106 szösz

1.5K 107 13
                                    

James figyelte a békésen alvó párocskát. Liz az oldalán aludt egyik kezét kinyújtva, míg a másikat maga mellett tartotta. Békés volt és boldog és ez Jamest meg mosolyogtatta, majd Sirusra nézet, aki a hasán feküdt jobb kezével Lizt ölelte a derekánál. Édesek voltak ezt nem tudta vitatta, de az egész helyzet csínyért kiáltott. Így felemelte a kürtőt és meg nyomta. Az eget rengető hangra ijedten fordultak ki az ágyból a benne fekvők ki-ki másfelé.
- Napsugaras jó reggelt a gerle párnak - nevetett fel James.
- Te állat - üvöltötte Sirius és az ágyra ugorva James felment ,de megcsúszót a takarón és letarolta a felállni készülő Lizt.
- Most megyek - intett búcsút James és fütyörészve kifordult a szobából.
- Mit keress itt ilyen korán Jamie úrfi? Kérdezte Hopi a lépcső tetején állva.
- Fogd el a rohadékot Hopi - kiáltott Sirius. Hangos csörömpölés, James ijedt kiáltása és egy törés hallatszott a házban. Sirius rá nézet Lizre, akit éppen felsegített a földről.
- Úgy ez nem a Tiffany lámpám volt? Kérdezte kiáltva Liz.

- Maradj itt szívem, amíg megölöm az öcsédet – rohant ki Sirius, majd felröhögött hangosan és a térdét verte. Liz utána ment, majd döbbenten figyelte az üveges vitrinbe zárt Jamest és az előtte álló Hopit.

- Úrnőm remélem nem gond, hogy vitrinbe zártam az úrfit.

- Mi tört el Hopi?

- Csak az egyik csészéje, de rögtön megjavítom. Kiengedjem az úrfit? Liz meg állt a vitrin előtt és gonosz vigyorral nézte az ablaküvegnek nyomódó groteszk arcot vágó Jamest.

- Még ne. Sirius hozd a fényképezőmet, ezt meg kell örökítenem az utókornak. Utána meg igazán elmehetnénk enni valahová, ismerek egy nagyon jó kis éttermet.

- Miattam mehetünk aranyom – vont vállat Sirius.

- És mit szólnál, ha el mennék vásárolni után? Lelkesült fel Liz és bele karolt Siriusba és ott hagyták a vitrinbe Jamest.

- Liz...beth – motyogta James, de senki sem figyelt rá.


Íme a kis csínye ami vissza felé sült el szerencsétlen James-nek.  A melegre való tekintettel raktam fel ezt a szöszt :)

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora