Part 23

2K 84 0
                                    

Luka's pow

"I znači ti si rešio da je ona prava?"

"Adžo, pobogu, ne mogu ja to već sad da znam. Ali da po prvi put želim ozbiljnu vezu, želim."

Sedimo kod Adže u stanu već pola sata i raspravljamo o mom ljubavnom životu. Jako zanimljivo, zar ne?

"Moraš reći Ivanu, pre nego što postane ozbiljno."

Uzdahnem, pa nakon par trenutaka tišine progovorim.

"Znam da moram. Ali ne znam kako."

"Mislim da je najbolje da ne okolišaš, već da mu to kažeš direktno.", Adža samouvereno izgovori, a ja se zamislim.

Upravu je. Najbolje ću proći, ako budem iskren. Ne treba odugovlačiti, te isplaniram da ga obavestim večeras.

"Otkad si ti počeo da daješ tako dobre savete?"

Nasmeje se, pa kroz osmeh odgovori "Oduvek."

"Da se ti nisi zaljubio?", počnem da ga zezam, a on krene da se brani.

"Ne brini, nisam. Moram pitati Stašu da li ima neku drugaricu za mene."

"E ona će ti sigurno pomoći. Pošto je moja devojka inače poznata po tome što ima drugarica na izvoz.", podrugljivo izgovorim, a on me prostreli pogledom.

"Ima sigurno neku pametnu sa fakulteta."

"Ako je pametna, sigurno se neće s' tobom smuvati."

Udari me po ramenu, na šta ja zajaučem.

"Ha-ha-ha, zapravo se ne brinem. Kad si ti uspeo onako pametnu devojku da smuvaš, onda mogu i ja."

Prevrnem očima, pa prebacim na SportKlub i mančesterski derbi, koji upravo počinje. Adža me pogleda pa u očajanju počne da kuka.

"Zar ćeš opet da navijaš za City?"

"Ja sam ponosni građanin. Naravno da hoću.", ponosno izgovorim, te pogledom preletim po igračima City-a, pokušavajući da uočim da li ko fali.

"Nikad mi nisi bio jasan. Zašto City, kad je u United-u igralo više naših igrača? Vidić legenda United-a, a evo i Matić je sad tamo."

"Ne znam zašto ih volim, ne postoji neki poseban razlog. Ali u tome i jeste fora. Isto kao što se rodiš kao Delija ili Grobar, tako i ja navijam za City otkad znam za sebe.", izgovorim sležući ramenima.

Bio sam jako srećan kad sam saznao da se interesuju za mene, jer ipak navijam za njih ceo život. A kad je Zvezda ugovorila transfer, bio sam šokiran. I dalje ne mogu da verujem da ću iduće godine igrati sa Aguerom i ostalima iz kluba.

"A šta ćeš sa Stašom kad odeš?"

Zatekne me ovim pitanjem, jer iskreno nisam do sad razmišljao u tom pravcu.

"Nisam razmišljao o tome. Ima još vremena. Samo da nas dvoje ostanemo zajedno do tad, pa ćemo videti šta ćemo i kako ćemo."

Začuje se sudijska pištaljka, što označi početak tekme i nas dvojica se udubimo, navijajući svako za svoj klub.

Staša's pow

"Gde si ti do sad? Počeo mančesterski derbi, ti to bar nikad ne propuštaš."

𝑇ℎ𝑒 𝑊𝑎𝑦 𝐿𝑖𝑓𝑒 𝐺𝑜𝑒𝑠 ✅Where stories live. Discover now