- Néha nehéz vele – sóhajtott fel Liz Sebastian mellett sétálva – komolyan nagyon szeretem, de a viselkedése hagy kivetni valót.
- Ennyire nem lehet szörnyű – fordult be a konyhába Sebastian és öntött Liznek és magának egy kávét - hidd el ez csak egy átmeneti időszak.
- Biztosan? Nézet rá kétségbe esve a nő.
- Ha nagyon elkanászodik, egyszerűen ivartalanítsd. Vont vállat a férfi és bele kortyolt a kávéjába – és most térjünk a férjedre.
- Őt is ivartalanítsam? Kérdezte Liz, mire Sebastian felnevetett és a nő úgy gondolta nagyon kellemes még a nevetése is.
- Ha úgy tartod jónak, de őt szerintem nem lesz, olyan egyszerű lefogni. Minden bizonnyal védené a férfiasságát – húzta el a száját Sebastian.
- Hát igen biztosan szeretne majd kis cicákat egyszer – sóhajtott fel a nő.
- A férjedre gondoltam – nevetett fel a férfi – de mesélj, miért jöttél? Ma nincs időpontunk vagy még is? Ráncolta a szemöldökét Sebastian.
- Tényleg nincsen, de talán zavarok? Kérdezte őszintén Liz, mire Sebastian mosolyogva ingatta a fejét.
- Te soha. Szerencséd van, most épp szünetem van és így van időm rád. Szóval halljam, mi aggaszt?
- Jó volna, úgy beszélgetni, mint medimágusal.
- Vegyem fel a köpenyemet? Eliza eddig is úgy beszélgetünk, mint medimágus és páciens, de egyben, mint az egyik barátod. Bármit mondasz, az kettőnk között marad.
- Köszönöm. Sétálunk közben?
- Persze úgy is mennem kell a gyógyfürdőhöz. Albert elmegyek és megnézem a fürdőben Mrs. Wellst – fordult az éppen a süteményét befaló gyógyítónak, aki csak teli szájjal bólogatott és intett – igaz szaktekintély az ártások okozta sérülésékben. Az egyik mentorom volt – suttogta Liznek a férfi.
- Az egyik barátom azt mondta az elmúlt 50 évben nem volt arra példa, hogy olyan medimágus dolgozón a Mungóban, mint te.
- Skót? Igaza van, én vagyok az első, akit skót állampolgárként itt dolgozik. Hihetetlen mi?
- Te is úgy tudod nem így értettem. Fiatal vagy még is sok mindenhez értesz. Szakmai elismertséged elismerik, hiszen zseni vagy.
- Kicsit túloznak – pirult el a férfi zavartan – de mond miért is akarsz velem beszélni?
- Mint gyógyító mond, hogyan tudnák előbb teherbe esni?
- Hát nem köntörfalazol az már biztos, de éppenséggel ez pont nem az én szakterületem – pirult el Sebastian.
- Bastian ne csináld ezt velem. Biztosan van valami ötleted. Ragadta meg a férfi karját – kérlek segíts.
- Eliza nem siettethetünk valamit, aminek még nincs itt az ideje. Meglásd hamarosan te is teherbe esel és lesz egy vagy kettő vásott gyermeked, akik olyanok lesznek, mint az apjuk – tette a kezeit Liz vállára, aki elhúzta a száját.
- Úgy gondolod?
- Igen. Szóval ne aggodalmaskodj, ha folyton ezen görcsölsz rosszabb lesz. Nem szabad idegeskedni. Hiszek abban, hogy akkor jön a gyermekáldás, mikor nem várják annyira. Eliza légy türelmes.
- Az próbáltam lenni, de Lily már várandós és mi is rá kapcsoltunk az ügyre, de semmi.
- Mi lenne, ha nem e célból lennétek együtt, ha nem az élvezetért? Tárta a szét karjait a férfi – csak úgy a vágyak a szerelem miatt és nem a baba kedvéért.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanficA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...