1981. július 31. péntek
- Jamie, de jó, hogy felvetted - Ülte le az oda készített székre Liz, miközben boldogan felnevetett, mikor felismerte öccse hangját.
- Miért ne tettem volna? Csak te hívsz ezen a vackon.
- Igaz – nevetett fel a nő – mond, hogy vagytok?
- Meg vagyunk. Lily most eteti Harry-t. Nekem meg el kell mosogatnom varázslás nélkül. Tisztára el vagyok nyomva, mint Mancs.
- Mi van? Ki van elnyomva? Ezt ő mondta?
- Nem mondod semmit Sirius csak mikor múltkor ott voltam nemes egyszerűséggel rá ripakodtál, hogy mosogasson el. Lily tőled vette.
- Sirius megérdemelte, mert szemtelenkedett, de ez nem tartozik rá. És te mit csináltál?
- Én semmit.
- Nekem meg tollas a hátam.
- Átváltoztál talán?
- Hülye.
- Az, aki mondja.
- James!
- Megdézsmáltam a diós sütis dobozt. Mondta a férfi nagyon halkan.
- Mennyire.
- Semmi sem maradt. Motyogta a férfi.
- De az a doboz tele volt. Direkt alaposan megpakoltam. Jamie, hogy lehetsz ilyen torkos.
- Emily? Vele mi van? Kurjantotta James, mire Liz felsóhajtott.
- Az apjával ökörködnek fent az emeleten. Minden bizonnyal röptetik a szobában lévő tárgyakat, mert Emi nagyon kacag. Amúgy megkaptátok az ajándékunkat?
- Persze, Harry boldogan sikongatott a plüss baglyának, de a mese könyvét eldobta a francba. Minek vettél neki mese könyvet? Nem tudd olvasni.
- De te igen – mordult fel Liz – de legalább a játék tetszett neki. Lily majd úgy is mesél neki.
- Biztosan – hagyta rá a férfi - De a seprűért rettenetesen oda van. Alig tudtuk róla leimádni. Széttörte az egyik ocsmány vázát és kis híján kinyírta a macskát.
- Seprű? Miféle seprűről beszélsz? Kérdezett vissza Liz, mire a vonal túlsó végén lévő James halkan elkáromkodta magát.
- Sirius küldte csak ezek szerint. Hümmögött James.
- Oh, jól van. Üdvözlöm Lilyt és adj egy puszit a kis Harrynek. Jó éjt.
- Liz várj... A nő lecsapta a telefont így James nem tudta befejezni a mondatát – BLACK!!! Üvöltötte Liz torka szakadtából, mire az emeleten abba maradt a kacaj és a hangokból Liz úgy vélte szeretett férje út torlasszal akarta gátolni a bejutást a hálószobába.
Egy kis vidám szösz-el jöttem. Ma a munka során jutott eszembe ez a kis ötlet. Remélem tetszett nektek.
A hosszú hétvége alatt sok melóm lesz itthon, de szakitok időt a szöszre és a többi történetre is. Addig is vigyázzatok magatokra :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
Fiksi PenggemarA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...