Sirius felmordult, mikor meghallotta a telefon csengését.
- Én kibaszom azt a vackot – kelt volna fel, de Liz elkapta a karját és vissza rántotta.
- Engem keresnek, azt hiszem – mászott át a méltatlankodó férjén és már szaladt is a nappaliba. Sirius feladóan visszadőlt az ágyra mire Zorro felugrott a mellkasára és leült rá.
- Azt akarod, hogy utána mennyek mi, hogy aztán ide pofátlankodj a helyemre? Kérdezte morogva Sirius, mire a macska dorombolni kezdett neki. Sirius halványan elmosolyodott és megvakarta az állat füle tövét – sunyi kis dög vagy ugye tudod? Zorro a férfi kezéhez dörgölőzött – hát nagyon remélem, hogy valami fontos miatt zavarják. Teszem azt ő választ pápát vagy közlik, hogy ő az új mágiaügyi miniszter – sóhajtott fel a férfi és kikászálódott az ágyból. Zorro azonnal a férfi helyére ment és hanyatt vágva magát széttárt lábbakkal kiterült – ne hogy elkényelmesedj, mert mindjárt jövünk – fenyegette meg az ujjával Sirius a kandúrt, mire az boldogan felnyávogott.
Liz, majd nem elvágódót a futószőnyegen, ami kicsusszant a lábba alól, de még épp idejében kapta el az asztalt. Mikor vissza nyerte az egyensúlyát felkapta a telefont.
- Igen? Kérdezte izgatottan a nő.
- Elizabeth? Kérdezte egy nő.
- Zoe? Kérdezte vissza Liz, mire a vonal túlsó végén meghallotta Regulus morgolódását.
- Igen. Bocsánat, hogy ilyen későn zavarlak... maradj már veszteg Reg vagy esküszöm, fejbe verlek. Ne lihegj már a nyakamba, menj egy kicsit messzebb. Liz felvonta a szemöldökét és meg eresztett egy mosolyt.
- Ki a franc keress téged ilyenkor? Kérdezte Liz mögött az álmos Sirius aki a szemét törölgette – küld a picsába és mennyünk aludni.
- A férjed?
- Igen.
- Igényes beszédű a jövendőbeli sógorom – sóhajtott fel Zoe nagyon halkan, mire Liz felsikoltott megijesztve a vonal túlsó végén Zoe-t, a hallgatózó Regulust és a mögötte álló Siriust
- Igent, mondtál neki? Ez az. Mancs Reginald meg nősül. Hát nem szuper?
- De, kurvára – mordult fel Sirius és leült a lépcsőre.
- Oh, Zoe gratulálok. Nagyon boldog vagyok. Komolyan féltem, hogy Reginaldnak inába szánt a bátorsága és nem merte megkérni a kezed. Pokoli napok voltak – sóhajtott fel Liz - Mikor lesz az esküvő?
- Még nem tűztük ki a napot, de én szerettem volna elmondani. Főleg, amiket tettél érte. – mondta izgatottan Zoe.
- Reginald mindet elmondott akkor?
- Persze nincs titok már. Kiszedtem belőle – horkantott fel Zoe nőietlenül - Ex gonosz, mocsok, arisztokrata családdal és mellesleg varázsló. Te ez nagyon izgalmas. Kár, hogy én nem vagyok az már, mint boszorkány. Annyi biztos, hogy mosogatni nem fogok többet. A suvickus mindent elintéz, nem aranyom?
- De – válaszolta Regulus – de szerintem ezt beszéljétek, meg emberibb időbe még mielőtt Sirius agyvérzést kap.
- Oh, igaz nálatok éjjel van.
- Semmi gond. Örülök nektek.
- Jól van majd hívlak később és akkor mindent mást megbeszélünk. Tudod, mikor az emberek nincsenek a közelben. Rendben?
- Persze – nevetett fel Liz – Jó éjt nektek. Sirius felkapta a fejét és reménykedve nézet a feleségére, aki letette a kagylót és fülig érő szájal fordult felé – most olyan boldog vagyok.
- Nagyszerű akkor most mehetünk aludni? Kérdezte reménykedve a férfi.
- Igen – nevetett fel a nő és megcsókolta a férjét, aki felvonta a szemöldökét.
- Te tényleg örülsz annak, hogy megnősül.
- Igen, tiszta jó hírek jönnek. Lily babát vár, Zorro maradhat és Reginald megnősül, már csak arra várok, hogy én is elbabásodjak.
- Erről tényleg kellene tárgyalunk, mert nagyon jó volna, ha a mi gyerekünk egy évfolyamba lehetőleg egy házba kerüljön Ágas barátoméval. Szóval – pillantott le a feleségére Sirius, mire Liz csilingelően felnevetett.
- Te most komolyan kiraknád szegény elkényeztetett Zorrot a hitvesi ágyból, mikor már minden bizonnyal elorozta?
- Igaz, de még van szoba az emeleten – dobta a vállára a nőt Siriust és megpaskolta a nő fenekét és elindult a lépcsőn felfelé.
Nem biztos, hogy holnap tudok friss hozni így gondoltam ma felrakom, de ha lesz időm akkor rakok fel egy új szöszt. Szóval ez egy kis bónusz XD. Remélem tetszett nektek :)
Most pedig lenne egy kérdésem :) Ha választhatnátok egy karaktert a történetemből, akkor kit kérnétek egy rajzban? És miért?
A másik pedig tervezek egy hasonló játékot készíteni, mint jó múltkorában azt szeretném megkérdezni benne lennétek-e vagy sem? Most is lenne ajándékok a helyezetteknek, de ezek olyanok lennének, amik kézzel foghatóak... én csinálnám XD Szóval vannak, akik játszanának?
ESTÁS LEYENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...