"I šta ćeš sad?", Nemanja me upita, a ja zabijem glavu u šake."Nemam pojma. Uopšte ne želi da priča sa mnom. Tražila je od razredne da se premesti, ali je srećom nije pustila. Ponaša se kao da ne postojim.", požalim mu se na Irinino ponašanje, na šta on prijateljski spusti svoju ruku na moje rame.
"Mnogo mi je žao, brate. Ako ti šta znači, ja sam ubeđen da ćete se vas dvoje pomiriti.", utešno kaže, a ja uzdahnem. Više nego išta bih to voleo, ali trenutno ne deluje kao da će se desiti. Kao da me totalno izbrisala iz svog života.
"Nisam baš skontao što je ona uopšte ljuta na tebe.", kaže zbunjeno, a ja mu ukratko objasnim kako sam slagao da mi je Kejt sestra. Mada nije mi baš jasno što je toliko ljuta zbog toga. Istina slagao sam je, ali nisam imao ništa s Kejt.
"Ma daj, da li je ozbiljno ljuta zbog toga? Mislim, ni meni ne bi prijalo da se sad pojavi neki Iskrin bivši, za kog je ona rekla da joj je brat, ali to ne bi bio razlog da raskinem s njom.", stane na moju stranu ovaj put, što mi iskreno znači. Ako svi vide ovo kao on, onda će i ona u jednom momentu shvatiti da nije upravu.
"Ti ne moraš da brineš. Iskri se sviđaš toliko dugo da uopšte nema bivših.", osmeh zablista na njegovom licu, kad čuje o tome koliko se zaista sviđa Iskri.
"I ti se sviđaš Irini i baš zbog toga ćete ponovo biti zajedno. Samo je pusti da se malo izduva."
"Ali već je prošla sedmica. Koliko će to njoj vremena trebati?", ozbiljno ga pogledam, a on samo slegne ramenima.
"Pitaj Iskru ili Lenu. One je verovatno bolje razumeju nego ti i ja.", da dobar predlog, koji mi se jako svidi. Čim dođem kući, pitaću ih. Mora da znaju kako da mi pomognu.
•Lena's pov•
"Kako si provela dan?", nasmešim se zbog Maksovog radoznalog glasa, pa počnem da pričam. Spomenem kako sam bila u gradu s društvom nakon časova, pa mu kroz smeh ispričam kako je neka cura prišla Veljku, a on je hladnokrvno otkačio.
"Opet si bila s Veljkom?", namršteno me upita, što me zbuni.
"Pa da, i on je bio tu."
"Zar ne misliš da možda malo previše vremena provodiš s Veljkom?", osuđujuće upita, a ja ne verujem da me to pitao.
"Idem s njim u odelenje. Logično je da provodimo vreme zajedno."
"A posle škole? De mi molim te reci koliko je puta ove sedmice dolazio kod vas nakon škole.", ljubomorno kaže, a ja samo što ne počnem da se krstim.
"Ako si zaboravio Vukašin je još uvek kod nas, a njih dvojica su najbolji prijatelji.", sad već ljuto uzvratim, jer me nervira što me optužuje za takvo nešto. Nikad mu ne bih to uradila.
"Znam ja veoma dobro što Veljko dolazi kod vas. I sigurno nije zbog Vukašina.", prevrši svaku meru, pa mu samo prekinem poziv. Nećeš ti mene zajebavati.
Ljuto se spustim u prizemlje i pridružim se Sergeju i Iskri, koji su usred nekog ozbiljnog razgovora. Sergej je neraspoložen otkako je raskinuo s Irinom, a ja i dalje ne znam razlog njihovog raskida.
"O čemu se radi?", radoznalo upitam, skrećući sebi pažnju s razgovora od malopre.
"I ti mi trebaš. Što više ženskih mišljenja čujem, lakše ću rešiti problem.", pogleda me molećivo, na šta klimnem glavom, ni ne pitajući ga prethodno o tome koji problem je u pitanju ovaj put.
"Irina je raskinula sa mnom jer se Kejt pojavila i predstavila kao moja bivša devojka. Ja sam nekako Irini, kad smo se tek upoznali, rekao da je Kejt moja sestra. Da li vi mislite da je to zaista toliko strašno da raskine sa mnom?", tužno upita, a nas dve se zgledamo.
Naravno da mi ne bi bilo prijatno, ali ne verujem da bih zbog toga raskinula. Mada opet ko sam ja da pričam o vezama, kad moja stalno ima nekih problema.
"Ne znam šta bih ti rekla, Segi. I ja bih bila ljuta na njenom mestu, ali nisam sigurna da bih raskinula zbog toga.", Iskra mu se prva obrati, a ja potvrdno klimnem glavom složna s njenim odgovorom.
"Leno?", okrene se ka meni, na šta slegnem ramenima.
"Bolje da mene ne pitaš za ljubavne savete. Baš sam se malopre posvađala s Maksom, tako da ne mislim da sam najbolja osoba da te savetuje."
"Što ste se sad posvađali?", zbunjeno me pogledaju oboje, zbog čega uzdahnem, pre nego što krenem da im pričam.
"Počeo je da drami jer sam izašla s društvom iz odelenja, a tamo je bio i Veljko. Maks smatra da se ja previše družim s njim, pa je počeo da ljubomoriše."
"I ja bih ljubomorisao na njegovom mestu. Svi smo već primetili da između tebe i Veljka postoji neka hemija.", Sergej izabere Maksovu stranu, zbog čega ostanem u šoku.
"A tek onaj poljubac pre neki dan.", nadoveže se Iskra, na šta se namrštim.
"To je bio glupi izazov. Veljko i ja smo samo prijatelji i to što smo napokon počeli da se slažemo, ne znači da se sviđamo jedno drugom.", frustrirana jer mi niko ne veruje ustanem i odem na sprat, zalupivši vratima sobe.
Ne mogu da verujem da su baš svi na Maksovoj strani. Legnem na krevet spremna da ih sve bojkotujem ostatak dana, kad začujem galamu u prizemlju. Izađem iz sobe i stanem na stepenice pokušavajući da vidim šta se dešava. Čujem viku i ubrzano kretanje po sobi, ali ne mogu ništa da vidim, zbog čega odlučim da bojkot mora malo da sačeka.
Stanem kao ukopana dok posmatram Veljkovo modro lice. Zvuk mojih koraka privuče njegovu pažnju pa me pogleda jedva otvorenim okom, koje je zaradilo šljivu u nekoj tuči. Ne obraćajući pažnju na ostale zabrinuto mu priđem i upitam ga šta se desilo. Vukašin mu ne dozvoli da dođe do reči, već počne da priča umesto njega.
"Debil se potukao s onim Markom iz drugog odelenja.", ljuto kaže dok čeka da mu Iskra donese kutiju prve pomoći.
"Zašto?", iznenađeno upitam, jer se Veljko nikad ne tuče. Zna da bude bezobrazan i zaista je ogroman kreten ponekad, ali nikad se ne tuče. Samo spusti pogled, ne progovarajući ni reči, pa Vukašin to uradi i ovaj put.
"Ne želim da ponovim šta je taj debil sve rekao o tebi i iako sam ja planirao da to samo iskuliram, jer je to ipak debil, Veljko se potukao."
Potukao se zbog mene?
Iskra donese kutiju prve pomoći, a ja je odmah otmem iz Vukašinovih ruku.
"Ja ću.", ponudim se da mu pomognem i pokažem mu da krene u moju sobu.
"Sasvim sam siguran da sam i ja sposoban za to.", Vukašin se pobuni zbog čega prevrnem očima.
"Potukao se zbog mene, što znači da ću ja da mu pomognem.", ne dam mu priliku da se ponovo pobuni, već povučem Veljka za sobom na sprat. Uđemo u moju sobu i ja mu kažem da sedne na moj krevet, dok ja nađem ono što mi treba.
Natopim vatu dezinfekcionim sredstvom, pa nežno počnem da prelazim njom preko njegovog lica.
"Zašto si to uradio?", zbunjeno ga upitam, a on samo slegne ramenima.
"Ne znam ni sam. Samo nisam mogao da slušam sve one gadosti koje je pričao o tebi. Kapiram da bi svako postupio isto na mom mestu.", opušteno to kaže, kao da nije sav modar zbog toga.
"Obećaj mi da više nećeš.", molećivo ga pogledam, iako ni sama ne kapiram što mi to toliko znači.
"Obećavam."
Kod rođaka sam od juče i nisam imala net sve do sad, pa deo zato kasni 😏 Max i Lena ili Lena i Veljko? 🙈💙
YOU ARE READING
𝑇ℎ𝑒 𝑊𝑎𝑦 𝐿𝑖𝑓𝑒 𝐺𝑜𝑒𝑠 ✅
Fanfiction#𝑓𝑜𝑜𝑡𝑏𝑎𝑙𝑙_𝑟𝑜𝑚𝑎𝑛𝑐𝑒 𝐶𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑏𝑦 @𝑑𝑎𝑛𝑖𝑐𝑎𝑠𝑖𝑑𝑒𝑟𝑒𝑢𝑚 ❤ °𝑆𝑒𝑧𝑜𝑛𝑎 1° 𝐹𝑢𝑑𝑏𝑎𝑙𝑠𝑘𝑎 𝑧𝑣𝑒𝑧𝑑𝑎 𝑢 𝑢𝑠𝑝𝑜𝑛𝑢, 𝐿𝑢𝑘𝑎, 𝑘𝑜𝑗𝑖 𝑚𝑒𝑛𝑗𝑎 𝑑𝑒𝑣𝑜𝑗𝑘𝑒 𝑠𝑣𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑒𝑑𝑚𝑖𝑐𝑒, 𝑗𝑒𝑟 𝑧𝑎 𝑛𝑗𝑒𝑔𝑎 𝑠𝑣𝑎�...