187 szösz

954 58 22
                                    


Zorro a pelenkázóról figyelte az ébren lévő Emilyt, aki lelkesen gügyögött és hadonászott. Émelyítően vidám volt legalábbis Zorro úgy gondolta, mikor gazdái ivadéka rá mosolygott. Nem kedvelte túlzottan azóta mióta a bolhazsák egyszer engedte, hogy meghúzza a szőrét. Nem gondolta, hogy azok az apró mancsok úgy tudnak markolni, mintha minimum egy élet múlott volna rajta. Már az emlékre is megborzongott. Az ivadékban nem volt semmi az anyja büszkeségéből és tartásából, de legnagyobb szerencsétlenségére az apja véréből aztán bőven jutott. Micsoda pazarlása a jó géneknek sóhajtott fel Zorro. Milyen szép ivadék lett volna belőle, ha a kedves Lupin vagy a finomságokat hozó McConnel lett volna a nemzője, de helyettük lett a bolhazsák. Lustán tömény undorral az arcán nézet az ágyon kiterülő férfira, aki fület sértően horkolt. Nem igazán értette, hogy ekkora zajban, hogyan képes olyan nyugodt lenni az ivadék. Zorro végül mivel sok dolga nem akadt és még nem jött el az ablakpárkányon heverészés ideje úgy gondolta megvizsgálja a gazdasszonya féltet kincsét így hát beugrott a kiságyba. Meglepően kényelmesnek találta és biztonságosnak és az sem zavarta, hogy az ivadék keze a mancsához ért.

- Bibibu – mondta Emily és hangosan felsikkantott.

- Fura ivadék vagy – nyávogta Zorro és a kislány oda kapta a fejét és ez egy pillanatra meglepte a macskát – értem még abban a korban lehetsz, mikor még intelligens vagy és az érzékeid nem tompák. Bár semmit sem értesz, amit itt nyávogok neked, de hamarosan úgy is elfogsz butulni és a nemződ szintjére süllyedsz. Kár érted, mert anyukád egy igazán tehetséges boszorkány. Nyalta meg a mancsát Zorro, majd elsimította az egyik égnek meredő tincset Emily fején – csak egy napra ment el gazda és az a bolhazsák ilyen igénytelenül hagy téged. De ne aggódj, én majd rendbe szedlek.

- Bubu – vonta fel a szemöldökét Emily és gyanakvóan nézet Zorrora – ebübü.

- Tévedtem, te igazán értelmes emberi lény vagy. Ezek szerint talán még sem tett tönkre a nemződ vére a jövődet.

- Abubu.

- Miattam megsértődhetsz, de te is beláthatod, hogy a bolhazsák nem a legjobb kandúr környéken.

- Bebe bibebu.

- Hát a pótapád és a doki jobb lett volna. Nem gondolod.

- Bu – ráncolta a szemöldökét Emily.

- Nem értem a ragaszkodásodat a bolhazsákhoz – ingatta a fejét Zorro – ez valamiféle ösztön lehet, hogy fontos lett neked.

- Bibe – nevetett fel Emily.

- Idegesítő vagy – nyávogta mogorvám Zorro – de aranyos is – nyomta meg a baba arcát kedveskedve.

- Bebibebu bubebeb – sikongatott boldogan Emily.

- Oh, te büdös dög mit keresel te ott – ugrott fel Sirius és kikapta Zorrot a kiságyból és a földre dobta – ezért még számolunk, te szőr golyó. Rivallt a macskát a férfi, mire Emily eget rengető hisztibe csapott. Sirius hiába vette a karjaiba és próbálta nyugtatni ringatással, cumival, babával, énekkel és tánccal nem használt semmi. Emily megállíthatatlanul és csillapíthatatlanul sírt torka szakadtából.

- Jaj, kislányom mi a baja? Kérdezte a férfi és ringatta a kislányt, aki Zorro felé nyújtotta a kezeit – neee – húzta el a száját Sirius és letette a kiságyba Emilyt – te büdös szőrgolyó elcsábítottad a lányomat is. Ajánlom, hogy lenyugodjon – ragadta meg Zorrot és a lánya mellé tette az ágyba. Sirius ledöbbent, mikor Emily azonnal abba hagyta a sírást és már ön feledetten gagyogott és mosolygott össze vissza. A férfi veszedelmesen felmordult, mikor Zorro oda fészkelte magát Emily mellé és öntelt győzedelmes nyávogással sandított fel.

- Gyűlöllek – mondta a macskának Sirius, majd a fejét ingatva elkezdett öltözködni – komolyan meg áll az ész egy macskával beszélgettek. Bazd, meg Bells miért kellett elutaznod és egyedül hagynod egy babával és egy pokolból menekült szőr golyóval? Morogta a férfi és Zorro elégedetten nyávogott fel.


Sokan szeretik Zorro cicát így gondoltam mi lenne ha vele írnák. Szóval nem tudd beszélni emberi nyelven és nem is fog, de a picik sokszor többre képesek mint mi felnőttek és ezt akartam érzékeltetni. Remélem tetszett nektek :)

És ahogyan ígértem itt a kicsiny gyűjteményem. Valahol van egy Griffendéles sapkám és sálam is de el raktam valahová XD Van egy pálcám - abban a dobozban - is még hozzá Siriusé ki másé ugye bár. Szeretném Remusét is megszerezni valamikor.  A kép minőségért bocsika. A két bagolyka között varázsló pénzek és egy idő nyerő van. Nem nagy gyűjtemény, de szeretem őket.

 Nem nagy gyűjtemény, de szeretem őket

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora