163 szösz

1K 72 29
                                    

Liz rohant az árkádok alatt, míg feje fölött átkok csapódtak be magukkal kő törmelékeket hozva, amik kis híján eltalálták, de még épp idejében ugrott be az egyik mellék folyóson mielőtt az egyik átok eltalálhatta volna. Lihegve lapult a falhoz, majd mikor meghallotta, hogy oda értek mellé még levegőt, sem mert venni.

- Nem tűnhetett csak úgy el?! Mordult fel Rabastan Lestrange – mondtam testvér, hogy ne vedd célba, most a portól nem láttunk semmit.

- Már mindegy, még úgy is elő fog kúszni és akkor elviszünk a Nagy úrhoz – mondta Radolphus és Liz érezte a hangjában az élveztetett – remélem igaz, amit mondtak róla és ígéretes, mert nem szeretnék csalódni a prédában.

- Lucius azt mondta, hogy tanult fekete mágiát és szerinte igazán nagy tehetsége van hozzá. Liz remegett a vissza fojtott indulattól és óvatosan a hajába nyúlt a pálcájáért, de még mielőtt elérhette volna, valaki befogta a száját és szorosan megragadta a kezét.

- Maradj veszteg – suttogta egy ismerős hang Liz oldalra pillantva felismerte a férfiban az öreg aurort Alastor Mordon-t – mindjárt elmennek, addig fékezd magad.

- Ideje lelépnünk mielőtt a vén Mordon ide ér – Nézet idegesen körbe a fiatalabb Lestrange testvér.

- Igazad van, majd legközelebb elkapjuk – Liz figyelte, ahogyan pár lépést után a két férfi hoppanált.

- Hogyan lehettél ilyen felelőtlen lányom, hogy egyedül járkálsz? Kérdezte ingerülten az öreg auror.

- Alastor bácsi tudok magamra vigyázni. Sziszegte a nő dühösen.

- Azt látom, majd nem elkapott téged az a két halálfaló. Most pedig szépen haza viszlek – ragadta meg a nő kezét Mordon, de az kirántotta.

- Te miért nem kaptad el őket?

- Mert itt voltál és nem akartalak veszélybe sodorni szóval megyünk. Ragadta meg újból a nő

kezét és egy pillanattal később már nem az árkádok alatt voltak, ha nem Liz háza előtt.

- Most komolyan Alastor bácsi én is haza találtam volna – üvöltötte a nő – már felnőtt vagyok és nem gyerek!

- Hát nem úgy viselkedsz édes lányom! Bődült el a férfi.

- Mi ez a nagy kiabálás? Lépet ki Sirius mögötte a süteményt majszoló James-el.

- Főnök mi járatban? Kérdezte James teli szájjal.

- Csak haza hoztam Elizabeth-et, mert Lestrange-k üldözték Londonban – felelte a férfi, mire Sirius és James döbbenten nézet a feléjük siető nőre.

- Semmi bajom nem lett volna, és köszönöm jól vagyok Alastor bácsi. Tűnés az utamból – rivallt az ajtóban álló Sirius-ra és James-re.

- Mit kerestél te Londonban eddig? Kapta el Sirius a felesége karját – halljam, de azonnal!

- Remusal és az apjával találkoztam.

- Megmondtam neked, hogy ne maradj egyedül vele...

- Meghalt az anyja! Csattan Liz – és mint a barátja mellette akartam lenni és a támogatásomról biztosítottam ezért maradtam el sokáig. Tudod, ezt teszi egy barát ilyen esetekben, ha nem tudnád. Ami pedig Remust illeti már nem egyszer megmondtam, hogy soha nem árulna el bennünket. De ha te ennyire hadakozol, ez mellett lehet te vagy az, aki téglaként működik a köreinkben csak másra akarja húzni a vizes lepedőt – rántotta ki a karját Liz a férje kezéből, aki sápadtan nézet rá – szóval hagyj.

- Hogyan halt meg Mrs. Lupin? Kérdezte James.

- Beteges volt eddig is és sajnos pár hete rosszabbodott az állapota így Lyall bevitette a Mungóba és mivel külön engedély kapott rá ott kezeltette, de sajnos nem tudták megmenteni. Ma hajnalban meghalt. Én látogatóba mentem, de Remus már csak a halál hírét tudta mondani. Én intézem a temetést illetve a többi felmerülő költségeket és ez eltartott egy ideig. Ha van valamennyi lelkiismeretek maradt még, akkor eljöttök és elbúcsúztok méltón Hope-tól. Arra a kis időre hagyjatok fel a kicsinyes vádaskodással.

- Bells, nem tartod furcsának, hogy pont akkor támadnak meg, mikor Remussal voltál? Kérdezte Sirius élesen nem törölve barátja pisszegésével.

- Takarodj – sziszegte Liz, majd a férjére csapta az ajtót.

- Ha megengedtek egy észre vételt szerintem nem Lupin az áruló - Lépet a két férfihoz Mordon – de ettől függetlenül rá állítom pár emberemet, hogy nyugodtabb legyetek és Elizabeth-re is a biztonsága érdekében. Ám barátom – veregette meg Sirius vállát Mordon – a helyedben ma kerülném a tovább találkozást Elizabeth-el.

- Jól van – bólintott Sirius.


Remélem tetszett nektek én hulla vagyok szóval ez van XD

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora