Soru - Cevap 3

2.9K 71 338
                                    

Multi alıntı .

Hellöö🤸🏼‍♀️ Fırtına için 3. kere soru -cevap etkinliği yapıyoruum ! Muhtemelen bu kitap için son soru cevap etkinliği olacak , sekiz bölüm kaldı :') Cevaplarınızı merak ediyorum , fazla tutmayayım sizi de sorulara geçin : )

1-Fırtına'yla nasıl tanıştınız ?

2- Ömer'i ilk ne zaman sevdiniz ?

3- Karakterler hakkında kişisel bir sorunuz var mı ? (Hangi takımı tutar , nasıl kahve sever gibi falan...  Buzun Güneşi'nde sorduğum sorunun aynısı djdjjsjs Bunu cevaplayacağım.)

4-Defne'de kendinizi gördüğünüz anlar hiç oldu mu ?

5- Okurken ağladığınız bir bölüm var mı , varsa hangi bölüm ?

6-Değişik bir soru olacak ama kullandığım multimedilar da beğendiğiniz, Fırtına'ya çok yakıştı dediğiniz var mı fjdjdjdjsjdj

7-Bu soruyu daha önce sormuştum , tekrar sorayım ; Şurada Ömer ne hissetmişti dediğiniz bir yer var mı ? ( Bunu da cevaplayacağım)

8-Aklınızda en çok kalan replik hangisiydi ?

9-Fırtına'nın bir bölümünün filme çekilmesini isteseydiniz , bu hangi bölüm olurdu ?

10-Kitap boyunca size en çok dokunan şey , ya da işte bu koydu dediğiniz şey neydi fkfkjdjsjdj ?

11-Fırtına'nın geçtiği mekanların görselini paylaşmamı ister misiniz ?

12-Yazarken nasıl hissetin , ya da bu sahne nerden aklına geldi dediğiniz bir sahne var mı , varsa hangisi ? (Cevaplayacağım)

13- Defne ve Ömer'i temsil eden bir nesne olsa , sizin için o ne olurdu ?

14-Ömer'in baba olmayacağını , bu konuyu kitabımda işlemeyeceğimi söylemiştim . Ama yazıp kenara koyduğum , William 'ın baba olduğu birkaç sahne var : ) Onları kitaptan bağımsız olarak paylaşmamı ister misiniz ?

15-Hikayede en çok şaşırdığınız olaylar hangileriydi ?

Yeni bölümde görüşmek üzere ! Barış'ın gülüşü kadar güzel kalın : )

FırtınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin