43 szösz

2K 152 5
                                    

Liz fel-alá sétált a hallban. Mögötte Hopi sétált egy csésze teával a kezében.

- Üljön le, kisasszonykám.

- Nem tudok... - Az ajtó nyikorgására Liz felkapta a fejét, és széles mosollyal Remus nyakába ugrott.

- Szia – nevetett fel a fiú és megölelte a lányt.

- Annyira örülök, hogy itt vagy, Remus. Rettentően hiányoztál – nyomott két puszit a fiú arcára – el sem tudod képzelni mennyire egyedül éreztem itthon magam. Mesélj, veled mi van?

- Megvagyok, mint látod – tárta szét a karját – apa nagyon meglepődött, mikor Mr. Arrow megjelent nálunk és elkért engem a nyár hátralévő részére. Anya küldött neked sütit is.

- De kedves tőle. Nem haragszanak, hogy ide jössz?

- Csak néha haza kell mennem... öhm, tudod anya miatt – pirult el a fiú és lopva a mogorva aurorra pillantott, aki őket figyelte. – kissé nehezen engedett. Pityergett is egy kicsit, de a nagyi inkább meglepődött, mikor egy auror jött értem. Kész vagy a bájital dolgozattal? Apa sokat segített nekem, ő kiválóval végzett belőle.

- Még nem. Majd segíthetnél benne.

- Te már itt vagy, Remus? - Jelent meg James az apja társaságában – Szia, nővérkém – ugrott Liz elé és megölelte. A lány nevetve arcon puszilta és kedveskedve megborzolta az amúgy is kócos haját.

- Szia – nevetett még mindig, majd keresztapjához fordult – köszönöm, hogy Jamie itt lehet.

- Már ő is rágta a fülemet. De arra kérlek titeket, hogy a birtokot ne hagyjátok el.

- Nem fogjuk, apa – forgatta a szemét James – megígértem neked is, és anyának is. Nem fogok galibát okozni.

- Ajánlom is, mert ha igen, esküszöm, elkobzom a seprűdet – fenyegette meg a férfi Jamest – mondd, édesapád hol van?

- Az irodájában. Küldjek be Hopival lángnyelv whiskyt?

- Ha megkérhetlek.

- Hopi!

- Igenis. - Hajolt meg a manó és elindult Mr. Potterrel az oldalán, mikor azok eltűntek, Liz a fiúk felé fordult.

- És Sirius?

- Otthonról jön. Meg kell győznie a szüleit, de ahogyan őket ismerem hamarosan itt lesz.

- Remélem, ő is eljön.


Lassabban megy a héten minden, amiért elnézést kérek. Jövő héten szabin leszek így a munkám arról szól most, hogy elintézek mindent... meg aztán meleg van és fárad is vagyok.

De úgy éreztem ideje feltenni valamit. És íme :) Remélem tetszett nektek.

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz