ga je oduševilo koliko i mene.
"Da se slikamo?"
"Ispred ovoga? Obavezno!"
Nakon skoro pola sata fotografisanja, odemo na doručak.
"Znaš, mislio sam da će mi biti jako dosadno, ali zapravo mi se baš sviđa. Zapravo obožavam svaki trenutak koji provedem s' tobom."
Zacrvenim se i uputim mu stidljiv smešak, pa skrenem pogled ka ulicama Rima. Uhvati moju šaku i isprepliće nam prste, što pošalje dodatne trnce kroz moje telo.
•Luka's pow•
Uđemo u apartman nakon dobro provedenog vremena i dok ona ode da se presvuče, ja uzmem telefon da vidim šta ima novo. Ućem u na grupni čet i vidim da su me nešto spominjali.
YOU ARE READING
𝑇ℎ𝑒 𝑊𝑎𝑦 𝐿𝑖𝑓𝑒 𝐺𝑜𝑒𝑠 ✅
Fanfiction#𝑓𝑜𝑜𝑡𝑏𝑎𝑙𝑙_𝑟𝑜𝑚𝑎𝑛𝑐𝑒 𝐶𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑏𝑦 @𝑑𝑎𝑛𝑖𝑐𝑎𝑠𝑖𝑑𝑒𝑟𝑒𝑢𝑚 ❤ °𝑆𝑒𝑧𝑜𝑛𝑎 1° 𝐹𝑢𝑑𝑏𝑎𝑙𝑠𝑘𝑎 𝑧𝑣𝑒𝑧𝑑𝑎 𝑢 𝑢𝑠𝑝𝑜𝑛𝑢, 𝐿𝑢𝑘𝑎, 𝑘𝑜𝑗𝑖 𝑚𝑒𝑛𝑗𝑎 𝑑𝑒𝑣𝑜𝑗𝑘𝑒 𝑠𝑣𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑒𝑑𝑚𝑖𝑐𝑒, 𝑗𝑒𝑟 𝑧𝑎 𝑛𝑗𝑒𝑔𝑎 𝑠𝑣𝑎�...