- Hopp porral megyünk? Kérdezte James.
- Nem drágám – húzta el a száját az anyja – egy ostoba varázsló hibájába miatt, most karbantartási vizsgálatokat végeznek. Komolyan hogyan tudta eldugítani egész Anglia hopp hálózatát egyetlen egy ember? – ingatta a fejét a nő.
- Akkor mivel? Seprűvel? Kérdezte reménykedve James.
- Seprűvel nem mehetünk egész Londonig kicsim. Mugli járművel, azzal, hogy is hívjákkal...
- Autó? Kérdezte Liz.
- Igen, azzal, köszönöm bogaram.
- Miért nem a Kóbor Grimbusszal?
- Nem bírom, Sirius – ingatta szomorúan a fejét a nő. – de így is eljutunk a tanszerekért nem kell aggódni. Nem lesz gond.
- Apa is jön?
- Persze és pár auror is, mert nem bízunk semmit a véletlenre. Mert hát a sárkány nem alszik. Készülődjetek, mert hamarosan indulunk.
- Merlinre hogy repül az idő – mosolygott Mrs. Potter szomorúan – nem rég voltatok elsősök és most már negyed évesek lesztek.
- Idén rengeteget kell tanulnotok. Borzolta össze James haját az apja.
- Igen, sokat kell – morrant Jamie.
- És egyre vastagabbak a könyvek is – emelte fel az egyiket Sirius – Mindegyik ugyan ilyen kis „vékonyka" és „könnyű". Oh, és micsoda gyöngyszem nézd Lizbeth új Mágiatörténet könyv... fordult meg Sirius és lassan elhaló hangjára mindenki oda figyelt – Lizbeth?
- Hová lett? Kerekedett el Mrs. Potter szeme.
- És hol az auror? Kérdezte Mr. Potter.
- Ugye nem? Suttogta James.
- Maradj nyugton – morrant fel az auror és a falnak lökte a lány – ha ficeregsz előbb meghalsz.
- Ki maga? Állt fel a lány lassan a falhoz lapulva.
- Oh, milyen modortalan vagyok – mosolygott el szélesen a férfi, akinek a vonásai kezdtek lassan átváltozni és Liz gyomra megfordult – Sebastian Arrow vagyok a nagybátyád és gondolom, kitalálod, miért vagyok itt.
- Megölni – suttogta a lány.
- Bizony, de előtte bevárjuk Biancát is, ha nem gond.
- Százfülé főzet ivott ő is és le imperium-ozot mindenkit, aki mozgott vagy más módszerrel cselezte ki a Minisztérium hülyéit?
- Lényegtelen. Nem változtat a sorsodon úgy sem. Emelte a pálcát a lányra – de okos lány vagy az meg kell, hogy mondjam.
- Okosabb, mint te az biztos – lökte el a pálcát a lány és elővette a sajátját.
- Luminibus* – kiáltotta a lány és a férfi a szeméhez kapva fel ordított.
Liz úgy szaladt, ahogyan a lábba bírta és csak remélte, hogy feltűnt valakinek, hogy eltűnt.
*Luminibus = Megvakító ártás, amit Liz talált ki. Maró hatása van erős fénnyel. Hólyagok keletkeznek a szem körül.
Íme egy kisebb szösz. Sajnos rövidke és nem lett a legjobb, de remélem azért tetszett nektek :)
ESTÁS LEYENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...