•Luka's pow•
"Nemaš ti šta ovde da radiš. Najbolje je da se spakuješ i vratiš se odakle si došla.", pođem da zatvorim vrata, ali ona poturi nogu i zaustavi ih. Progura se unutra, na šta ja prevrnem očima.
"Želim da razgovaramo.", nastavi ona po istom, ne obazirući se na mene.
"Jedino ako želiš da razgovaraš sa Ivanom. Ja sam sa prošloću raskrstio odavno."
"Ma daj, ljubavi, imamo mi o mnogo čemu da pričamo."
Koliko mi je nekad značilo to ljubavi, sad mi se gadi.
"Da me nikad više u životu nisi tako nazvala! Izgubila si svako pravo na to, onog trenutka kad si se uvukla u tuđi krevet.", prorežim besno.
"Znači, bato ti je sve preneo.", mrtva 'ladna sedne pored Ivana na kauč, dok je on gleda kao da je duha video.
"Ja idem kod Staše, a ti, Ivane, kako hoćeš. Ako ostanem s' njom u istoj prostoriji, ubiću je.", dohvatim jaknu i telefon iz sobe, pa krenem ka izlazu iz stana.
"Ne možeš samo tako da odeš! Pogotovo ne kod te krave!", Lara se u sekundi nacrta ispred mene.
"Ućuti više! Inače ću zaboraviti da si žensko."
Izađem brzim koracima iz stana i uđem u auto. Ako odem kod Staše, moraću da joj objašnjavam šta se desilo. Želim li to zaista?
Iako je odgovor na ovo pitanje ne, odlučim da ipak odem kod nje, jer želim da budemo u potpunosti iskreni.
•Staša's pow•
Začujem zvono na vratima, pa šepajući dođem do njih. Čim ugledam Luku, shvatim da nema više šepanja.
"Otkud ti u ovo doba?", zbunjeno ga pogledam, ali primetim da i nije baš mnogo raspoložen, pa ga samo propustim u stan.
Odmah sedne na kauč i izgovori mi kako mora nešto da mi kaže. Sednem pored njega, i dalje zbunjena.
"Pričao sam ti o Lari, zar ne?"
Na spomen njegove bivše se namrštim, ali ipak mirno izgovorim da jeste.
"Pa pogodi ko mi se malopre pojavio na vratima.", iznervirano izgovori, a ja ga iznenađeno pogledam.
"Kako ima obraza da se pojavi nakon svega?"
"Nema ta obraza. Nisam hteo da je saslušam pa sam izleteo iz stana."
Setim se šta mi je onaj kreten od golmana rekao, pa odlučim da to kažem Luki.
"Kad smo već kod čudnih stvari i tvojih bivših, imam nešto da ti kažem.", ispričam mu ukratko sve što mi je rečeno.
"Ubiću Boga u njemu, kad ga vidim!", Luka poludi, ne obraćajući pažnju na onaj deo zbog kog sam mu ovo sve i pričala.
"Aman čoveče, nije to bitno. Mogu ja njega i sama da sredim. Rekao je nešto o tome kako je bio s' tvojom bivšom."
"Ma koga briga za bivšu. Niko ne sme tebe da mi dira."
Nasmešim se, ali mu ipak kažem da bi svakako trebalo da popričaš sa Larom.
"Ja s' njom ne mogu razgovarati, a da ne poludim. Tako da može odmah da se vrati odakle je došla, jer ja s' njom nemam više ništa. I 'ajde da zatvorimo tu temu."
YOU ARE READING
𝑇ℎ𝑒 𝑊𝑎𝑦 𝐿𝑖𝑓𝑒 𝐺𝑜𝑒𝑠 ✅
Fanfiction#𝑓𝑜𝑜𝑡𝑏𝑎𝑙𝑙_𝑟𝑜𝑚𝑎𝑛𝑐𝑒 𝐶𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑏𝑦 @𝑑𝑎𝑛𝑖𝑐𝑎𝑠𝑖𝑑𝑒𝑟𝑒𝑢𝑚 ❤ °𝑆𝑒𝑧𝑜𝑛𝑎 1° 𝐹𝑢𝑑𝑏𝑎𝑙𝑠𝑘𝑎 𝑧𝑣𝑒𝑧𝑑𝑎 𝑢 𝑢𝑠𝑝𝑜𝑛𝑢, 𝐿𝑢𝑘𝑎, 𝑘𝑜𝑗𝑖 𝑚𝑒𝑛𝑗𝑎 𝑑𝑒𝑣𝑜𝑗𝑘𝑒 𝑠𝑣𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑒𝑑𝑚𝑖𝑐𝑒, 𝑗𝑒𝑟 𝑧𝑎 𝑛𝑗𝑒𝑔𝑎 𝑠𝑣𝑎�...