110 szösz

1.4K 93 28
                                    

1978. november 3

Sirius szemöldök ráncolva figyelte Lizt, aki egy létrán állva, egyensúlyozva próbált valamit a szekrény tetejéről levenni.

- Ugye tisztában vagy azzal aranyom, hogy boszorkány vagy és egy invito-val minden fáradságot nélkülözhettél volna. Bár megjegyzem innen a kilátás nagyon impozáns – figyelte Liz fenekét Sirius széles vigyorral.

- Perverz kutya vagy tudd meg – válaszolta Liz, majd diadalmasan felsikkantott.

- Én? Pislogott ártatlanul a férfi.

- Érzem, hogy a fenekemet bámulod. Oh, végre meg van. Egyenesed ki a létrán, majd hátra dőlt. Sirius ijedten ugrott oda és kapta el Lizt, aki felkacagott – ügyes vagy Mancs – mosolygott el szélesen és csókot, nyomot Sirius ajkára.

- Mi lett volna, ha nem kaplak el? Kérdezte morogva a férfi.

- Azt soha nem hagytad volna. Bújt hozzá Liz, mire Sirius megenyhült.

- Mi volt olyan mocskosul fontos, hogy létrára másszál?

- Hát az ajándékod.

- Miféle ajándék? Ráncolta a szemöldökét Sirius.

- Hát a szülinapodra. Boldog 19 születésnapot édesem – emelt fel egy apró dobozt Liz. Sirius döbbenten nézet rá, majd óvatosan letette a nőt és kezébe vette a díszes dobozt – el kellett jól dugnom ne, hogy megtaláld.

- Ugye nem egy nyakörv? Kérdezte gyanakodva Sirius, mire Liz harsányan felkacagott.

- Nyugi nem az. Nyisd ki és meglátod. Sirius felcsillanó szemekkel lelkesen bontogatta a díszes csomagot.

- Egy bögre? Nézet rá Sirius, mikor kinyitva a dobozt ki emelte belőle egy fekete színű bögrét.

- Fordíts meg – somolygott Liz. Sirius megtette és ledöbbent, majd felkapta a nőt és megpördítette le sem véve a feliratról a tekintetét. „ A legjobb férj"

- Köszönöm édeském. Csókolta meg hosszan Sirius Lizt – mindent ebből fogok inni. Hová tettem a Lángnyelv whisky-met, amit Ágastól kaptam?

- Te most komolyan bögréből akarod inni? Kérdezte hitetlenkedve Liz.

- Még is miből? Hát nem látod a felíratott? Mosolygott Sirius, majd elindult a konyhába.

- A bár szekrényben van – szólt utána Liz, mire a férfi éles kanyart mutatott be és vidáman fütyörészve elindult a nappali irányába.


Végeztem egy két dologgal itthon a viharnak hála, bár még rengeteg teendőm lenne... de majd az már holnap. XD Ennek örömére felraktam a következő szöszt. Remélem tetszett nektek :) A következő szöszök kicsit kiránt mindenkit az idillből szóval készüljetek fel.

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang