Part 13

2.2K 94 33
                                    

Luka's pow

Nakon duge partije fudbala sa Adžom, ulazimo zajedno u moj stan.

"I šta kažeš dobijamo CSKA?"

Pogledam ga kao da je postavio najgljuplje pitanje na svetu.

"Logično da dobijamo. Na kojim si ti drogama danas?"

Počne da se smeje dok ulazimo u dnevnu, gde ugledamo Ivana kako gleda zimsku olimpijadu.

"Otkud ti ovde? Zar nisi sa devojkom?"

Okrene se ka nama pa prevrne očima i vrati pogled na tv. Neko nam je izgleda loše volje.

"Nije mi devojka. I molim te, ućuti, ne mogu da se skoncentrišem na ski skokove od tebe."

Adža sedne na fotelju do Ivana pa zainteresovano pogleda u tv.

"Ko je prvi zasad?"

Prevrnem očima pa sednem na drugu fotelju, preko puta Adže.

"Ovo je druga serija. U prvoj je najbolji bio Hula."

Dok oni pričaju o skokovima, ja smoreno naslonim glavu na fotelju. Oni se udube u skokove i nakon par minuta tišine, obojica počnu da psuju.

"Pa zar Kraft opet ovako kratko skoči?!" upita moj brat skočivši sa kreveta.

"Očajan je celu sezonu!" nadoveže se i Adža, dok ja u sebi razmišljam šta sam ja Bogu zgrešio kad sam s' njima dvojicom završio. Da li može gore od ovog?

•••

O, itekako može! Sad su počeli i da se svađaju ko će osvojiti zlato.

"Adžo, izvini, ali nemaš pojma! Hula osvaja ovo sigurno!"

"Ma daj, Ivane, ne budi smešan! Stoch ima odličnu sezonu!"

Dok se oni svađaju, ja propratim skok dvadesetdvogodišnjeg Wellingera. Sto trinaest i po metara. Najduže od svih što sam ja video danas.

"Nemate vi pojma. Ovaj mali osvaja zlato, pazite šta vam kažem."

Pogledaju me u fazonu "šta sad ovaj lupa", što mene naljuti. Nekad sam i ja ovo obožavao, ali otkako mi se Morgenstern povukao zbog padova, ne gledam. Nikad se nije pojavio bolji od njega, bar za mene. Ali ovaj mali mi deluje talentovano.

"Hoćete da se kladimo u sto eura da će Wellinger osvojiti zlato?"

Pogledaju se pa nasmejano odgovore "Delimo pedeset - pedeset."

Delićete vi troškove pedeset - pedeset, jer ja znam kad je neko spreman za zlato.

"Brzo ćemo saznati. Ostalo ih je samo četvorica."

Soba utihne dok mi blenemo u tv.

Skoči jedan pa drugi, a onda na red dođe Stoch. Ako on sad ne skine Wellingera s' prve pozicije, niko neće. Leti, ali odmah vidim da neće skočiti ni blizu Andreasa, te ispustim vazduh, za koji nisam ni znao da ga držim.

𝑇ℎ𝑒 𝑊𝑎𝑦 𝐿𝑖𝑓𝑒 𝐺𝑜𝑒𝑠 ✅Where stories live. Discover now