127 szösz

1.1K 76 12
                                    

- Pár nap múlva jövök, édesem és kérlek ne vágj ilyen fancsali képet. Nem áll jól neked – kacsintott a nőre Sirius.

- Még itthon lenne a helyed. A rend nem tudd még várni? Fonta össze a karjait Liz.

- Majd pótoljuk, a mézes heteket ígérem.

- De addig is aggódásban teljen a napjaim, míg haza nem tolod a képed? Nem hiszem, hogy te is kellesz.

- Bells...

- Tudom, tudom – emelte fel a kezeit a nő, majd morcosan rá meredt az ajtóban álló Potter házaspárra – egybe és sértetlenül várom vissza a férjem!

- Úgy kapod vissza, ahogyan kaptuk. Bólogatott Lily és James próbálta vissza tartani a nevetését eredménytelenül.

- Jamie, ha valami ostobaságba viszed én agyon verlek – emelte fel az öklét Liz, mire James elkomorult. Még élt benne a gyerekkori trauma, mikor Liz a homokozóba döngölte egy lapát miatt, amit eltört.

- Nem lesz, semmi baja ígérem. Tette a szívére kezét James.

- Ne aggódj jó? Fordult Sirius Liz felé.

- Te nem aggódnál a helyemben?

- Jól van, akkor aggódj, de ne vidd túlzásba. Csókolta meg Sirius hosszan Lizt, majd szorosan megölelte – észre sem veszed és már itthon is vagyunk édes. Intett búcsút a férfi és Liz az ajkába harapva figyelte ahogyan hoppanálnak az udvaron.


Most van egy kicsiny ihlet szóval vannak ötletek bőven. A következő szöszben felbukkan egy régen szerepelt karakter ;) Ki találjátok ki lesz az?

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora