45 szösz

2.1K 139 14
                                    

Liz a folyóson sétált egyedült, a könyvtár felé és a harmadik év első napján történtekről gondolkodott, ami ugyanúgy telt, mint az előző években. Jamie-éket már a harmadik órán büntető munkára fogta McGalagony, mert a Mardekáros Mattias Corvent megátkozták. Liz-t nem igazán lepte meg a dolog. Ő az első órára tippelt. Az elkövetkező hónapok hosszúnak ígérkeznek, mind tanulás, mind Jamie-ék kordában tartása és animágussá válásuk szempontjából is. Már a gondolatától is elfáradt.

- Liz! – kiáltotta valaki a nevét az üres folyóson, ez kizökkentette mélázásából a lányt. Liz megfordult és a felé szaladó Regulust látta. Talárra és táskája majdnem, hogy lobogott mögötte. Zöld és ezüstös nyakkendője kissé félrecsúszva volt a nyakában.

- Mi a baj, Reg?

- Semmi, csak megláttalak. Gondoltam megkérdezem, hogyan telt a napod! – lihegett a fiú.

- Jól. Szereztem húsz pontot a háznak McGalagony professzornál, de a bátyád és Jamie már este büntetésben lesznek.

- Azt hallottam – kuncogott fel a fiú – nem igazán tudtak a fenekükön maradni. Corvent füle még mindig füstöt pöfékel.

- Komolyan nem értem őket. Mindketten tehetséges fiúk, mégis erre használják a fejüket – sóhajtott fel keserűen a lány, miközben szomorúan ingatta a fejét.

- Én sem értem őket. Amúgy hová tartasz?

- A könyvtárba. Tanulni.

- Egyedül?

- Lily és Mary felmentek a klubhelyiségbe, szerintem ők sem lesznek sokáig ott, mert nagy a hangzavar. Bár lehet, hogy maradnak, mert tanulni most nem akarnak, csak én vagyok stréber..-Nevetett fel a lány.

- Mehetek veled? Tanulhatnánk együtt.-Nézett reménykedve Reg.

- Persze.


Kissé rövid de megkaptam a javításokat. Persze nem azoktól akiknek elküldtem, ha nem az öcsém barátnője vállalta, hogy át nézi. Szeretjük :)

A másik meg kissé megviselt egy fogászati kezelés és azt hevertem ki. Még egyszer 1000 bocs a késésért.

Hamarosan, de most komolyan hamarosan hozom a következő szöszikét.

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora