67 szösz

1.9K 84 4
                                    

Regulus elterült az ágyán és a mellette lévő borítékra nézet, amit az anyjától kapott. Nem merte felbontani, mert sejtette mi áll benne és még nem akarta, hogy elillanjon az a boldogító érzés, ami körbevette. Mosolyogva emelte fel a jobb karját és csuklóján megcsillant egy vékony ezüstlánc, amit Liztől kapott nem rég. Maga a lány készítette neki a szüleitől örökölt ékszerekből.

- Reg – szólalt meg Perselus az ajtóból a fiú felé pillantott és felült az ágyon.

- Szia Perselus. Valami baj van? Kérdezte Reg.

- Semmi baj nincs legalábbis is nekem biztosan nem. Kérdeznék tőled valamit, hogy igaz-e?

- Mi lenne az?

- Igaz-e, hogy te jársz Elizabeth Arrow-al.

- Igen – mosolygott el boldogan Regulus – Hihetetlen ugye?

- Igen az. Egy aranyvérű és egy fél vér tiszta tündérmese – nevetett fel a fiú. Reg összeráncolta a szemöldökét és lassan felállt.

- Talán baj?

- Engem nem zavar. Azt csinálsz, amit akarsz. De a többiek nem igazán értik, miért akarsz közösködni egy olyan lánnyal, akinek a családját kitagadták a Szent 28-ból, és akinek az anyja egy mugli volt.

- Ha a családok alapján ítélnék, meg az embereket hol tartanák? Meg aztán te sem állsz messze Lilibethtől. Nem, de Perselus? Hiszen a te apád is egy mugli.

- Ez igaz. Nem tagadom. De mit mondtam engem nem zavar a kapcsolatod vele. De téged?

- Nem tudom, miről beszélsz?

- Tudod te nagyon jól. Nem bontottad ki anyád levelét, mert rettegsz tőle. És van miért. Fordult ki Perselus a szobából magára hagyva Regulust az anyja levelével.

Regulus remegve bontotta ki a borítékot, amiben csak ennyi állt: Ne hozz ránk szégyent! A visszafojtott indulattól émelygett a gyomra és dühösen gyűrte össze a levelet és eldobta a sarokba.

- Nem hagyom, hogy ebbe is bele szólj – suttogta Regulus és megvillant valami a szemében, amit eddig senki sem látott és abban a pillanatban jobban hasonlított a bátyára, mint addig bármikor.



Egy kicsit rövid lett, de remélem tetszik nektek :) Hamarosan érkezem a következő kis szöszel ;)

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteحيث تعيش القصص. اكتشف الآن