- Irigykedem egy kicsit – sóhajtott fel Liz, miközben figyelte kötögető barátnőjét. Lily halkan felkuncogott és rá nézet a nőre.
- Meglásd neked is lesz hamarosan és majd a kicsik együtt fognak rosszalkodni.
- Oh, már ott tartanánk. Annyira szeretnék, már anya lenni és megadni Siriusnak a hőn áhított kislányt.
- És te mit szeretnél? Lány vagy fiút? Kérdezte Lily és letette maga mellé a kis ruhának készülő ruhaszerű valamit.
- Nem tudom – vont vállat Liz – őszintén nekem mind egy, hogy melyik lesz, csak már a kezembe foghassam.
- Én is. A reggeli rosszul létek, és James folyamatos aggódása felettébb kellemetlen tudd lenni, főleg ha ez párosul is – ingatta a fejét Lily – néha legszívesebben meg átkoznám...
- Kit? Engem talán? Kérdezte teli szájjal James és leült felesége mellé.
- Megérdemelnéd – vékonyodott el Lily ajkai és össze szűkült szemmel figyelte, ahogyan a férje szemöldök ráncolva tanulmányozta a kézmunkáját.
- Oh, és égessenek is meg – emelte fel a kezeit a férfi – ebből mi lesz? Kérdezte teli szájjal James és felemelte Lily kötését.
- Majd ruhácska a kicsinek, de ez csak próba. Már idejét sem tudom, mikor kötöttem – állt fel a nő sóhajtozva és elment a konyhába ahol már sípolni kezdett a teafőző.
- Életében nem kötött szerintem – suttogta James oda hajolva Lizhez - Ha így megy, a kicsi villogathat, hol legyen a keze és lába annyi lyuk van ezen.
- Na, de Jamie – ingatta mosolyogva a fejét Liz – amúgy nem tudod, hol van Sirius?
- Kapott egy baglyot, mikor a főhadiszálláson volt és elrohant. Nem mondta miért csak annyit mondott, hogy majd jön valamikor, mert el kell intéznie egy ügyet.
- Mifélét?
- Azt nem mondta, de nagyon felzaklatta, mert elsápadt. Vont vállat James – de az utóbbi időben minden felzaklatja. Komolyan, ha nem tudnám, hogy pasas azt hinném nő és terhes.
Siriust a kandalló előtt találta meg a foteljában ülve és közben a tűzet nézte elmélyülten. Mintha csak a pillantásával meg tudta volna bővülni a nyaldosó lángokat a fákon.
- Minden rendben? Szólalt meg Liz kizökkentve a gondolataiból Siriust.
- Nem – felelte őszintén a férfi és Liz ijedten sietett a férjéhez.
- Mi a baj? Talán Remus-sal történt valami? Kérdezte aggódva a nő, mire csak a férfi a fejét rázta.
- Meghalt az apám – felelte csendesen – az unokatestvérem Adromeda írt nekem, hogy az öcsém halált nem tudta feldolgozni az öreg és belehalt a bánatba múlt éjjel. Bökött az asztalra a férfi ahol a levél volt.
- Őszintén sa...
- Nem érzek semmit Bells. Nem érzek semmi fájdalmat, hiszen nem szeretett soha az apám. Most egy érzéketlen aljas embernek érzem magam.
- Nem, vagy az Mancs.
- Pedig hitványnak érzem magam – suttogta a férfi és magához ölelte a feleségét – még is csak az apám volt.
Zoe figyelte a konyhából vőlegényét, aki halkan válaszolt a telefonba, majd elköszönt és letette. Erőtlenül rogyott le az emeletre vezető lépcsőre és a kezébe temette az arcát.
- Reg mi a baj? Mi történt? Kérdezte aggódva Zoe és oda szaladt a férfihoz.
- Meghalt az apám – mondta nagyon halkan.
- Hogyan? – suttogta döbbenten Zoe – hogy történt?
- Belehalt a bánatba, hogy elvesztett. Miattam halt meg.
- Drágám ne hibáztasd magad – érintette meg a könnyáztatta arcot Zoe és maga felé fordította gyengéden – édesapádnak ennyi ideje volt kiszabva, de míg élt azt teljességgel tette. Gondolod, örülne, ha magadat hibáztatnád egy, olyan dologért, ami mindenképp bekövetkezett volna? Kérdezte szigorúan a nő. Regulus a nőre nézet és elszorult a torka.
- Túl jó vagy egy ismeretlenhez – ingatta a fejét suttogva a férfi - Tégedet egyenesen gyűlöltek volna ez miatt és, hogy mugli vagy – nézet a menyasszonya szemébe Regulus és felismerés villant meg a szívében – és most, hogy nézlek, igazán örülök, hogy mindenki úgy hiszi, hogy meghaltam. Elvettek volna tégedet tőlem. Gyűlölnöm kellene őket, mert tönkre tették a gyerekkorom - Ölelte magához fullasztóan szorosan a nőt Regulus – de ők a szüleim... és ő még is csak az apám volt.
Remélem tetszett a szomorú vég ellenére is, de az öreg tényleg abban az évben halt meg, mikor Regulus. Bár nem tudni előtte vagy utána. Nálam bele betegedett a fia elvesztésébe.
A képek :) remélem tetszik nektek. Aki még nem kért úgy mond képet, még megteheti ;)
Sirius és Regulus. Momentán ez a kép nem egy hamar lesz valós XD
Regulus és Zoe esküvői képe **--** a szertartás kedvéért levágatja a haját ;)
ESTÁS LEYENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...