- Már hetek óta nem vagy hajlandó pár szónál többet beszélni velem. Az égre kérlek Bells – beszélt a tükréhez Sirius, de semmi.
- Próbáltad már telefonon? Kérdezte Lily.
- Igen, de lecsapta – sóhajtott fel a férfi és segélykérően nézet a nőre – mit tegyek? Az utóbbi időben nagyon szeszélyes és még az sem hatotta meg, hogy veled mi van, hiszen ebben a hónapban szülsz. Próbáltam felőled közelíteni szóval bocsi így utólag is.
- Liz nem hülye Mancs. Szóval az átlátszó dumával nem mész nála sokra ezt tudnod kellene már. Meg hát Remust sértegetted és gyanúsítod máig, hogy áruló ne várd, hogy ölbe tett kézzel hallgatja, még is a testvéreként szereti úgy mint Jamest. Hiszem, hogy jobban ki ismerte őt, mint bármelyikőnk. Én már kezdek Liznek hinni. Szóval jobb lenne, ha te is. De most nem ez a lényeg – mondta Lily halkan és bekapott egy csokit, amit Remustól kapott nagy titokban. Egy csoki csempész nem lehet rossz ember különösen áruló nem.
- Jól van, hagyjuk a Remus ügyet későbbre. De mond, miért mondat, hogy ez most nem a lényeg? Tudsz valamit?
- Nem tudom, mennyire emlékszel, milyen voltam én pár hónapja ezelőtt – nézegette a körmeit Lily és a férfira sandított.
- Hogy jön ez ide? Kérdezte a férfi és a nő felsóhajtott. Igaza volt Remusnak nem veszi észre a nyilvánvalót... hülyékkel van körbe véve.
- Ha nem vagyok, indiszkrét mond, mikor voltatok együtt utoljára?
- Hogy?
- Azt kérdeztem te igen mamlasz, mikor vágtad utoljára gerincre Lizt – tagolta Lily dühösen.
- Nem mintha közöd lenne, de a veszekedésünk előtt... de miért? Kérdezte a férfi, majd szemöldök ráncolva nézet a nőre - te most arra akarsz kilyukadni, hogy Bells talán terhes? Kérdezte az utolsó pár szót suttogva, mintha attól félt volna, hogy meghalják őket az üres házban.
- Igen – felelte a nő és megpaskolta a férfi fejét – szóval nagynéni leszek te meg, olyan apa szerűség, már ha Liz beenged a lábtörlőnél messzebb – nevetett fel Lily.
- Ha tényleg az nem akarom felizgatni a veszekedéssel.
- Szerintem már a nyakas büszkesége tartja vissza. Szóval menj és győződj meg arról, hogy a nejed meg van-e még. Merlin verne nyakon Tapmancs a férje vagy. Menj – lökte meg a felálló férfit – Menj már – kiabálta már Lily és figyelte, ahogyan Sirius kirohan a házból.
- Tudod kicsim a keresztapád olyan, mint az apád... hülye. Simogatta meg Lily a hasát –kérlek, te ne legyél ilyet értetlen.
Liz éppen bekapta a karfiolt, mikor felcsapták a bejárati ajtót és gyanakodva lépet ki a konyhából. Megdöbbent, mikor a széles mosolyú férjével nézet farkas illetve kutya szemet.
- Teh miht kehreselh ith? Kérdezte teli szájal a nő, mire Sirius oda rohant és felkapta a feleségét és megpörgette.
- Tudom, egy nagy marha vagyok, és önként vonulok a hortenzia bokrok alá száműzetésbe, de hadd maradjak a közeledben. Mond meg nekem, miért nem szóltál?
- Miről? Kérdezte őszinte kíváncsisággal a nő, mikor lenyelte a falatot.
- Azt hogy terhes vagy.
- A pletykás Lily. Esküszöm, ha megszül, nyakon vágom. Tegyél már le, mert kezdek szédülni.
- Rávezetett szóval ne haragudj rá... Tette le a feleségét Sirius.
- Francokat ő tudta – fújtatta a nő – elmondtam neki. Nem tudod várni még? Duzzogta Liz, de Sirius nem foglakozott vele csak megölelte – Sirius engedj el... egek te sírsz?
- Nem csak bele ment a szemembe a por – szipogta a férfi – persze, hogy sírok... babánk lesz. Végre! Hajolt a nő hasa elé – ajánlom neked, hogy kiscsaj legyél picikém, mert, ha nem akkor apu szomorú lesz.
- Te bolond vagy.
- De egy boldog és bolond apa. Emelte fel a mutató ujját a férfi – szülök, leszünk – nézet a feleségére Sirius, majd hosszan megcsókolta – szeretlek te fúria.
- Tudom, te bolhazsák – húzta el a száját Liz és a férfihoz bújt – babánk lesz.
- Szülök, leszünk – mondta a férfi boldogan, majd elsápadtan eltolta a feleségét – készülni kell nincs mese. Szólok Jamesnek, hogy segítsen a gyerek szobában. Hamarosan jövünk picim – hajolt le a nő hasához és megcsókolta, majd Lizt és kirohant.
- Az égre kérek, te ne legyél ilyen – sóhajtott fel a nő.
Nem rég értem haza és gondoltam felrakom ezt a kis szöszt, mert hamarosan el kell mennem és nem hiszem, hogy lenne időm később feltenni. ;) Remélem tetszett nektek és ha még is évforduló van sajnos szomorú valami vidámmal kell feldobni. Jön a Black picur. Szerintetek teljesül Sirius vágya, hogy kislány lesz vagy inkább Regulus baba lesz? És vajon kire fog hasonlítani? Aki a legközelebb kerül annak rajzolok egy szép képet, majd ;) Szóval hajrá.
Tervben van egy Lyall rajz és ha lesz időm akkor megpróbálom meg alkotni a halloween partin ahová megyek. És Remust egy kádnyi csokisságban XD
CZYTASZ
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanfictionA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...