Regulus figyelte az ablakból, ahogy a bátyja Liz mellett sétál a hóban. Többször felnevettek és még többször karoltak egymásba, mikor egy-egy nagyobb hóbuckán mentek át. Regulus akaratlanul ökölbe zárta az öklét, ahogyan észrevette, ahogyan Sirius gyengéden megbökte Lizt és a füléhez hajolt és súgott neki valamit.
- A féltékenység igazán nem lenne méltó hozzád – szólalt meg Regulus mögött Perselus.
- Nincs okom rá – felelte, de egy pillanatra sem vette le a szemét a beszélgető párosról.
- Pedig a szemed szinte ízig és olyannak tűnsz, aki bármelyik pillanatban pálcát rántana – felelte hűvösen Perselus, majd a fiú mellé lépet – meg kell hagyni, hogy a bátyád máskép viselkedik vele, mint úgy általában.
- Te is észrevetted, hogy szerelmes Lizbe? Kérdezte Regulus elfojtott haraggal a hangjában, ami nem kerülte el barátja figyelmét.
- Mindenki látja, csak Liz nem, ami persze nem meglepő. Dorcas Meadowes többek között ezért szakított a bátyáddal. Hiszen ki szeretne másodhegedűsként élni. Sóhajtott fel Perselus – remélem jól meggondoltad, amire készülsz. Van még egy teljes féléved meg egy nyarad.
- Tudom, de a döntésem végleges. Kulcsolta össze a kezét a háta mögött Regulus.
- Nagy árat fogsz ezért fizetni Reg. Ugye ezzel tisztában vagy?
- Miért akarsz lebeszélni róla Perselus? Fordult a fiú felé Regulus. Perseulus felsóhajtott és lenézet a hóban beszélgetőkre.
- Neked van választásod. Nem muszáj, követned a családodat van esélyed a boldog végkifejletre, de ha rá szánod magad arra, amire a szüleid köteleznek, akkor minden el fogsz veszteni. Megéri?
- Hogy megvédjem? Igen, mindent megér.
Kicsit rövid, de remélem tetszik nektek. Bár ezt is véletlenül találtam meg az egyik füzetemben XD gondoltam gyorsan be gépelem nektek. Igyekszem a folytatással, de most sajnos sok dolgom van. A testvéremet orvoshoz kell vinni egyik helyről a másikra és itthon illetve a munkámban is rendesen elfáradok. Szóval gondolom már megszoktátok a kései szöszöket és fejezeteket, de igyekszem ahogyan tudok.
Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek :)
VOUS LISEZ
Az ötödik tekergő avagy Elizabeth története
FanfictionA tekergők idejében játszódó kis szöszök a saját karakteremmel a főszerepben. Elizabeth egy aranyvérű apa és egy mugli anya egyetlen egy gyermeke. A híresebb aranyvérű családok már rég elfordultak tőlük, de ő nem foglalkozik velük. Élete boldog és f...