51 szösz

2K 139 18
                                    

Liz dermedten hallgatta a professzor szavait, de egy sem jutott el a tudatáig. Gyásztól sújtottan borult Sirius vállára és kezét kezdte el tördelni, amivel a fiú nem foglakozott.

- Sajnálatos és szörnyű, ami történt, kedvesem. Fogadd őszinte részvétemet. -Hajolt közelebb Dumbledore és együtt érzően megpaskolta Sirius kezét tördelő Liz kezét.

- Most mi lesz velem? -Szólalt meg Liz.

- Mivel az édesapja úgy rendelkezett; ezt már sokszor a tudtunkra is adta, amennyiben ő elhalálozna a lánya törvényes gyámja a keresztapja, Mr. Potter. Ő is hamarosan megérkezhet. – Válaszolta Eugenia Jenkins. - Nem kell félned kincsem, itt biztonságban vagy.

- Nem félek miniszter asszony... dühös vagyok – pillantott fel Liz és szeme kékje olyan fagyos lett, hogy a nőt kirázta a hideg – Apámat is ezzel nyugtatták? Ne féljen? Megvédjük? Erre most halott és egyedül maradtam a világban, miközben a gyilkosok szabadon kószálnak.

- Bells...

- Nem, Sirius.. nem! – állt fel a lány és égő szemekkel fordult a miniszter asszony felé. – mondja, hogyan lehetséges az, hogy apámat megölték, úgy, hogy aurorok védték? És, még most sem képesek elfogni őket!

- Mordon az összes aurort mozgósította. Biztosíthatlak, hogy addig nem állnak le, míg el nem kapják őket. -Állt fel Dumbledore is és a lány vállára tette a kezét.

- Mikor anyámat ölték meg.. akkor sem tudták elfogni. Most miért lenne másképp?

- Nyugodj meg, Liz – lépett mellé a miniszter asszony.

- Ne nyugtasson. Hadd legyek dühös! Megvan rá az okom! -Kiabálta a lány, már sírva és lerogyott a földre.

- Megígérem neked Liz, hogy a törvény szigorával súlytatok le a szüleid gyilkosaira. - Guggolt le mellé az igazgató. Liz lassan felnézett a férfira és remegve bólintott.

- Megígéri?

- Igen.

- Apád jó barátom volt nekem Liz, ezt elhiheted nekem. Számomra is fontos, hogy a gyilkosai a kezünkre kerüljenek. Ha elkapják őket, akkor bűneik miatt életfogytiglan azkabani fogságra ítéljük – Szólalt meg Jenkis és Liz bólintott.

- Fogják el.

- Úgy lesz.

- Uram, visszamehetek a klubhelyiségbe? -Fordult Liz Dumbledore felé.

- Persze. Mr. Black úgy hiszem, szívesen adja a kezét, hogy segítsen - Sirius felpattant és a kezét nyújtotta Liz felé, aki elfogadta és összekulcsolt kézzel kisétáltak az igazgatótól.

- Dumbledore, maga szerint a lány lehet a következő?

- Igen, de csak akkor, ha nem kerülnek az aurorok kezére.

- Nagyon sajnálom édesapádat – állt meg Sirius a lépcsőfordulóban és maga felé fordította a lányt – a fiúk és én itt leszünk neked.

Liz felnézett a fiúra és halványan elmosolygott.

- Tudom. -Bólintott a lány – tudod Sirius, egy nap nagybefolyású boszorkány leszek, és a kezembe fogom tartani azokat, akik ártottak a családomnak. Félni fogják a nevem, rettegni fognak, ha meglátnak és egy nap majd bosszút állok!- Tekintett fel Siriusra a lány és a fiú olyan elszántságot látott a hideg kék szempárban, hogy tudta, amit mondott megvalósítja.


Már sokan kitaláltátok, hogy mi lesz ebben a szöszben és úgy vettem észre nem igazán tetszett. De sajnálatos módon meg kellet lépnem ezt, mert Liz személyiség fejlődésében és majd a későbbi jövőjére nagyot nyom a szüleinek tragikus elvesztése.  Azért megnyugtatok mindenkit, hogy Liz lesz boldog is ;)

Köszönöm, hogy olvassátok a kis szösziket

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora