172 szösz

998 71 14
                                    

- Hát akkor Benjamin, Sophie és Alexander lett a nevük – mondta Liz és mosolyogva hallgatta az áradozó Zoe-t. Sirius, aki mögötte állt kíváncsian hallgatózott.

- Tudtok aludni a picik mellett? Kérdezte a férfi.

- Jó babák. Úgy alusznak, mint a tej csak a hasuk kelti fel őket... olyan, mint az apjuk. Mondta a nő nevetve és valahol hátul egy férfi felmordult. Sirius úgy gondolta ő lehetett Reginald.

- Kire hasonlítanak? Kérdezte Liz izgatottan.

- Sophie az apja kiköpött mása. Benji rám hasonlít, de Alex mondjuk, úgy hogy mind kettőnkre, de a hangjuk az enyém legalábbis Reg szerint – nevetett fel a nő – majd küldök képet róluk, olyan jó pofa, hogy a kép mozog meg minden.

- Mugli postával küldöd?

- De, hogy Sirius – nevetett fel hangosan a nő – soha nem érne oda. Nem rég kaptam egy szép baglyot el is neveztem Magellán-nak ő fogja elvinni.

- Magellán? Kérdezte Sirius és Lizre nézet.

- Csapd fel a történelem könyvet a könyvtárba – válaszolta Liz – és mond Zoe nagyon fájt a szülés?

- Hát nem volt kellemes, sőt irtóra fájt, de megérte. Annyi biztos a gyerekek megcsinálása élvezetesebb dolog volt, mint megszülni. Sóhajtott fel a nő és Sirius hangosan felröhögött és eldöntötte imádja a nőt a szabad szájúsága miatt, mert ezzel a laza egy mondatával annyira zavarba hozta a feleségét, hogy pipacs vörös arccal adta át a telefont.

- Bellst kivégezted – nevetett a telefonba Sirius. Zoe rosszallóan fel horkantott.

- Prűd angol.

- Nagyszájú amcsi. Te ad egy kicsit a férjedet, hadd gratuláljak neki – Mondta Sirius és Lizt kiverte a hideg veríték.

- Most vitte el a piciket pelenkázni és nem szeretném megzavarni ezt az önkéntes dolgot, mert még végén leszokik róla – nevetett fel a nő gonoszul.

- Hát jól van, majd máskor. Mond meg neki, hogy gratulálok neki.

- Persze. Ti is szóljatok, ha meg lesz a kislányotok ám.

- Végre egy szövetséges. Hallod édes Zoe is azt mondja a picike a pocidban egy kis csaj. Kacsintott a felségére Sirius – amúgy meg azonnal szólok, ha meg lesz és mi is küldünk képet róla.

- Helyes. Na, mennem kell, mert sírnak a picik. Csókoltatom Lizit.

- Átadom. Sziasztok. Tette le a telefont Sirius és felesége felé fordult – imádom ezt a nőt.

- Legyek féltékeny? Kérdezte Liz és összefonta a karjait.

- Soha – guggolt le a nő elé Sirius és rá hajtotta a fejét felesége hasára – ti vagytok az életem.


Egy mini szösz, de azért cuki. Remélem tetszett nektek :)

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteWo Geschichten leben. Entdecke jetzt