Huges Wolf maga volt a megtestesült boldogság és a tömény jókedv. A lassan már a hetvenfelé menetelő férfi korához képes, olyan energikusan fordult be a kórterembe, akár egy húszéves. Neje Flonel ellenben egy törékeny asszony volt szoros kontyba csavart hajjal és rengeteg nevető ránccal az arcán, de olyan komoly volt, mint a Roxfortban tanító Minerva McGalagony legalábbis Lily úgy gondolta.
- Jó estét a kis családnak. Hát csak nem szülni jöttek? Kezdte vidáman és rá mosolygott a döbbent tekintetű Lilyre – örvendek a találkozásnak asszonyom hívjon nyugodtan Huges-nak vagy ahogyan akar nem számít szalonképes vagy sem hiszen itt ma és most szülés lesz. A kedves apuka is itt marad.
- Hát...
- Marad – ragadta meg Lily a férje karját, aki már a menekülési úttat kereste a szemével és belemélyesztette a körmeit - persze, hogy marad – sziszegte.
- Nagy szerencséjük van, hogy itt találtak, mert ha Sebastian nem kap el én már mentem is volna az asszonnyal nyaralni Hawaii-ra. Ott kutató az egyik kölykünk. Flonel még nem jött meg Crozen? Tudják, a váltás mindig késik főleg ő. Olasz a lelkem.
- Huges mi lenne, ha megnéznéd végre a szerencsétlen asszonyt és nem pofáznál annyit? Bocsásson meg a férjemnek Mrs. Potter, de soha nem fogja be.
- Az enyém sem szóval semmi gond – legyintett Lily, majd felüvöltött.
- Igen bizony itt szülés lesz mindjárt. Állapította meg a férfi és rákacsintott Lilyre – ne féljen gyorsan túl lesz, úgy látom. James oda pillantott, majd felnyögött és fennakadó szemmel elvágódott. Lily oldalra pillantott és felnyögött.
- Ne aggódjon asszonyom, majd fellocsolom – legyintet Flonel.
Hangos sírástól volt hangos a kórterem és James szipogásától, ahogyan figyelte a bepólyált kisbabát Lily kezében.
- Remélem nem kislányt akartak – Mondta Huges, mire Lily csak halványan elmosolyodott.
- Nem – mondta lágyan Lily – szia, Harry. Köszönt a fiának Lily, mire az kinyitotta a szemét és James boldogan sóhajtott fel.
- A te szemedet örökölte.
- Remélem nem csak azt – simította meg a puffok arcocskát Lily – mondja Huges, hol van Sebastian?
- Elment, mikor szólt nekem. Ma van a húga Mirabella, és az öccse Christopher fiainak a keresztelője, de mivel beosztották mára és nem volt váltó társa itt maradt. Már régebben elment volna, de jöttek maguk.
- Szegény – sóhajtott fel Lily.
- Ne aggódjon bőven oda ért. Este lesz a ceremónia. Hazudta a férfi és Lily az ajkába harapott.
- Nem tudja véletlenül van-e másik neve? Ha már ilyen áldozatot képes volt hozni szívesen elnevezném a fiamat róla. Második névnek lehetne az övé.
- James – felelte Huges.
- Ez komoly? Horkant fel James.
- A teljes neve Sebastian James Alfie McOnnel. De az Alfie nevet irtózatosan utálja.
- És magának van második neve?
- Mi a baj James-el Lily? Horkant fel a férj.
- Téged is úgy hívnak. Szóval mi a neve? Kérdezte a nő, mire Huges elpirult és felesége felnevetett tisztán csilingelően.
- Nekem is James a másik nevem és hála Merlinnek nincs harmadik – mondta halkan a férfi és Lily feladóan felsóhajtott.
- Jól van, legyen – nézet a fiára Lily – Akkor Harry James Potter. Igen akkor ez lesz a neved kincsem.
Meg lett a pici Harry XD most már Siriuséké van csak hátra. Remélem várjátok már ;)
ESTÁS LEYENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...