131 szösz

1.2K 77 14
                                    

Liz éppen felért a földszintre, mikor mozgást észlelt a bejárati ajtó felől. Gyorsan mozdult és rá szegezte a belépő Siriusra, aki ijedten lépet hátra megbotolva a saját lábában. Hangos csörömpöléssel ért földet, mert neki esett a fal melletti – számára értelmetlenül oda rakott - kis asztalnak és magával rántotta a rajta lévő vázát virágostól.

- Mi a fene ütött beléd asszony? Bődült Sirius, mikor észrevette a veszedelmes tekintetű feleségét, aki még nem engedte le a pálcáját.

- Sirius? Nézet döbbenten a földön ülő férjére, aki utolsó találkozásuk óta enyhe arc szőrzetet növesztett még elvadultabb külsőt adva a morcos arcnak.

- Nem, Merlin szerinted ki vagyok?

- Sirius – lágyult el a nő hangja és leeresztette a pálcáját és letérdelt a férfi mellé, hogy szorosan megölelje – annyira örülök neked. El sem hiszed, hogy mennyire hiányoztál – csókolta szájon a férjét - már annyi rém hírt halottam.

- Sajátos módon mutatott ki – bökött a pálcára, majd meg ölelte a nőt – mit kerestél a pincében?

- Egy mardekárost bújtatok lent – vont vállat Liz, mire Sirius felhorkantott.

- És ki az?

- Az öcséd.

- Már öröké ezzel fogsz piszkálni úgye? Húzta el a száját a férfi, mire a nő csak somolygott és egy csókot nyomott Sirius orra hegyére – ezzel nem engesztelsz ki ám – vonta fel a szemöldökét Sirius, majd az ajkára mutatott – én a helyedben itt kezdeném.

- Valóban? Csókolta szájon a férfit, majd kicsit elhúzódott tőle - Ugye nem mész el azonnal? Kérdezte halkan a nő, mire Sirius arcáról lehervadt a mosoly.

- Csak egy napra jöttem haza, hogy megnézem nincs-e bajod. De úgy hiszem túl aggódtam magam.

- Pedig van bajom. A férjem nincs mellettem.

- Bells te is tudod, mi ellen küzdünk...

- Tudom nagyon jól, de ne várd azt, hogy elfogadom. Minden nap kockára teszed az életed, míg én itthon ülök és várok rád. Féltelek Sirius.

- Bells...

- Ne gyere, a közhelyekkel kérlek. Mind lesz legalább egy hetünk együtt? Le, hogy nem azon jár az eszed, hogy üldöz a halálfalókat? Kérdezte a nő elkeseredetten.

- Lesz, ígérem – bólintott Sirius és felsegítette a nőt a földről, majd rá mosolyodott – majd meg fogod unni, hogy itthon vagyok. Eljön az idő, mikor béke lesz és annyi idők lesz, mint a tenger.

- Jól van – bólintott Liz beletörődően.

- Ugye van valami kaja itthon. James nem valami jó szakács.

- Hát Lily?

- Fogalmazunk úgy, hogy Ágas cimborám kihúzta a gyufát nála úgy kábé az egész doboznyit egyszerre.

- Még is mivel?

- Azt nem tudtam meg – ráncolta a szemöldökét Sirius – pedig faggattam rendesen. Ha valamit megtudsz Lilytől áruld már el nekem, hogy tudjam James vérét szívni.

- Feltétlen – bólintott Liz mosolyogva.

- És mond aranyom, mit csináltál, amíg el voltam? Kérdezte Sirius és megostromolta a hűtőt.

- Semmi különöset szívem, csak a pincébe rejtegettek egy sebesült mardekáros, aki történetesen az öcséd.

- Most komolyan mit? Húzta el a száját Sirius.

- Csak intéztem az Amerikai üzleteimet és a Hamilton üggyel is haladok. Képzeld meg találtam az örököst.

- Na, ez már valami. És hogy hívják? Kérdezte teli szájjal a férfi és a pultra pakolta a hűtőben talált ehetőnek ítélt ételek nagy részét – majonéz nincs?

- Reginald Hamiltonnak hívják és van, oldalt majd ki szúrja a szemed.

- Találkoztál már vele?

- Igen, egy nagyon rendes ember.

- Jóképű?

- Mások annak tartanák, de nekem nem teszik a kis fiús bája. Amerikába szeretne menni ott biztosan hódítani fog. Az udvarian angolság mostanában tereket, hódit főleg, ha sok pénzel társul.

- És te hogyan jössz a képbe?

- Én, intézem a hivatalos ügyeit és beszélek a hatóságokkal az érdekében. Én képviselem mindenhol, mint a vagyonának megbízott kezelője és az ügyvédje. Bevallom jókor jött ez a mellékes addig is lefoglal, és nem gondolkozom, azon mi van veled.

- Te miféle mellékesről beszélsz? Gazdagabb vagy James-knél sőt talán még a Black-eknél is.

- Azért, mert van pénzem azt hiszed ingyen dolgozok egy olyan embernek, aki ki van tömve? Ha csóró lenne, akkor persze, hogy nem kértem volna tiszteletdíjat, de mivel egész jól el van eresztve persze, hogy kértem jutalékot. Dőlt a pultnak Liz és figyelte, ahogyan a férje agyon majonézozza a szendvicsét – Mivel rengeteg munkát ad nekem nem beszélve a papír munkákról és a rá fektet energiáról kedvesen meghagyta, hogy magam kedvem szerint írjam be a munkadíjam.

- Mennyire leszel pofátlan?

- Amennyire törvényszerű – forgatta a szemét Liz – sok dolgom lesz az egésszel, sőt mivel el is kell mennem legalább egyszer Amerikába az úti költséget is felszámolom.

- Hová mész te? Kapta fel a fejét Sirius és majd nem megfulladt a félre nyelt falattól – azzal a férfival mész? Édes kettesben? Egem meg sem kérdezve, hogy mehetsz-e? Kérdezte Sirius és magára mutatott.

- Mit féltékenykedsz Sirius? Tudja Mr. Hamilton, hogy férjnél vagyok, sőt gratulált is nekem.

- Te egy vonzó nő vagy és hát... nem engedlek.

- Még az kellene, hogy az engedélyedet kelljen kérnem, hogy valamit csináljak – csattant fel Liz – felnőtt nő vagyok, aki hivatali ügyben intézkedik, nem pedig csélcsap módon kujtorog a világban.

- Akkor veled megyek.

- Ha velem jössz, rossz fényt vetne rám. Szóval maradsz és ügyködsz itthon. Te intézed a saját ügyeid én meg az enyémet. Ha én nem szólhatok, be a munkádba, akkor te se tedd.

- Jól van – mordult fel Sirius, majd fél mosollyal az arcán a feleségére nézett - de vicces, hogy komolyan ezen veszekszünk – nevetett fel halkan Sirius – mi lesz, mikor már gyerekünk lesz?

- Akkor is az lesz, amit én mondok, mert ha rajtad múlna, naponta jönne a baglyok az iskolából a sok csibészsége miatt. Fonta össze a karjait Liz a mellkasa előtt.

- Mert úgy is lesz, mert az én vérem is és ne hidd azt, hogy kettőnk közül csak én voltam csibész. Ha az emlékeim nem csalatkoznak te sem voltál lemaradva tőlem. Kacsintott a nőre Sirius és bekapta az utolsó falatot a szendvicséből fülig érő mosollyal, mert tudta, hogy ezt a vitát most ő nyerte.


Ez egy hosszabb szösz lett, mint az előzőek.  Gondoltam azért már hiányozhat  Sirius  nektek így nem csak a szöszben, de rajzban is vissza könyörögte magát ;) Láttam a neten egy párról egy képet és nagyon megtetszett így az alapján rajzoltam meg Mancsot - borostával - és Lizt. XD Remélem mint a szösz, mint a rajz tetszett nektek :3

 XD Remélem mint a szösz, mint a rajz tetszett nektek :3

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteOnde histórias criam vida. Descubra agora