- Inkább a halál – emelte fel az ujját Ichabod és dühösen mozgatta nem tetszése jeleként miközben szabad kezével ringatta Emily-t – ahhoz a flúgos tyúkhoz nem megyek. Lehet, hogy elvonultan élek az árnyakban, de fülem nekem is van és hegyezem is.
- Oh, igen azért is, olyan szép hegyes – húzta el a száját Liz – Icha, ott biztonságban lennél.
- Nem maradhatnák inkább itt – nézet könyörögve Liz felé a férfi - El leszek a sufniba, a pincében vagy a lépcső alatt gardróbban.
- Icha – nyögött fel Liz - Nem hiszem, hogy kijönnél a férjemmel huzamosabb ideig. A vérét vennéd egy idő után.
- Itt dögöljek meg, ha megteszem – csapot a mellkasára a férfi, mire Emily kicsit összerezzent és vidáman ütni kezdte apró kis kezeivel Ichabod-ot.
- Én tudom, hogy egymásnak ugranátok, mert mind ketten nagyon... nagyon...
- Mik vagyunk? Kérdezte a két férfi egyszerre.
- Férfiak – mondta Liz halkan, mire Sirius és Ichabod összenéztek és harsányan felröhögtek, mire Emily is csatlakozott a sikongatásával.
- Bells te aztán meg tudod fogni a lényeget – ingatta a fejét Sirius.
- Jól van na. Most az a fontos, hogy Ichabod szállása rendeződjön. Sharlotte kedves és rendes nő nem fog meg enni. Fajtársat nem zabál.
- Még egy vámpír?
- Dhampire – mondta Liz és Ichabod egyszerre.
- Oh, értem már forgatta a szemét a férfi - és mond, hogy jön ide a kukac? Valami fétise van a csajnak? Húzta el a száját Sirius, mire Liz a szemét forgatta.
- Nem. Mucus a kukac.
- Mi?Pislogott Sirius tanácstalanul.
- Mucus egy kukac... egy kicsi, de fajilag módosított kukacka, akinek nagy tű hegyes fogai vannak, amiből méreg folyik és egy koboldot simám bekapna, ha úgy van és Hagrid imádná – motyogta Liz és közben a köntöse zsinórját piszkálta.
- Hát Ichabod örülök, hogy találkoztunk egy élmény volt megismerni – veregette meg a férfi vállát Sirius részvétel telve és elvette volna a lányát, de az úgy kapaszkodott a vámpír zekéjéhez mintha oda tapasztották volna –most szórakozol velem édes lányom? Nem mehetsz el minden jött ment vámpírral. Na, ereszd el szépen.
- Ugye tudod, hogy pár hetesen nem fog rád hallgatni és nem is igazán érti, mi a szart akarsz. Sőt ez évek múltán rosszabb lesz.
- Nem kell a tanácsod Valentine. Add már vissza a lányomat.
- Ő nem akar elereszteni.Húzta félmosolyra a száját a vámpír. Sirius felmordult és még mielőtt bárit mondhatott volna felesége eléje lépet.
- Icha elmész Sharlotte-hoz és ez nem kérés volt. Mondta szigorúan Liz, mire a férfi elhúzta a száját.
- Rendben, de ha az a csaj...
- Sharlotte Montgomery.
- Akkor, ha Miss. Montgomery vagy a kukaca a közelembe jön én léptem.
- Jól van. Holnap elviszlek – bólintott a nő – na, add a kicsit elaltatom. Nyúlt Emily felé, de a kis lány oda bújt a vámpírhoz – nagyszerű – sóhajtott fel Liz.
- Nem csinálhatnám én? Kérdezte Ichabod reménykedve és Liz és Sirius összenézet, majd bólintottak. A férfi elmosolyodott és elindult az emelet felé és halkan dúdolni kezdett és mikor felért a szobához már egy ismeretlen nyelven énekelt.
- Ha elaltatja ezzel a dallal édesen, úgy nem mehet el amíg fel nem vesszük, mert akkor megkíméljük magunkat egy több órás sétától, míg a kisasszony méltóztatik elaludni. Fordult Liz felé Sirius.
Az utóbbi időben eltűntem és ez változatlan is marad, mert húzósabb hetek előtt állok illetve decemberben jön az angyalfa ünnep és arra ugye bár készülni kell. Az egyik barátnőmnek, aki a szülinapját is ünnepli a fagyos decemberben - már ha nem lesz +25 fok - írók egy novellát és az nem egy napos munka. Szóval jövök nem fogok eltűnni, de nem lesz olyan gyakori friss, mint múltkor. Sőt karácsonyra lesz ide is egy nagyobb írás is ajándékba ;)
VOUS LISEZ
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanfictionA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...