Regulus már hónapok óta élt a Texas állam Dawson megyéjének egyik poros kis városkájában. Csendes és igazán nyugodalmas volt, ha nem vette figyelembe azt a minden napi zsivajt, ami erre az országra vagy éppen az egész kontinensre igaz volt. Kedvesek és figyelmesek voltak az emberek így hamar le kellett vetkőznie a hideg tartózkodó angolságát nem is beszélve az akcentusáról, ami többször okozott vidám perceket azoknak, akik beszélgetésbe folytak vele. Ezek a hibákat viszonylag hamar orvosolta és mára, már majd nem olyan volt, mint az itt élő városlakók. Ezt arra fogták, hogy meglátszik, hogy félvér, hogy van benne igazi Amerikai... ilyenkor legszívesebben felnevetett volna.
Idejövetelekor kész családfáéval jött, okmányokkal, kész háttérrel és nem kevés pénzel, amit Liznek köszönhetett. Annyira ügyesen forgatta a lapjait, hogy még az itteni Mágiaügyi minisztériumot, ami itt Egyesült államok Varázs kongresszusa néven tevékenykedik egyáltalán nem fogott gyanút kilétéről. Nem hitte egy percig sem, hogy sikerül élve kijutnia Európából, sőt abban sem hit igazán, hogy nyugodtan élhet. De tévedett. Liz mindenre gondolt, minden lehetőséget elvarrt vagy elvágott. Új életet élhet, bár más névvel idegen háttérrel. Mára már nem Regulus Arcturus Black, ha nem Reginald Hamilton az elárvult félvért. A messze elnyúló sokrétű kapcsolatok igazi haszon volt Alexander Arrownak és később Liz számára. Ennek köszönhetően az öregúr tetemes vagyona végül nála kötött ki, mint örökös. A sok galleon mára már dollár, ami a számláján pihent, nem gátolta meg abban, hogy végre valahára a hobbijának éljen a szerelésnek, ha már az álmáról, hogy medimágus legyen le kellett mondania. Így kötött ki a város egyetlen egy autószerelő műhelyében, amit Roy Wilson vezetett felségével Amyvel. Szeretett ott dolgozni és hamar az egyik legjobb szerelője és jó barátja lett a vidám, harsány hangú és bajszos Roynak. Vasárnapokként gyakori vendég lett, mert Amy, aki igazán család centrikus személyiségnek bizonyult nem tudta elnézni, hogy egyedül él magányosan. Így végül igazán családias volt a kapcsolata Wilsonékkal főleg fiúkkal kis iskolás Johnal, akit szerelni és motorozni tanított az apja Harley davidsonján.
Az a nap is ugyan úgy kezdődött, mint az összes többi. Hajnalban felkelt letusolt, miközben dudorászta bátyjával kedvenc dalukat, majd reggelizett és elindult a munkába. Fordjával végig hajtót a szépen rendezett kertvárosi utcán, majd a főúton haladva meg állt egy régi viharvert épület előtt. Lassan leparkolt a szokott helyére, majd a kormányra dőlt. Fáradt volt. Ötször hívta Lizt és mindannyiszor a bátyja vette fel. Mikor utoljára, tárcsázta fel a számot, már Regulus is érezte, hogy jobb, ha feladja, mert a vonal végén igazán érződőt a gyilkos hangulat így feladta. Ám ez is elég volt ahhoz, hogy álmatlanul aludjon és visszatérjen az inferiusokkal vívót küzdelemhez, ami gyakran kísértette. Reg az alkarjára nézet ahol egykoron a sötét jegy volt, mára már egy mélyen kiégetett heg éktelenkedett rajta, hogy gyanún felül álljon a másik kezével is megcsinálta Liz. De még hónapok elteltével is undorodott tőle így eltakarta egy fekete bőrből készült alkar védővel.
- Reg meddig bambulsz még? Kocogtatta meg az ablaküveget Roy kizökkentve a gondolataiból.
- Bocs –rázta meg a fejét a férfi és kiszállt a kocsijából – szarul aludtam, még komás vagyok.
- Csak nem megint órákat beszélgettél ladyvel – nevetett fel Roy és lapát kezével női idomokat rajzolta a levegőbe.
- Nem sikerült – ingatta a fejét Regulus, majd meg masszírozta a szemét - Lidérces álmaim voltak.
- Nekem akkor vannak, mikor az anyós jön – legyintett Roy egy nagyot - meg értelek cimbora nagyon el tudja baszni az éjszakát, ha nem tudunk aludni. De remélem azért vagy annyira éber, hogy dolgoz, mert Luke hívott, hogy alaposan megtaknyosodott a cifráról nem is beszélve - nevetett fel – Carla fejezte be az egészet, mert Luke szaladt is trónolni.
- Meg nyugodhatsz, tudok dolgozni, de ajánlom neked, hogy Mrs. Hundson kocsiját ne nekem szánd... nem bütykölöm újra. Az a nő nem hagy békén.
- Mert tetszel neki. Sőt az összes nőszemélynek a városban, hiszen friss hús vagy és facér – húzta el a száját Roy – jó volna be szerezned egy nőt magadnak.
- Majd igyekszem – morogta Reg és megnézte az arcát a fényesre polírozott motorháztetőn, ami a műhely előtt várta a gazdáját. Szakállat növesztett Liz kérésének – parancsának – eleget téve és félhosszú haját összefogva viselte. Nem igazán ismerte fel magát, de kezdett megbarátkozni az új külsejével.
- Talán az a nő tetszik neked, akivel ide jöttél anno? A lady?
- Liz? Az már a múlt, ő már másé.
- Volt köztettek valami?
- Mondhatjuk, de férjes asszony.
- Biztosan valami nyálas szájú piperkőc a férje.
- Nem éppen - Ingatta a fejét Reg – jó ember és imádja Lizt.
- Szereted, te még azt a nőt – tette csípőre a kezét Roy.
- Inkább azt mondanám, hogy fontos nekem.
- Micsoda lelki segély szolgálat folyik itt az utcán – nevetett fel a hátuk mögött egy nő.
- Kicsi anyacsavarom – fordult meg Roy gügyögve és szájon csókolta a feleségét.
- Csak beszélgetünk Amy.
- Nagyon nagy marha az, aki dob tégedet.
- Mióta hallgatóztál asszony? Nem figyeltél? Nem volt közöttük semmi.
- Kuss, Roy. Biztos, hogy volt köztettek valami ezt nem tagadhatod.
- Jól van. Jártunk, de elbasztam így szakítottam vele – ingatta a fejét Regulus és elindult a tegnap befejezetlenül hagyott kocsi felé. Amy a nyomában tipegett.
- Nem lehettél annyira bele zúgva, ha ki dobtad. Reg megfordul, és hatalmas sóhajjal lenézet a nőre.
- Az ő családja és az enyém hiába voltak jobban, de sajnálatomra akadtak olyanok, akik szívesebben keresztbe tettek volna neki. Mint az Regulus. Becsapta megbántotta és ártani akart neki. És én is hazudtam neki. Túrt a hajába a férfi – de már mindegy. Ő már másé. És már jóval boldogabb, mint gyerekkorunkba.
- Ki az a Regulus?
- Egy áruló, aki már halott. De ha most nem baj, csinálnám a dolgomat, mert nem hiszem, hogy Will örülne, ha nem készülnék el a kocsijával. Amúgy meg szól a telefonotok. Ment le a szerelőaknába Regulus. Amy fújtatva elrohant telefont felvenni, míg Roy leült a neki fen tartott székre és halkan nevetett.
- Fogd be, öreg – Kiáltott ki a szerelő aknából Regulus.
Remélem tetszett nektek a szösz :) Lesz egy Amerikai vonal is, ami a későbbiekben fontos szerepet kap ;) Holnap két szöszt szeretnék nektek hozni,ha sikerül.
Ezt a gyufás dobozt láttam az egyik nénimnél és le kellett fotóznom XD Lehet, hogy már találkoztatok ilyennel, de én még nem XD
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...