97 szösz

1.6K 111 81
                                    

- Hová tettem – esett pánikba Liz és kiszórta a ládája tartalmát a földre –pedig ide tettem emlékszem.

- Mit keresel? Kérdezte Alice.

- A ruhámat, mi mást – fortyant fel Liz – ma megyek Siriussal el Roxmortsba.

- A randira? Kérdezte elfojtott mosollyal Lily.

- Igen – morogta Liz.

- Mikor a kis surmóval jártál soha nem voltál ilyen izgatott – vette fel Liz egyik ingét Mary

- Vagy lelkes – bólogatott Lily.

- Vagy ennyire válogatós, hogy mit veszel fel – dobott Liz felé egy lila felsőt Alice – Siriusnak mindegy mit veszel fel.

- Főleg úgy, hogy már látott is meztelenünk –nevetett fel Mary.

- Közel vagytok ahhoz, hogy megátkozzalak, benneteket úgy ezzel a ténnyel tisztában vagytok – fújta fel az arcát Liz és nézegetni kezdte a felsőt, ami kereset – még sem tetszik – húzta el a száját Liz.


Sirius az ágyán feküdt kezeit a mellkasán össze kulcsolva tartotta és a baldachinos ágyát tanulmányozta.

- Nem kéne készülnöd? Kérdezte Remus a könyvéből felpillantva.

- Mindjárt csak erőt és bátorságot merítek a környezetem rezgéseiből – sóhajtott fel Sirius – vajon tényleg eljön a randira?

- El – morogta James fel sem nézve a könyvéből.

- Azt hittem te örülnél, ha Tapmancs lenne a pasija – mondta teli szájal Peter – mindig ezt mondtad. Most mi a baj?

- Igen mi a gond? Kérdezte Remus.

- Semmi – vont vállat James – csak az, hogy Black.

- Nem vagyok olyan, mint az öcsém - Ült fel Sirius – én nem vagyok gerinctelen. Fontos nekem Bells és hiszek abban, hogy egy nap én is az leszek neki. Ugye? Kérdezte Remustól kétségbe esve Sirius.

- Ne félj kimondani, azt hogy szeretetted Sirius – mosolygott el Remus – amúgy meg Lizbeth szeret téged csak még ő maga sem fogta fel. Dolgoznod kell rajta az biztos, de csak óvatosan, mert még a végén úgy jársz, mint Serenna.

- Tapmancsot nem bántaná – mondta Peter.

- Én ebben már nem vagyok olyan biztos - Nevetett fel Sirius harsányan.


Idegesen sétáltak egymás mellett, ahogyan haladtak a falu felé. Nem szóltak egymáshoz csak néha lopva tekintettek a másikra. Liz az ajkába harapva tördelte a kezeit, hogy bátorságot merítsen a semmiből míg Sirius nagyokat sóhajtozott.

- És mond, hogy hallatsz a tanulással? Kérdezte Liz és legszívesebben fejbe vágta volna magát, hogy ekkora marhaságot kérdezet.

- Jól nem lesz szerintem gond. Te?

- Én is így vagyok vele. Ez a beszélgetés szerintem kínos vagy csak beképzelem? Kérdezte Liz és felnézet Siriusra.

- Csak egy kicsit. Nem szoktam ilyen lenni egy randin, de valahogy veled más. Izzad a tenyerem, mint a fene és össze vissza beszélek. Basza meg kész vége – kapott a fejéhez Sirius – Bells figyelj, mi lenne, ha újra kezdenék? Nézet kétségbe esve Lizre, aki hangosan elnevette magát.

- Komolyan üdítő látni a híres macsó Sirius Black-et zavarba – karolt bele Liz Siriusba.

- Te nem vagy zavarban?

- Ennyire látszik? Kérdezte szörnyülködve Liz, mire Sirius csak halványan elmosolygott.

- Csak egy kicsit. Hová akarsz menni?

- Messze az emberektől. Mint az egyik tekergő tudsz olyan helyet?

- Van erre egy barlang ahol nagyon jó a kilátás. Kicsit meredek az út, de még éri.

- Ha felviszel a hátadon miattam mehetünk oda is. Vont vállat Liz.

- Örömmel cipelek – vigyorgott szélesen Sirius – és mit kapok cserébe?

- Majd még meglátom.


Csak mert cuki a rész és hogy ne, hogy már Liz és Sirius nélkül maradjatok XD a következő szöszt meg szerintem imádni fogjátok XD

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora