86 szösz

1.7K 117 59
                                    

Liz legnagyobb bosszúságára Lilyék az egyik pillanatról a másikra eltűntek a szeme előtt magára hagyva Sirius-sal Zonkó Csodabazárjának közepén. Legszívesebben ordított volna az integető párnak és megfogadta Jamest fejbe vágja a tőle kapott terelő ütővel, mert biztosra vette ez csak is az ő fejéből pattanhatott ki.

- Hol vannak Ágasék? Lépet Liz mellé Sirius és egy csokit nyújtott feléje.

- Elmentek – morogta és bontogatni kezdte az édességet – nem hiszem el, hogy ilyennek.

- Randiznak és mi feleslegesek vagyunk –vont vállat Sirius – gyere meghívlak egy vajsörre.

- Csak egyre?

- Legyen kettő vagy amennyit akarsz – mosolygott el csibészesen Sirius.

- Miket vettél még? Mutatott Liz a táskára, amit Sirius szorongatott – elmondhatod. Nem vagyok prefektus.

- Trágyagránát meg hasonlók - Nyitotta ki az ajtót Liz előtt – tudod, azért mert az utolsó év az nem jelenti azt, hogy jó fiúknak is kell lennünk. Beszállhatnál egy két csínybe Bells.

- Meggondolom még – húzódott mosolyra Liz szája és Sirius elfüttyentette magát.

- Micsoda fordulat. Komolyan valami van levegőbe, ha te is csínyre adott a fejed. Végre –bokszolt a levegőbe boldogan Sirius - Te leszel, az ötödik tekergő mi legyen a neved?

- Kösz én meg vagyok a sajátommal. Meg szép, hogy én vagyok az ötödik Mancs – tette a mellkasára a kezét színpadiasan – sokat segítettem a térképetek megszerkesztésében és nem egy varázslatot én is mondtam rá.

- Persze ezt nem is tagadjuk aranyom – igazította a lépéseit Lizéhez – nélküled már rég kicsaptak volna, amiért öröké hálásak leszünk. Nagyon szeretünk ám.

- Tudom, de most tényleg komolyan kell vennetek ezt az évet. Persze kellenek a csínyek, de csak módjával. Itt lesznek a vizsgák és hát készülni kell rá.

- Tanulunk Bells te magad is látthataf. Még Ágas is neki állt...

- Mert Lily be fenbyítette.

- Igen – nevetett fel halan Sirius – szóval ne aggódj értünk. Aurorok akarunk lenni.

- És te?

- Mi én?

- Te is megkomolyodtál egy kicsit? Kérdezte Liz komolyan, mire Sirius arcáról eltűnt a mosoly.

- A Pitonos ügyet, már megbántam hidd el és tisztábban vagyok azzal, hogy soha nem tudom ezt lemosni magamról. De ezen már nem tudok változtatni. Ígérem, hogy jó fiú leszek – rajzolt a feje fölé egy glóriát Sirius, mire Liz szélesen elmosolygott.

- Rendben, ezt szeretem volna hallani tőled - Karolt bele és rá pislantott – és miféle tréfára gondoltál mond – harapott az ajkába Liz és Sirius olyan hangosan nevetett fel, hogy az utcán mindenki feléjük fordult.

- Azt a sunyi formádat Bells, hogy én mennyire imádlak. Csókolta meg a feje búbját Liznek Sirius.

Regulus figyelte a nevetgélő párocskát és az ajkába harapva gyűrögette a kezében tartott csokibéka csomagolását. Szíve szerint oda ment volna, hogy orrba gyűrje a bátyját, de nem tehette így csak figyelte őket, ahogyan jól érzik magukat.

- Arcturus édes kérsz fagyit? Szólt hozzá a mellette álló Sirenna.

- Tessék? Fordult feléje felöltve a legelnyerőbb mosolyát – fagyit? Persze kérek.

- Milyen ízűt?

- Amilyet te.

- Aranyos vagy – nyomott egy csókot Regulusnak Sirenna és kuncogva elrohant a fagyit hozni. Regulus hitványnak érezte magát, de azzal nyugtatta a lelki ismeretét, hogy újdonsült barátnője nem különbözik a többi nemesi család elkényeztetett libáitól. Gőgős, beképzelt, ostoba és Voldemort eszményeit istenítő volt és anyja számára a tökéletes meny jelölt. Teljesen ellentéte Liznek.

- Jössz Arcturus édes? Kiáltott Sirenna neki, mire morogva elindult feléje.

- Letörne a nyelved, ha Reg-nek szólítanál? Ezerszer elmondtam, hogy utálom ezt a nevet – motyogta maga elé, de arca nem mutatta a benne fortyogó dühöt.


Remélem tetszett nektek ez a kis szösz :) A "randi" folytatódik a következő szöszben :)

Egy kis gyors firka képregény az Arcturus édes alatt ><""

Mivel mocskosul rondán írók a ti érdeketekben itt olvashatjátok milyen mikor el is lehet olvasni :) Megjegyzés Liz nagyon otthon van a mugli dolgokkal ;)

Sirenna: Arcturus édes...

Sirius: Milyen jó, hogy nekem nincs ilyen gondom.

Liz: Mugliknál műszaki cikk márka lennél. Orion, mint például TV márka.

Sirius: Mi az a TV?


¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora