- Ez egy napló – nyújtotta oda a könyvet Regulus – csak neked fedi fel a titkait és annak, akinek engedet. Ezzel a medállal nyílik a zár. Tette a naplóra egy nyílt formázó medált a fiú.
- Ez nagyon szép – simította végig a naplót és a medált – nem tudom mivel érdemeltem ki, de köszönöm Reg.
- Csak úgy ajándékból adom – pirult el a fiú.
- Kedves tőled – ölelte magához az ajándékait Liz.
- Szívesen adtam. Remélem, jól hasznát tudod venni.
- Minden bizonnyal. Bekapcsolod a medált? Kérdezte Liz.
- Persze - tette a nyakába a medált Reg és remegő kezekkel be kapcsolat.
- Köszönöm – mosolygott Liz, majd a fiúhoz fordult és arcon csókolta, aki pipacs vörösre színeződött. Ekkor lépet be a kúpéba James Potter és a barátai, akik döbbenten meredtek rájuk.
- Itt meg mi folyik? Bődült el James.
- Semmi különös csak meg köszöntem Regnek az ajándékot.
- És ezért cuppantál rá?
- Jamie komolyan ne gyerekeskedj. Nézd mit kaptam egy... emelte fel Liz széles mosollyal a naplót, de James ki kapta a kezéből és gyűlölten az ülésre dobta.
- Hogyan fogadhatsz el ilyen dolgokat azok után ami veled történt?
- Nyugodj le Ágas. Reg csak egy naplót adott Beth-nek nem megölni akarja vele– tolta el Jamest Sirius és leült öccse mellé – egész pofás lett. Ügyes vagy öcskös – borzolta össze testvére haját.
- Te készítetted? Vette fel az ülésről Remus a naplót – egy harmad évestől ez nagyon szép munka. Ügyes vagy Regulus.
- Köszönöm.
- Te meg higgadj le – fújtatott James felé Liz majd Sirius és Reg közé ült – komolyan egyre idegesítőbb vagy.
- Féltelek.
- Regtől?
- Mindenkitől. Jobb lenne, ha mindig mellettünk lennél.
- Még az kellene – fortyan fel Liz – nem kell félnem már semmitől Jamie így jobb, ha leszállsz rólam.
- Ahogy óhajtott - kulcsolta össze a kezét James – de még ezt meg fogod bánni és akkor ne gyere hozzám sírva, segítséget kérni.
- Nem is kérnék belőle. Gyere Reg – fogta meg a fiú kezét Liz – mennyünk innen, mert nem kapok levegőt Pottertől – rohant ki a lány mögötte húzva a megszeppent Regulust.
- Ezt jól meg csináltad haver – húzta el a száját Sirius.
- És itt hagyta a naplóját is – sóhajtott fel Remus – utánuk viszem.
Ahogyan ígértem meghoztam a következő szöszt. A naplónak még sok szerepe lesz a tervezetek alapján ;) Megígértem pár képet és remélem tetszik nektek, hát íme:
Egy cukiság :P
Régi terv szerint a fiúk is ott lettek volna mikor Lizt megtámadja a nagybátyáék de azt elvetettem. Ott természetesen a srácok is megsérültek volna mert hősiesen védték volna Lizt. Ha kíváncsiak vagytok, hogyan készül egy szösz vagy az elvett rész, akkor írjatok nyugodtan.
Idősebb Regulus és Sirius :3
Ha már a fiúk is meg vannak idősebben rajzolva ő itt Liz.
ESTÁS LEYENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...