180 szösz

1K 68 7
                                    

Emily felsírt, majd Sirius oldalba akarta bökni a feleségét, de nem tudta. Nem volt mellette. Szemöldök ráncolva emelte a fejét, hogy körbe nézzen, de csak a lányának égve hagyott apró pillangó formájú lámpa égett és annak a fényénél csak Emilyt látta, aki abba hagyta a sírást és őt figyelte lelkes mocorgással.

- Hol van anya? Kérdezte a férfi és felvette a lányát, aki oda bújt hozzá és az ujját kezdte el szopni – azt nem szabad –húzta ki a lánya szájából az ujját, de az vissza dugta rosszalló szemöldök ráncolás közepette – hát akkor csináld, de nekem ne panaszkodj, ha csálék lesznek a fogaid és ne néz így rám. Aludnod kellene ám picim. Mondta Sirius apai szigorral, de rá kellett jönnie, hogy ez még neki nem megy... ide Liz kell.

Lizt nem találta meg elsőre és már egy gyomrot szorító aggodalom kezdte el marcangolni, mikor észrevette a feleségét egy lámpással a kezében jönni vissza felé a ház melletti erdőből.

- Uram? Szólalt meg Hopi a háta mögött, mire Sirius összerezzent.

- Vigyázz Emi-re – adta át a lányát a manónak a férfi és a felesége elé sietett – hol voltál? Szegezte a kérdést Lizre, aki döbbenten nézet rá.

- Hát te? Megfázol, ha...

- Sírt a lányunk és te nem voltál sehol. Csattant fel Sirius dühösen félbeszakítva a nőt.

- Éhes vagy a pelus lehet... indult el a Liz, de Sirius elkapta a könyökét és maga elé rántotta.

- Hol voltál? Kérdezte Sirius dühösen, mire Liz elkapta a tekintetét.

- Dolgom volt.

- Még is mi? Mi volt fontosabb a gyereknél?

- Ott voltál vele és csak pár percre ugrottam ki.

- De miért? Kérdezte sziszegve a férfi és szorosabban fogta meg a felesége karját.

- Ichabod jött el hozzám.

- Ki? Kérdezte döbbenten Sirius és hitetlenkedve meredt Liz-re.

- Ichabod Valentine ő.. ő... egy barát – mondta a nő.

- És történetesen egy pasas, akivel az éjszaka közepén találkozgatsz a fél hold fénye alatt. Ki ő? Sziszegte a férfi villámló szemekkel.

- Egy vámpír – mondta Liz halkan, mire Sirius arcán megrándult egy izom.

- Parancsolsz? Kérdezte vissza a férfi fojtott fenyegető hangon.

- Egy vámpír, de ártalmatlan. Nyugalom csak ajándékot hozott Emily-nek. Nézd egy szép medált – vette elő a köntöse zsebéből az ékszert lelkesen.

- De miért hozz egy kurva vámpír egy medált a lányomnak?! Miért mész ki egyedül ki hozzá?! És vámpír?! Bődült Sirius megijesztve Lizt – azt ne mond, hogy őt is örökbe fogadtad, mint Jamest és Remust, mert esküszöm le megyek itt menten hídba!! Miért haverkodsz veszélyes lényekkel?!

- Ichabod nem veszélyes...

- Mintha Hagrid-ot hallanám?! Az ész meg áll... Elizabeth figyelj – emelte fel az ujját a férfi, de megdermedt, mert a nyakához egy pálca szegeződött, ami nem a felesége kezében volt.

- Nyughass kutya vagy kilyuggatom a bundádat. Szólalt meg egy férfi suttogóan veszedelmes hangon.

- Ichabod, ha nem tévedek – húzta el a száját Sirius és átkozta a fejét, hogy nem hozta a pálcáját.

- Személyesen – húzta mosolyra a száját a férfi kivillantva a szemfogait.


Már nagyon vártam, hogy végre Ichabod-ot megmutassam nektek, de még rajzot nem tudok hozni róla. Remélem annyira megfogjátok szeretni őt, mint én :)

Az ötödik tekergő avagy Elizabeth történeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin